#include <a_samp>
#define DIALOG_TELES 107444
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/jarmuvek\", cmdtext, true))
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEHICLES, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok\", \"LS\\nSF\\nLV\\nSivatag\\nOldAirport\\nLSAIR\\nSFAIR\\nLVAIR\\nChilliad\\nAngelPine\\nDilimore\\nMontgomery\\nPalomino Creek\\nBlueberry\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_TELES)
{
if(response == 1)
{
   switch(listitem)
   {
      case 0: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // LS
      case 1: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // SF
      case 2: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // LV
      case 3: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Sivatag
      case 4: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // OldAir
      case 5: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // LSAir
      case 6: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // SFAir
      case 7: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // LVAir
      case 8: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Chilliad
      case 9: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // AngelPine
      case 10: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Dilimore
      case 11: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Montgomery
      case 12: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Palomino Creek
      case 13: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Blueberry
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, 0xF97804FF, \"Kiléptél a teleport választó menübõl!\");
}
}
return 1;
}
 
A case-knél írd be a pozíciót, és azok helyére amiket írtam ( átírva ) rakhatsz mást. Ha még egyet akarsz betenni akkor \\ntelenév ( telenév helyére a teleport nevét ) és a casek alá egy ilyen sort case [a legutóbbinál egyel nagyobb]: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Teleport neve
Amúgy amit [ ] közé írtam az a fontos, a [ ] nemkell.