A timeres megoldás hülyeség.. laggol, és nem biztonságos, illetve restart után törlõdik.
a GetPlayerTime a játékbeli idõt kérdezi le (a játékban 24 perc 1 nap)
Én megoldásom.
new CommandTime[MAX_PLAYERS]; //változó
CMD:mittomén(playerid, params[]) {
if(getdate() < CommandTime[playerid]) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ma már használtad ezt a parancsot!\"); //lekérdezi, hogy a mai dátum nagyobb-e a mentettnél, ha nem, akkor hibaüzenetet küld.
//ha nem használta, akkor blablabla..
CommandTime[playerid] = getdate() + 1; //hozzáad a mai naphoz egyet, majd változóba menti
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) {
CommandTime[playerid] = dini_Int(fájl, \"CommandTime\"); //betölti az idõt a változóba
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
dini_IntSet(fájl, \"CommandTime\", CommandTime[playerid]); //elmenti a változóból az idõt fájlba
return 1;
}
nem teszteltem.