GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Fabregas - 2009. November 05. - 19:52:30

Cím: CTRL repülés
Írta: Fabregas - 2009. November 05. - 19:52:30
Sziasztok!
Átalakítottam egy rámpás scriptet úgy hogy ha megnyomod a CTRL-t akkor felrepít!
1-2Problémám van vele
Olyat hogy lehet hogy menyen az autó elore de ha nyomom akkor felrepüljön és ne csak egy helybe repüljön fel!
Itt van ha ez valamennyit segít:
 

#include <a_samp>
#define red 0xFF0000AA
new Pressedkey[MAX_PLAYERS] = {false, ...};
new jumped[MAX_PLAYERS] = {-1, ...};
new ramped[MAX_PLAYERS];
forward Keys(playerid);
forward DeleteRamp(playerid);
forward Float:GetRampDistance(playerid);
forward Float:GetPosInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance);
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Keys\", 100, 1);
return 1;
}
public Keys(playerid)
{
new keys, jump, updown;
new Float:x, Float:y, Float:z;
for (playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++) {
    if (IsPlayerConnected(playerid)) {
   GetPlayerKeys(playerid, keys, jump, updown);
   if(ramped[playerid] == 1)
   {
   }
   else if (keys & KEY_ACTION && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {{
             GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
             jumped[playerid] = SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x, y, z+10.5);
          }
       }
   } else Pressedkey[playerid] = false;
}
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if (jumped != -1) DestroyObject(jumped);
}
}
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if (jumped != -1) DestroyObject(jumped);
}
}
Cím: CTRL repülés
Írta: Stray - 2009. November 05. - 20:06:07
Én nem értek hozzá lehet h rosszat mondok de mi az a \"public Keys\"?Én ezt ismerem :public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
OFF:Koppintgatunk,koppintgatunk?
Cím: CTRL repülés
Írta: Fabregas - 2009. November 05. - 20:08:25
Nem mindegy hogy van? Muszáj piszkálni mi?  Így is jó
Cím: CTRL repülés
Írta: Stray - 2009. November 05. - 20:22:20
nem piszkáltalak csak segiteni akartam h nemlehet h az a baj? -.-
Cím: CTRL repülés
Írta: jana4 - 2009. November 10. - 18:23:29
Fabregas, megoldottad már a problémád? - Én elkészítettem ezt a \'feldobbantó\' filterszkriptet, a saját jármu gyorsító szkriptemet alapul véve. - KattKattKattKattKattKatt XD
Cím: CTRL repülés
Írta: GroX - 2009. November 10. - 21:54:06
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i),x,y,z);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i),x,y,z+0.2);

 
Ez szerintem segít  :-*
Az egész:
 
public Jumpboost()
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
         new Keys,up,down;
GetPlayerKeys(i,Keys,up,down);
         if(Keys &= 12)
            {
              if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
      new Float:x,Float:y,Float:z;
      GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i),x,y,z);
      SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i),x,y,z+0.2);
      }
   }
}
}
return 1;
}

 
ez ALT-ra van beálítva
Cím: CTRL repülés
Írta: Knight - 2009. November 11. - 18:53:30
mi az a \"public Keys\"?Én ezt ismerem :public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)[/quote]

Ez egy létrehozott prototípus.

Lásd:


forward Keys(playerid);
Cím: CTRL repülés
Írta: GroX - 2009. November 16. - 13:23:51
Idézetet írta: Gamestar date=1258316184\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"98\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
GroX: Minek saját key függvényt írni, ha van?
 
Azért írtam sajátot mert az OnPlayerKeyStateChange függvénnyel nemtuttam megoldani úgy h azt ellenorizze-e h lenyomva tartja-e a gombot a játékos és gondoltam így meg lehet oldani persze teszteltem is.
Cím: CTRL repülés
Írta: Fabregas - 2009. November 16. - 15:26:48
má megcsináltam Stram speedjébol de azért kössz! zárok