-
Sziasztok!
Van itt nekem egy kis scriptem amivel családoknak lehet létrehozni kocsit. Most én még anyit szeretnék kérni tõletek hogy ehez tudnátok-e egy olyan scriptet készíteni hogy a létrehozott kocsiba csak az adott családnak a tagjai szállhassanak be? Tehát ha valaki más akarna beszállni a kocsiba akkor kiírná neki hogy ebbe a jármûbe nem szálhatsz be és ki is tenné az illetõt a kocsiból.
Elõre is köszönöm!
if(strcmp(cmd, \"/családkocsi\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1339)
{
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem használhatod a parancsot!\");
}
new fvfam, fvcar, fvcol1, fvcol2;
tmp = strtok(cmdtext, idx);
fvfam = strvalEx(tmp);
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(fvfam < 1 || fvfam > 14 || !strlen(tmp))
{
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"HASZNÁLAT: /családkocsi [családid] [kocsinév/id] [szín1] [szín2]\");
}
fvcar = ReturnVehicleModelID(tmp);
if(!fvcar)
{
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"HASZNÁLAT: /családkocsi [családid] [kocsinév/id] [szín1] [szín2]\");
}
tmp = strtok(cmdtext, idx);
fvcol1 = strvalEx(tmp);
tmp = strtok(cmdtext, idx);
fvcol2 = strvalEx(tmp);
if(fvcol1 == 0) fvcol1 = -1;
if(fvcol2 == 0) fvcol2 = -1;
new Float:ffvX, Float:ffvY, Float:ffvZ, Float:ffvRot;
GetPlayerPos(playerid, ffvX, ffvY, ffvZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, ffvRot);
for(new fv=0;fv<MAX_FAMVEHICLES;fv++)
{
if(fv == MAX_FAMVEHICLES-1 && fVehicleInfo[fv][fvModel] != 0)
{
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Már nem tudsz több család kocsit letenni!\");
}
if(fVehicleInfo[fv][fvModel] != 0) continue;
fVehicleInfo[fv][fvX] = ffvX;
fVehicleInfo[fv][fvY] = ffvY;
fVehicleInfo[fv][fvZ] = ffvZ+1.5;
fVehicleInfo[fv][fvRot] = ffvRot;
fVehicleInfo[fv][fvModel] = fvcar;
fVehicleInfo[fv][fvFam] = fvfam-1;
fVehicleInfo[fv][fvCol1] = fvcol1;
fVehicleInfo[fv][fvCol2] = fvcol2;
fVehicleInfo[fv][fvLocked] = 1;
fVehicleInfo[fv][fvID] = CreateVehicle(fvcar, ffvX,ffvY,ffvZ,ffvRot,fvcol1,fvcol2,-1);
LockCar(fVehicleInfo[fv][fvID]);
PutPlayerInVehicle(playerid, fVehicleInfo[fv][fvID], 1);
break;
}
new fvstring[256];
format(fvstring,sizeof(fvstring),\"Családkocsi létrehozva \'%s\'\", FamilyInfo[fvfam-1][FamilyName]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, fvstring);
SaveFamVehicles();
return 1;
}
-
Sziasztok!
Van itt nekem egy kis scriptem amivel családoknak lehet létrehozni kocsit. Most én még anyit szeretnék kérni tõletek hogy ehez tudnátok-e egy olyan scriptet készíteni hogy a létrehozott kocsiba csak az adott családnak a tagjai szállhassanak be? Tehát ha valaki más akarna beszállni a kocsiba akkor kiírná neki hogy ebbe a jármûbe nem szálhatsz be és ki is tenné az illetõt a kocsiból.
Elõre is köszönöm!
if(strcmp(cmd, \"/családkocsi\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1339)
{
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem használhatod a parancsot!\");
}
new fvfam, fvcar, fvcol1, fvcol2;
tmp = strtok(cmdtext, idx);
fvfam = strvalEx(tmp);
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(fvfam < 1 || fvfam > 14 || !strlen(tmp))
{
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"HASZNÁLAT: /családkocsi [családid] [kocsinév/id] [szín1] [szín2]\");
}
fvcar = ReturnVehicleModelID(tmp);
if(!fvcar)
{
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"HASZNÁLAT: /családkocsi [családid] [kocsinév/id] [szín1] [szín2]\");
}
tmp = strtok(cmdtext, idx);
fvcol1 = strvalEx(tmp);
tmp = strtok(cmdtext, idx);
fvcol2 = strvalEx(tmp);
if(fvcol1 == 0) fvcol1 = -1;
if(fvcol2 == 0) fvcol2 = -1;
new Float:ffvX, Float:ffvY, Float:ffvZ, Float:ffvRot;
GetPlayerPos(playerid, ffvX, ffvY, ffvZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, ffvRot);
for(new fv=0;fv<MAX_FAMVEHICLES;fv++)
{
if(fv == MAX_FAMVEHICLES-1 && fVehicleInfo[fv][fvModel] != 0)
{
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Már nem tudsz több család kocsit letenni!\");
}
if(fVehicleInfo[fv][fvModel] != 0) continue;
fVehicleInfo[fv][fvX] = ffvX;
fVehicleInfo[fv][fvY] = ffvY;
fVehicleInfo[fv][fvZ] = ffvZ+1.5;
fVehicleInfo[fv][fvRot] = ffvRot;
fVehicleInfo[fv][fvModel] = fvcar;
fVehicleInfo[fv][fvFam] = fvfam-1;
fVehicleInfo[fv][fvCol1] = fvcol1;
fVehicleInfo[fv][fvCol2] = fvcol2;
fVehicleInfo[fv][fvLocked] = 1;
fVehicleInfo[fv][fvID] = CreateVehicle(fvcar, ffvX,ffvY,ffvZ,ffvRot,fvcol1,fvcol2,-1);
LockCar(fVehicleInfo[fv][fvID]);
PutPlayerInVehicle(playerid, fVehicleInfo[fv][fvID], 1);
break;
}
new fvstring[256];
format(fvstring,sizeof(fvstring),\"Családkocsi létrehozva \'%s\'\", FamilyInfo[fvfam-1][FamilyName]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, fvstring);
SaveFamVehicles();
return 1;
}
-
Több adat kellene.. pl: hogy nézi meg hogy a játékos milyen családban van, változó nevei.. SaveFamVehicles()-is lehet jól jönne..
-
Szia! Bocs hogy nem írtam elöbb csak sok dolgom volt nem tudtam feljönni.
Így van a játékos családban:
if(PlayerInfo[playerid][pCsTag] == 255)
-
Nem teszteltem, de valahogy így:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCsTag] != fVehicleInfo[vehicleid][fvFam]) return ClearAnimations(playerid), SendClientMessage(playerid, -1,\"Ez a jármû egy másik családé!\");
}
Szerintem ez a legegyszerûbb módszer, ilyenkor ahogy megpróbál beszállni kiírja neki a szöveget, és megszünteti az \'akciót\'.
-
Mûködik! :)
Köszönöm! ;)
-
[mod]Még sincs megoldva, megnyitottam.[/mod]
-
Köszönöm BackUP!
Már hibátlanul mûködik! :)