CMD:enter(playerid, params[]){ SetPlayerInterior(playerid, 5); // Ezt átírhatod bármilyen interior ID-re return 1;}CMD:exit(playerid, params[]){ SetPlayerInterior(playerid, 0); // 0 Az alap virtuális világ return 1;}
CMD:enter(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,x,y,z) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy ott!\"); SetPlayerInterior(playerid, 5); // Ezt átírhatod bármilyen interior ID-re SetPlayerPos(playerid,x,y,z); return 1; } CMD:exit(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,x,y,z) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy ott!\"); SetPlayerInterior(playerid, 0); // 0 Az alap virtuális világ SetPlayerPos(playerid,x,y,z); return 1; }
Kösz a segítséget Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. április 29. - 14:47:45 ) CMD:enter(playerid, params[]){ SetPlayerInterior(playerid, 5); // Ezt átírhatod bármilyen interior ID-re return 1;}CMD:exit(playerid, params[]){ SetPlayerInterior(playerid, 0); // 0 Az alap virtuális világ return 1;} és ide hova írom a kordinátákat ahol enterelni kell meg exitelni? [/quote]Amit Gabor.. írt az fix az csak õõ kitörölt pár cuccokat..
\" post=\"265418\" timestamp=\"1335771899\"]Nem kitöröltem, hanem hozzáadtam... [/quote]Mondom Gabor..
#include <a_samp>#include <zcmd>CMD:enter(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3, X,Y,Z) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy megadott helyen!\"); SetPlayerInterior(playerid, 5); SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); return 1; } CMD:exit(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,X,Y,Z) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy megadott helyen!\"); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); return 1; }
#include <a_samp>#include <zcmd>CMD:enter(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3, 1568.6550,-1690.3239,5.8906) SetPlayerInterior(playerid, 1); SetPlayerPos(playerid,246.3014,87.3710,1003.6406); return 1; } CMD:exit(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,246.3014,87.3710,1003.6406) SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,1568.6550,-1690.3239,5.8906); return 1; }