Szerző Téma: /cuff javítása  (Megtekintve 563 alkalommal)

/cuff javítása
« Dátum: 2012. június 17. - 02:56:09 »
0 Show voters
Üdv, én csak alap szinten fejtegetem a dolgokat a pwn-be. Szóval csak alakítgatom esetleges kisebb bugokat javítom ki. Nos én a Ravens roleplay modját használom jelenleg. Ezt fordítottam le magyarra, vagy is kezdtem. Feltünt egy-két bug benne. Nem akarom felsorolni. Nos a következõ a lenne a kérésem. Szeretném kijavíttatni benne a /cuff parancsot. Úgy, hogy amikor cuffolok valaki akkor /cop (Elõre tett kezek anim) legyen és ne tudja abba hagyni az animot.
 
   if(strcmp(cmd, \"/cuff\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/cu\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(IsACop(playerid) || IsAFreecop(playerid))
   {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /cuff [Playerid/PartOfName]\");
         return 1;
      }
      if(PlayerInfo[playerid][pDBanned] == 1)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* You are Banned From Cop Duty!\");
          return 1;
      }
      if(PlayerInfo[playerid][pDuty] == 0)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* You aren\'t on Duty!\");
          return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
              if(IsACop(giveplayerid) || IsAFreecop(giveplayerid))
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* You can\'t Cuff Cops !\");
                 return 1;
              }
              if(GaveUp[giveplayerid] == 0)
             {
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Player Didn\'t Gave up!\");
                 return 1;
             }
             if(PlayerCuffed[giveplayerid] > 0)
             {
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Player already Cuffed !\");
                 return 1;
             }
            if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
            {
                if(giveplayerid == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"You cannot cuff yourself!\");
                GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                        format(string, sizeof(string), \"* You were Cuffed by %s, till uncuff.\", sendername);
               SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_WHITE, string);
               format(string, sizeof(string), \"* You Cuffed %s, till uncuff.\", giveplayer);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
               format(string, sizeof(string), \"* %s megbillincselte %s, kezeit.\", sendername ,giveplayer);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
               GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Billincselve\", 2500, 3);
               TogglePlayerControllable(giveplayerid, 1);
               PlayerCuffed[giveplayerid] = 1;
               cufftimer[giveplayerid] = SetTimerEx(\"CheckDist\",10000,true,\"ii\",giveplayerid,playerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* That player is not near you !\");
                return 1;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* That player is Offline !\");
          return 1;
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* You are not a Cop / FBI / National Guard !\");
   }
}
return 1;
}

 
Ez a mostani szkript, mit kéne ebben átírnom? Elõre is köszönöm a segítségeteket!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal