#include <a_samp>
#include <zcmd>
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Ház Betöltése..~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 6000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Ház Betöltve!~w~\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
CMD:enter(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,x,y,z) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy jó helyen!\");
SetPlayerInterior(playerid, 1);
SetPlayerPos(playerid,x,y,z); //hóva teleportálja
Object(playerid);
return 1;
}
CMD:exit(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,x,y,z) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy jó helyen!\");
SetPlayerInterior(playerid, 0);
Object(playerid);
SetPlayerPos(playerid,x,y,z); //Ide írd hogy hol jöjön ki..
return 1;
}
Írd átt az X,Y,Z kordinátákat..