new bool:AdhatElDrogot[MAX_PLAYERS];new Drog[MAX_PLAYERS];new Drog_Ar = 1500;CMD:drogelad(playerid){if(AdhatElDrogot[playerid]) // Ha letelt az 1 óra akkor lesz ez a változó igaz.{if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,X,Y,Z)) // Ha ezen a koordinátán van,ezt majd te megadod.{ if(Drog[playerid] >= 1500) { Drog[playerid] -= 1500; // Elvesszük tőle a drogot ( Eladja ) GivePlayerMoney(playerid,(1500*Drog_Ar)); // Adunk neki pénzt, mégpedig 1500 x 1500-at, ami jelenleg a Drog_Ar értéke. AdhatElDrogot[playerid] = false; SetTimerEx(\"DrogTimer\",3600000,0,\"d\",playerid); // 60*60*1000 = 1 óra alatt lefut a Timer. } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs 1500g drogod!\");}else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy a drog eladó helyen!\");}else SendClientMessage(playerid,-1,\"Még nem adhatsz el drogot !\");return 1;}forward DrogTimer(playerid);public DrogTimer(playerid){SendClientMessage(playerid,-1,\"Újra adhatsz el drogot !\");AdhatElDrogot[playerid] = true;}
new Drog[MAX_PLAYERS];new Drog_Ar = 1500;CMD:drogelad(playerid){if(GetPVarInt(playerid,\"DrogEladas\") <= gettime()) // Ha letelt az 1 óra akkor fut le.{if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,X,Y,Z)) // Ha ezen a koordinátán van,ezt majd te megadod.{ if(Drog[playerid] >= 1500) { Drog[playerid] -= 1500; // Elvesszük tőle a drogot ( Eladja ) GivePlayerMoney(playerid,(1500*Drog_Ar)); // Adunk neki pénzt, mégpedig 1500 x 1500-at, ami jelenleg a Drog_Ar értéke. SetPVarInt(playerid,\"DrogEladas\",gettime() + 60*60); // Beállítijuk az értékét 3600-ra, 3600sec = 1 óra } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs 1500g drogod!\");}else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy a drog eladó helyen!\");}else SendClientMessage(playerid,-1,\"Még nem adhatsz el drogot !\");return 1;}
if(strcmp(cmd, \"/drogeladhegy\", true) == 0){if(AdhatElDrogot[playerid]) // Ha letelt az 1 óra akkor lesz ez a változó igaz. { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10.0,-2332.9163,-1673.5027,483.0199)) // Ha ezen a koordinátán van,ezt majd te megadod. { if(PlayerInfo[playerid][pMarihuana] >= 1500) { PlayerInfo[playerid][pMarihuana] -= 1500; // Elvesszük tőle a drogot ( Eladja ) GivePlayerMoney(playerid,(1500*Drog_Ar)); // Adunk neki pénzt, mégpedig 1500 x 1500-at, ami jelenleg a Drog_Ar értéke. AdhatElDrogot[playerid] = true; SetTimerEx(\"DrogTimer\",3600000,0,\"d\",playerid); // 60*60*1000 = 1 óra alatt lefut a Timer. } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs 1500g drogod!\"); } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy a drog eladó helyen!\"); } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Még nem adhatsz el drogot !\");return 1;}
new bool:AdhatElDrogot[MAX_PLAYERS] = true; // Igen ezt kihagytam, mert alapból 0 azaz hamis az értéke és itt bekell állítani true-ra
new bool:AdhatElDrogot[MAX_PLAYERS] = {true, ...}; // Igen ezt kihagytam, mert alapból 0 azaz hamis az értéke és itt bekell állítani true-ra
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart) // Ha sebzést kap, ugyebár ha kocsival ütközik akkor csökken a HP-ja.{if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Ha kocsiban van{new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); // lekérdezzük a kocsi id-t.if(GetVehicleSpeed(vid) >= 50) // Ha 50-el vagy többel megy.{ new Float:HP; GetPlayerHealth(playerid,HP); SetPlayerHealth(playerid,HP-30);//levon 30 hp-t. if(HP <= 20) // ha kevesebb a hp-ja mint 20 { RemovePlayerFromVehicle(playerid); // Kiszeded a kocsiból ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Berakod az injured animba SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000); // részegre állítod // Igy mostmár nem tud mozogni. //JatekosInfo[playerid][serult] = true; esetleg ha használsz ilyet }}} return 1;}// Nem kérted de azért leirom/*enum JatekosData{bool:Serult}new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosData];CMD:segit(playerid){for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){new Float:pos[3];GetPlayerPos(i,pos[0],pos[1],pos[2]);if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0,pos[0],pos[1],pos[2])) //Ha ezen a helyen van, ebbe a sugárba{ if(JatekosInfo[serult]) { SetPlayerDrunkLevel(i, 0); TogglePlayerControllable(i,true); SendClientMessage(i,-1,\"Fel lettél segitve\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"Fel segitetted a sérültet\"); }}}return 1;}*/stock GetVehicleSpeed(vehicleid) { new Float:vSpeed[3]; GetVehicleVelocity( vehicleid, vSpeed[0], vSpeed[1], vSpeed[2] ); new Float:vSpeed_Float; vSpeed_Float = floatsqroot( ((vSpeed[0] * vSpeed[0]) + (vSpeed[1] * vSpeed[1])) + (vSpeed[2] * vSpeed[2])) * 161.0; new vSpeed_Int; vSpeed_Int = floatround( vSpeed_Float, floatround_round ); return vSpeed_Int;}