Szerző Téma: CP-s munka.  (Megtekintve 865 alkalommal)

CP-s munka.
« Dátum: 2013. november 02. - 21:59:35 »
0 Show voters
Sziasztok olyan scriptre lenne szükségem hogy egy megadott kordinátán beirod hogy /elvallal és ha beszálsz 414 ID jû jármûbe akkor hozzon létre CP-t ha belemész az 1.be akkor jön a 2. és ha belemész 1 CP be adjon X összeget.
Elõre is köszönöm

CP-s munka.
« Válasz #1 Dátum: 2013. november 04. - 18:59:03 »
0 Show voters
Volt egy kis idõm, és írtam neked egy egyszerûbb MUNKA rendszert. EZ Cp-t, kocsit igényel. Remélem segíthettem. Ha nem is neked, de másnak!
 
/*
Szükséges hozzá a ZCMD.inc!
Ha nincs, akkor módosítsd kérlek ezt. Ez csak egy test verzió.
Így nem olvadnak egymásba a CP-k.
Jó szórakozást. Készítette: AdamHawer | Idõ: 5 perc
*/

 
Az oldal tetejére:
 
#define  COLOR_HIBA      0xFF0000FF  // Piros
#define  COLOR_MUNKA   0xFFFF00FF  // Sárga

 
New-ok:
 
new
   MunkaCP[MAX_PLAYERS];
   bool:Munka[MAX_PLAYERS];

 
A játékmódhoz:
 
public OnGameModeInit()
{
       // Adj meg koordinátákat.
       Create3DTextLabel(\"Munka felvevõhely:\\n/munka\\n\\nMunka leadóhely:\\n/munkavege\",COLOR_HIBA, x,y,z,+1,40.0,0);
       // Ugyan az legyen mint a Create3D-nél mert ez egy forgó nyíl.
AddStaticPickup(1318, 1, x,y,z);
return 1;
}

 
A connecthez:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
       MunkaCP[playerid] = 0, Munka[playerid] = false;
return 1;
}

 
ZCMD parancs:
 

// Munka kezdés:
CMD:munka(playerid, params[]) // Módosíthatod a \"munka\" parancsot bármire.
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, x,y,z)) // Ahol felveheted az elsõ CP-t.
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 400) // Jármû ID beraktam alapnak a 400 (telepjáró)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_MUNKA,\"* Felvetted a munkát.\");
      SetPlayerCheckpoint(playerid, x,y,z, 3.0); // 1 CP módosítsd.
      Munka[playerid] = true;
   }
   else
   {
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_HIBA,\"* Hiba: Csak xy jármûvel veheted fel a munkát.\");
   }
return 1;
}
// Munka befejezés:
CMD:munkavege(playerid, params[]) // Módosíthatod a \"munkavege\" parancsot bármire.
{
    if(Munka[playerid] = true)
    {
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);
         MunkaCP[playerid] = 0; // A CP-k újra 0-án állnak.
         Munka[playerid] = false; // Már nem érvényes a munka. (false)
         SendClientMessage(playerid, COLOR_MUNKA,\"* A munkát sikeresen befejezted.\"); // Szöveg melyet megkapsz.
    }
    else
    {
         // Hibaüzenet:
         SendClientMessage(playerid, COLOR_HIBA, \"* Hiba: Nem fejezhetsz be olyan munkát, amelyet el sem kezdtél.\");
    }
    return 1;
}

 
A cp-be lépéskor:
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
  if(Munka[playerid] == true)
  switch(MunkaCP[playerid]) // Minden CP 1000$-t ad ez persze módosítható. A pozíciókat te add meg.
  {
    case 0:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 2 CP
    }
    case 1:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 3 CP
    }
    case 2:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 4 CP
    }
    case 3:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 5 CP
    }
    case 4:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 6 CP
    }
    case 5:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 7 CP
    }
    case 6:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 8 CP
    }
    case 7:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 9 CP
    }
    case 8:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 10 CP
    }
    case 9:
    {
       MunkaCP[playerid] = 0;
       Munka[playerid] = false;
       SendClientMessage(playerid, COLOR_MUNKA,\"* Végeztél a munkával.\");
       DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    }
  }
  return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 07. - 10:41:41 írta AdamHawer »

CP-s munka.
« Válasz #2 Dátum: 2013. november 06. - 19:13:03 »
0 Show voters
Munka[playerid] = true;

 
Ez a sor nem tetszik neki

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
CP-s munka.
« Válasz #3 Dátum: 2013. november 06. - 19:30:32 »
0 Show voters
if(Munka[playerid] = true);
{
}

 
if-nél, a blokk kezdetekor nem kell ;
 
if(Munka[playerid] = true)
{
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 09. - 12:06:51 írta Dfoglalo »

CP-s munka.
« Válasz #4 Dátum: 2013. november 07. - 10:40:39 »
0 Show voters
Ja bocs igen a munkavege parancsnál ilyen rossz agyberögzülés miatt írhattam. Javítom az eresetit is.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
CP-s munka.
« Válasz #5 Dátum: 2013. november 09. - 01:57:13 »
0 Show voters
[mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal