#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define TESTDIALOG 2399
CMD:testdialog(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, TESTDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test1\", \"Test1\\nTest2\", \"Mehet!\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case TESTDIALOG:
{
if(!response)
{
// Ha a nemet választja, akkor mi legyen.
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
ShowPlayerDialog(playerid, TESTDIALOG+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test1\", \"Test1\\nTest2\", \"Mehet!\", \"Mégse\");
}
case 1:
{
ShowPlayerDialog(playerid, TESTDIALOG+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test1\", \"Test1\\nTest2\", \"Mehet!\", \"Mégse\");
}
}
}
case TESTDIALOG+1:
{
if(!response)
{
// Ha a nemet választja, akkor mi legyen.
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
ShowPlayerDialog(playerid, TESTDIALOG+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test1\", \"Test1\\nTest2\", \"Mehet!\", \"Mégse\");
}
case 1:
{
ShowPlayerDialog(playerid, TESTDIALOG+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test1\", \"Test1\\nTest2\", \"Mehet!\", \"Mégse\");
}
}
}
// stb.
}
return 0;
}
Színezés:
ShowPlayerDialog(......, \"{000000} Ez\\n{FFFFFF}Egy színes dialog\",....);
Bocsi rájöttem, hogy ez igy nem lesz jó nekem:D
Nem akarom az idõdet rabolni(Star)
De nem tudnád igy megcsinálni?:
Csak annyi kellene mint elõbb, hogy beleilleszted mikor beirjak, hogy /dm akk kijön, hogy
Minigun meg Gangwar belemek akk kijönnek ezek és ha belemegy pl, hogy Aztékok, akkor
kijön megint 1 és ott beirnád névnek, hogy pl CJ következõ meg asd me ugy akarom, hogy kiválasztják hogy aztékok és azon belül ki tudják a 2 fajta aztékokat választani meg minigunba ugy ahogy az elõzöben csak nem vok még pró ezekhez:D nem tok rájönni, hogy kell:D ebbõl majd tudni fogom me nme tom mit kell mivel össze kapcsolni, meg azt hogy minigunba ha rámegy, hogy test1 akk kiirja h üdv a test1 cspatban me akk hozá tom kapcsolni a teleport stb.t:D
#include <a_samp>
#define DIALOG_0 (0)
#define DIALOG_1 (1)
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ])
{
if(!strcmp(\"/gangwar\", cmdtext, true))
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz egy csapatot!\",\"--->Police<---\\n--->Lilák<---\\n--->Zöldek<---\\n--->Sárgák<---\\n--->Aztékok<---\",\"Kiválaszt\",\"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_1)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
SetPlayerPos(playerid,2110, -1779, 14);
SendClientMessage(playerid, 0x066CCFF, \"Üdv. a Rend Õrei között!\" );
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,22 ,500);
GivePlayerWeapon(playerid,3 ,1);
SetPlayerSkin(playerid, 283);
}
case 1:
{
SetPlayerPos(playerid,2287, -1680, 15);
SendClientMessage(playerid, 0x663399FF, \"Üdv. a Lilák között!\" );
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,22 ,500);
SetPlayerSkin(playerid, 104);
}
case 2:
{
SetPlayerPos(playerid,2491, -1670, 14);
SendClientMessage(playerid, 0x006600FF, \"Üdv. a Zöldek között!\" );
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,22 ,500);
SetPlayerSkin(playerid, 106);
}
case 3:
{
SetPlayerPos(playerid,2382, -1476, 25);
SendClientMessage(playerid, 0xFFCC66FF, \"Üdv. a Sárgák között!\" );
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,22 ,500);
SetPlayerSkin(playerid, 109);
}
case 4:
{
SetPlayerPos(playerid,2041, -1639, 15);
SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, \"Üdv. az Aztékok között!\" );
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,22 ,500);
SetPlayerSkin(playerid, 115);
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Talán meggondoltad magad?? \");
}
return 1;
}
return 0;
}