GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: bencarter007 - 2012. május 08. - 23:00:10

Cím: csapattag számláló
Írta: bencarter007 - 2012. május 08. - 23:00:10
Hali!
Kéne egy script, ami megszámolja, hogy egy megadott helyen, pl a burgeresnél hány ember van az egyik csapatból és hány ember a másikból,vagy legalább egy számláló scriptet adjon valaki!
a csapatokat így oldottam meg:
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(classid == 0)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~ Németország\", 9000, 3);
Team[playerid] = Team_German;
}
else if(classid == 1)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ Oroszország\", 9000, 3);
Team[playerid] = Team_Russia;
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        if(Team[playerid] == Team_German)
{
Team[playerid] = Team_German;
}
else if(Team[playerid] == Team_Russia)
{
Team[playerid] = Team_Russia;
}
return 1;
}
Cím: csapattag számláló
Írta: ZyZu. - 2012. május 09. - 15:03:47
Nem teszteltem de szerintem mûködik:
 

#include <a_samp>
new csatlakozott;
OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(Team[playerid] == Team_Russia)
{
csatlakozott ++;
new string [ 128 ];
format ( string, 128, \"A szerveren lévõ Orosz Banda tagok száma: %d\", csatlakozott );
SendClinetMessageForAll ( 0x0000FF, string );
return 1;
}
OnPlayerDisconnect(playerid)
{
csatlakozott--;
return 1;
}
Cím: csapattag számláló
Írta: bencarter007 - 2012. május 09. - 20:17:04
nem egészen ilyen számlálóra gondoltam, hanem pl. ha az egyik csapatban az emberek száma kevesebb egynél(<1) akkor kiír valamit...
Cím: csapattag számláló
Írta: bencarter007 - 2012. május 08. - 23:00:10
Hali!
Kéne egy script, ami megszámolja, hogy egy megadott helyen, pl a burgeresnél hány ember van az egyik csapatból és hány ember a másikból,vagy legalább egy számláló scriptet adjon valaki!
a csapatokat így oldottam meg:
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(classid == 0)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~ Németország\", 9000, 3);
Team[playerid] = Team_German;
}
else if(classid == 1)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ Oroszország\", 9000, 3);
Team[playerid] = Team_Russia;
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        if(Team[playerid] == Team_German)
{
Team[playerid] = Team_German;
}
else if(Team[playerid] == Team_Russia)
{
Team[playerid] = Team_Russia;
}
return 1;
}
Cím: csapattag számláló
Írta: ZyZu. - 2012. május 09. - 15:03:47
Nem teszteltem de szerintem mûködik:
 

#include <a_samp>
new csatlakozott;
OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(Team[playerid] == Team_Russia)
{
csatlakozott ++;
new string [ 128 ];
format ( string, 128, \"A szerveren lévõ Orosz Banda tagok száma: %d\", csatlakozott );
SendClinetMessageForAll ( 0x0000FF, string );
return 1;
}
OnPlayerDisconnect(playerid)
{
csatlakozott--;
return 1;
}
Cím: csapattag számláló
Írta: bencarter007 - 2012. május 09. - 20:17:04
nem egészen ilyen számlálóra gondoltam, hanem pl. ha az egyik csapatban az emberek száma kevesebb egynél(<1) akkor kiír valamit...