Szerző Téma: /jogsi parancs  (Megtekintve 673 alkalommal)

/jogsi parancs
« Dátum: 2014. Június 29. - 20:13:42 »
0 Show voters
Sziasztok! Olyan parancsra lenne szükségem hogy ha beírja egy játékos hogy /jogsi a közelében lévõ játékos lássa , de úgy hogy \'/jogsivesz\' parancsal kap jogsit
 
JatekosInfo[playerid][Jogsi]

 
És ha nincs jogsid és beírod hogy /jogsi aztírja ki hogy \"Jogosítvány: Nincs\" ha meg van jogsid és úgy írod be a \'/jogsi\' parancsot akkor azt írja ki hogy \"Jogosítvány: Van\"
Elõre is köszönöm
ui: remélem érthetõ volt :)

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
/jogsi parancs
« Válasz #1 Dátum: 2014. Június 29. - 20:44:40 »
0 Show voters
Tessék:
ZCMD include szükséges hozzá, melyet megtalálsz a fórumon.
 
#define jogsidia 432 // Hogy ne akadjon össze egyik másik dialogal sem
CMD:jogsi(playerid, params[])
{
if(JatekosInfo[playerid][jogsi]  == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Jogosítvány: nincs\"); // ha a \'Jogsi\' változó egyenlõ nullával(azaz nincs jogsija)akkor kiírjuk a szöveget
//de ha nem egyenlõ nullával, akkor megy tovább a parancs
//1. lépés: adatgyüjtés
new Float:XYZ[3]; // létrehozzuk a változót amibe a pozíciót fogjuk tartani
new str[128]; // string, melyben a szöveget tároljuk
new name[30]; // string, melyben a nevét tároljuk
GetPlayerPos(playerid, XYZ[0], XYZ[1], XYZ[2]);
GetPlayerName(playerid, name, 30);
format(str, sizeof(str), \"\\t[----- Jogosítvány -----]\\nNév: %s\\nKategória: B\",name); // megformázzuk a szöveget(ez csak példa!)
//2. lépés: létrehozunk egy ciklust
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // amíg az i kisebb mint max players addig mindin hozzáadunk 1-et, és lefuttatjuk a benne lévõ függvényeket
{
    //3. lépés: megnézzük, hogy az összes játékos közül ki van a közelébe(i mindig egyenlõ egy játékos idjével, mely ebben az esetben minden játékosnál egymás után lefut)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 15.0, XYZ[0], XYZ[1], XYZ[2])
{
    // 4. lépés: ha az a játékos amelyet jelenleg ellenõrzött \'15.0\' étékõ távon belül van megjelenítjük neki a dialogot
    ShowPlayerDialog(i, jogsidia, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jogosítvány\",str,\"Oké\",\"\"); // a megformázott szöveggel megjelenítjük a dialogot
}
}
return 1;
}

/jogsi parancs
« Válasz #2 Dátum: 2014. Június 30. - 00:10:39 »
0 Show voters
Ezt az errort dobta rá
 
C:\\Documents and Settings\\david\\Asztal\\SAGGITA RPG\\gamemodes\\rc.pwn(704) : error 001: expected token: \")\", but found \"{\"

 
Ez van a 704. sorban
 
{

 
Probléma?:c

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
/jogsi parancs
« Válasz #3 Dátum: 2014. Június 30. - 00:23:31 »
0 Show voters
Valószínü, hogy az \'IsPlayerInRangeOfPoint\'nál hiányzik egy zárójel
Most telefonról nemtudom megnézni

/jogsi parancs
« Válasz #4 Dátum: 2014. Július 06. - 12:44:45 »
0 Show voters
Ezt a sort:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 15.0, XYZ[0], XYZ[1], XYZ[2])

 
Cseréld ki erre a sorra:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 15.0, XYZ[0], XYZ[1], XYZ[2]))

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal