Szerző Téma: Egy kicsi probléma  (Megtekintve 663 alkalommal)

Nem elérhető BigTics

  • 1573
    • Profil megtekintése
Egy kicsi probléma
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 13:16:58 »
0 Show voters
Császtok
Letöltöttem egy [GM]War Mod -t ( By: Buba )
( Link: http://sampforum.hu/index.php?topic=12116.0 )
Próbálom el inditani hogy ne legyen benne hiába de nem megy
Mindig ezt írja ki: fatal error 100: cannot read from file: \"zcmd\"
[pawn]
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00CC00AA
#define COLOR_PINK 0xFF00FFAA
#define red 5
#define blue 3
#define maxtk 3
#define roundkills 50
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_BLUE 0x00FFFFAA   // lightblue
#define pJutalom 5 // Ennyi egymás utáni ölésnél kap jutalmat
new rKills;
new bKills;
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new tk[MAX_PLAYERS];
new pKills[MAX_PLAYERS];
forward sk(playerid);
stock Equip(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
SetPlayerArmour(playerid,100);
}
stock w(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,26,60);
GivePlayerWeapon(playerid,32,460);
GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
}
stock AddPlayerScore(playerid,score)
{
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+score);
}
main()
{
print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
print(\" WAR MODE >v1.5>By BuBa>Loaded\");
print(\" CopyRight 2011 \");
print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"[HuN]War Mod v1.5\");
AddPlayerClass(19,-2118.4238,222.3794,38.8127,179.0048,0,0,0,0,0,0); // rSpawn
AddPlayerClass(21,-2133.5227,180.7969,41.9599,269.5356,0,0,0,0,0,0); // bSpawn
UsePlayerPedAnims();
SetWorldTime(16);
AllowInteriorWeapons(1);
SetNameTagDrawDistance(15.0);
EnableZoneNames(1);
SetGravity(0.00800);
SetWeather(6);
rKills = 0;
bKills = 0;
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
print(\" WAR MODE >v1.5>By BuBa>Unloaded\");
print(\" CopyRight 2011\");
print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, -1973.7379,487.3510,29.1719);
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.76);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1973.7379,487.3510,29.1719);
SetPlayerCameraPos(playerid, -1981.8933,487.3388,29.0156);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~red~ reds~w~ vs~blue~ blues\",4000,1);
tk[playerid] = 0;
pKills[playerid] = 0;
SetPlayerScore(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"Jó játékot\");
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(string,256,\"%s jött játszani.\",pName);
SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
return 1;
)
// Parancsok
CMD:help(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"A játékmód lényege: Öld meg a másik csapat tagjait!\");
format(string,sizeof(string),\"Ha %d-nál többször megölöd a társad, a szerver kirúg.\",maxtk);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,string);
format(string,sizeof(string),\"Ha a csapatod eléri a %d ölést akkor nyert!\",roundkills);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,string);
format(string,sizeof(string),\"Piros ölések: %d Kék ölések: %d\",rKills,bKills);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,string);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Fegyver vétel: /weapon(/w)   3 pontba kerül!\");
format(string,sizeof(string),\"KillStreak: %d ölés   {00CC00} %d-nál jutalom!\",pKills[playerid],pJutalom);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,string);
return 1;
}
CMD:w(playerid,params[])
{
if(GetPlayerScore(playerid) < 3) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Nincs három pontod!\");
w(playerid);
return 1;
}
CMD:weapon(playerid,params[])
{
if(GetPlayerScore(playerid) < 3) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Nincs három pontod!\");
w(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
switch(reason)
    {
        case 0:
        {
             GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
             format(string,256,\"%s elhagyta a szervert. (Kifagyott)\",pName);
             SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
      }
        case 1:
        {
             GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
             format(string,256,\"%s elhagyta a szervert. (Kilépett)\",pName);
             SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
      }
        case 2:
        {
             GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
             format(string,256,\"%s elhagyta a szervert. (Kick/Ban)\",pName);
             SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
      }
   }
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == 19)
{
    SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
    SetPlayerTeam(playerid,red);
    w(playerid);
   Equip(playerid);
}
else
{
    SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
    SetPlayerTeam(playerid,blue);
    w(playerid);
   Equip(playerid);
}
return 1;
}
public sk(playerid)
{
w(playerid);
SetPlayerHealth(playerid,100);
SetPlayerArmour(playerid,100);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
pKills[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Meghaltál, a KillStreak pontod nullázódott.\");
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)
{
   SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
}
else
{
   new DeadpName[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(killerid,pName,sizeof(pName));
   GetPlayerName(playerid,DeadpName,sizeof(DeadpName));
   SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
   if(GetPlayerTeam(killerid) == red)
   {
       if(GetPlayerTeam(playerid) == red)
      {
          pKills[killerid] = 0;
         tk[killerid]++;
         AddPlayerScore(killerid,-1);
         format(string,sizeof(string),\"%s megölte a társát, %s -t ez neki a %d/%d teamkill-je\",pName,DeadpName,tk[killerid],maxtk);
         SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
         if(tk[killerid] == maxtk)
         {
             format(string,sizeof(string),\"%s -t kirúgta a szerver, mert %d -szer megölte a társát.\",pName,maxtk);
             Kick(killerid);
             SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
         }
         else
         {
            format(string,sizeof(string),\"Figyelj jobban, már %d -szer öltél csapattársat! %d-nál kick!\",tk[killerid],maxtk);
            SendClientMessage(killerid,COLOR_PINK,string);
         }
      }
      else
      {
          rKills++;
          pKills[killerid]++;
         format(string,sizeof(string),\"%s megölte %s -t, ezzel a csapata már a %d-dik ölésnél jár.\",pName,DeadpName,rKills);
         SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN,string);
         AddPlayerScore(killerid,1);
         if(pKills[killerid] == pJutalom)
         {
            format(string,sizeof(string),\"%s-nek összegyûlt egymás után %d ölés, ezért feltöltõdik az élete és pajzsa\",pName,pJutalom);
            SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
            Equip(killerid);
            SendClientMessage(killerid,COLOR_PINK,\"Ezzel lenullázódtak az egymás után való öléseid.\");
            pKills[killerid] = 0;
         }
         else return 0;
      }
      if(rKills == roundkills)
      {
         format(string,sizeof(string),\"A piros csapat megnyerte a kört, a mód újraindul.\");
         SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
         SendRconCommand(\"gmx\");
      }
   }
   else
   {
      if(GetPlayerTeam(playerid) == blue)
       {
         tk[killerid]++;
         AddPlayerScore(killerid,-1);
         format(string,sizeof(string),\"%s megölte a társát, %s -t ez neki a %d/%d teamkill-je\",pName,DeadpName,tk[killerid],maxtk);
         SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
         if(tk[killerid] == maxtk)
         {
             format(string,sizeof(string),\"%s -t kirúgta a szerver, mert %d -szer megölte a társát.\",pName,maxtk);
             SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
         }
         else
         {
            format(string,sizeof(string),\"Figyelj jobban, már %d -szer öltél csapattársat! %d-nál kick!\",tk[killerid],maxtk);
         }
      }
      else
      {
          bKills++;
         format(string,sizeof(string),\"%s megölte %s -t, ezzel a csapata már a %d-dik ölésnél jár.\",pName,DeadpName,rKills);
         SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN,string);
         AddPlayerScore(playerid,1);
      }
      if(bKills == roundkills)
      {
         format(string,sizeof(string),\"A kék csapat megnyerte a kört, a mód újraindul.\");
         SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
         SendRconCommand(\"gmx\");
      }
   }
}
return 1;
}[/pawn]
Valaki segitene hogy mi a hiba?
Lehet nem a gm be van,akkor lehet én nem értek hozzá



Megtudtam oldani

Témát zárom!

 


« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 24. - 14:25:23 írta BigTics »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal