Ezt a filterscripts mappába!
[pawn]#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC(\"NPC\", \"test\");
return 1;
}
public OnFilterScriptexit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
if(!strcmp(name, \"NPC\", true))
{
//SetPlayerSkin(playerid, skinid);
// egyebek..
}
return 1;
}
return 1;
}[/pawn]
Ezt az npcmodes mappába!
[pawn]#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC rec fájlod neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 2 // Ha az NPC típusa gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
#endif[/pawn]