Szerző Téma: Fegyver haton!  (Megtekintve 1795 alkalommal)

Nem elérhető Sweep

  • 271
    • Profil megtekintése
Fegyver haton!
« Dátum: 2012. május 01. - 22:39:22 »
0 Show voters
Üdv, kellene nekem egy olyan script hogy a fegyver meg maradjon a háton ha nálam van, és ha elõveszem pedig a kezembe legyen! m4/ak47 háton deagle stick pedig oldalamon valaki meg tudná csinálni nekem? :D több fegyver is lehet ez csak tipp volt

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Fegyver haton!
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 01. - 22:44:19 »
+1 Show voters

Nem elérhető Sweep

  • 271
    • Profil megtekintése
Fegyver haton!
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 01. - 22:49:45 »
0 Show voters
Azt írja ki nincs jogosultságom meg nézni, le tudnád nekem ide írni?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Fegyver haton!
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 01. - 22:58:11 »
0 Show voters
Regizz be.. De megprobalom

Nem elérhető Sweep

  • 271
    • Profil megtekintése
Fegyver haton!
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 01. - 23:00:13 »
0 Show voters
Be vagyok regelve és úgy sem engedi

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Fegyver haton!
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 01. - 23:05:33 »
0 Show voters

Nem elérhető Sweep

  • 271
    • Profil megtekintése
Fegyver haton!
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 01. - 23:08:29 »
0 Show voters
Van egy ilyen scriptem eldob fegyver elvileg lent kellene lennie a földön és fel is lehetne venni nem tod hogy miért nem marad lent a földön?:/
 
// This is a comment.
// ^^lol a comment.
//=================//
#include <a_samp>// by SA-MP
#include <streamer>// by Incognito
#include <zcmd>// by Zeex
#include <foreach>// by y_Less
//=================//
#define MAX_DROP_ITEMS 1000//Change it to set the max weapons that can be dropped.
#define COLOR_ACTION 0xFFC0CBFF//Gay Pink Color
//=================//
new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME], DropObject[MAX_DROP_ITEMS];
//=================//
enum dData
{
    DropGunAmmount[2],//ModelID & Bullets
    Float:DropGunPosX,
    Float:DropGunPosY,
    Float:DropGunPosZ,
    DropGunVWorld,
    DropGunInterior,
};
new DropInfo[MAX_DROP_ITEMS][dData];
//=================//
new GunObjectIDs[200] ={
   1575,  331, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 341, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 342, 343, 344, -1,  -1 , -1 ,
   346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 355, 356, 372, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367,
   368, 369, 1575
};
//=================//
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
    print(\"Drop Gun FS by a fat guy.....Loaded!!!\");
    print(\"--------------------------------------\\n\");
    return 1;
}
//=================//
stock GetGunObjectID(WeaponID)
{
    if (WeaponID < 0 || WeaponID > 64)
    {
        return 1575;
    }
    return GunObjectIDs[WeaponID];
}
//=================//
stock DropGun(playerid, GunID, GunAmmo, Float:X, Float:Y, Float:Z, world, interior)
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
    if(GunID != 0 && GunAmmo != 0)
    {
        for(new i = 0; i < sizeof(DropInfo); i++)
        {
            if(DropInfo[DropGunPosX] == 0.0 && DropInfo[DropGunPosY] == 0.0 && DropInfo[DropGunPosZ] == 0.0)
            {
                DropInfo[DropGunAmmount][0] = GunID;
                DropInfo[DropGunAmmount][1] = GunAmmo;
                DropInfo[DropGunPosX] = X;
                DropInfo[DropGunPosY] = Y;
                DropInfo[DropGunPosZ] = Z;
                DropInfo[DropGunVWorld] = world;
                DropInfo[DropGunInterior] = interior;
                DropObject = CreateDynamicObject(GetGunObjectID(GunID), X, Y, Z-1, 80.0, 0.0, 0.0, world);
                return 1;
            }
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}
//=================//
stock RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid)//Credits to Xalphox
{
    if(!IsPlayerConnected(playerid) || weaponid < 0 || weaponid > 50)
        return;
    new saveweapon[13], saveammo[13];
    for(new slot = 0; slot < 13; slot++)
        GetPlayerWeaponData(playerid, slot, saveweapon[slot], saveammo[slot]);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    for(new slot; slot < 13; slot++)
    {
        if(saveweapon[slot] == weaponid || saveammo[slot] == 0)
            continue;
        GivePlayerWeapon(playerid, saveweapon[slot], saveammo[slot]);
    }
    GivePlayerWeapon(playerid, 0, 1);
}
//=================//
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\"Drop Gun FS by a fat guy.....Unloaded :( \");
    return 1;
}
//=================//
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    DropGun(playerid, GetPlayerWeapon(playerid),GetPlayerAmmo(playerid),X,Y,Z,GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid));
    return 1;
}
//=================//
command(dropgun, playerid, params[])
{
    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
    new GunID = GetPlayerWeapon(playerid);
    new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    RemovePlayerWeapon(playerid, GunID);
    DropGun(playerid, GunID,GunAmmo,X,Y,Z,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid));
    format(string, sizeof(string), \"* %s drops his weapon to the pavement.\", sendername);
    SendLocalMessage(playerid, string, 10.0, COLOR_ACTION, COLOR_ACTION);
    return 1;
}
//=================//
command(pickupgun, playerid, params[])
{
    for(new i = 0; i < sizeof(DropInfo); i++)
    {
        if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,DropInfo[DropGunPosX],DropInfo[DropGunPosY],DropInfo[DropGunPosZ]))
        {
            if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == DropInfo[DropGunVWorld] && GetPlayerInterior(playerid) == DropInfo[DropGunVWorld])
            {
                GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                DestroyDynamicObject(DropObject);
                DropInfo[DropGunPosX] = 0.0;
                DropInfo[DropGunPosY] = 0.0;
                DropInfo[DropGunPosZ] = 0.0;
                DropInfo[DropGunAmmount][0] = 0;
                DropInfo[DropGunAmmount][1] = 0;
                GivePlayerWeapon(playerid,DropInfo[DropGunAmmount][0],DropInfo[DropGunAmmount][1]);
                format(string, sizeof(string), \"* %s picks up a weapon from the pavement.\", sendername);
                SendLocalMessage(playerid, string, 10.0, COLOR_ACTION, COLOR_ACTION);
                return 1;
            }
        }
    }
    return 1;
}
//=================//
stock SendLocalMessage(playerid, msg[], Float:MessageRange, Range1color, Range2color)
{
    new Float: PlayerX, Float: PlayerY, Float: PlayerZ;
    GetPlayerPos(playerid, PlayerX, PlayerY, PlayerZ);
    foreach (Player, i)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, MessageRange, PlayerX, PlayerY,PlayerZ))
        {
            SendClientMessage(i, Range1color, msg);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, MessageRange/2.0, PlayerX, PlayerY,PlayerZ))
        {
            SendClientMessage(i, Range2color, msg);
        }
    }
}

Fegyver haton!
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 02. - 07:23:32 »
0 Show voters
Amikor kezdtem, énis ezzel a scriptel cseszekedtem. De nem mûködik, mert eldobod és nem tudod felvenni utána, akár lerakja az objektet akár nem. Szerintem írj egyedit. Nem olyan bonyolult.

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Fegyver haton!
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 02. - 11:05:10 »
+1 Show voters

Nem elérhető Sweep

  • 271
    • Profil megtekintése
Fegyver haton!
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 02. - 13:30:05 »
0 Show voters
Kösz a helpet, zárom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal