Szerző Téma: checkpoint parancs  (Megtekintve 2636 alkalommal)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
checkpoint parancs
« Válasz #15 Dátum: 2011. július 30. - 16:25:30 »
0 Show voters
Igen tedd bele és a Mod elejére ird oda ezt :
 
#include <zcmd>

 
És az
 
public OnPlayerCommandText

 
Helyett :
 
public OnPlayerCommandReceived

herban

  • Vendég
checkpoint parancs
« Válasz #16 Dátum: 2011. július 30. - 16:36:31 »
0 Show voters
public OnPlayerCommandReceived[/quote]
Ez felesleges hisz ennélkül is megy.
Így néz ki egy zcmd-s parancs:
[pawn]
CMD:test(playerid, params[]) {
   SetPlayerPos(playerid,x,y,z);//Példa
   return 1;
  }
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 30. - 16:52:47 írta herban »

checkpoint parancs
« Válasz #17 Dátum: 2011. július 30. - 17:08:28 »
0 Show voters
Ha oda írom hogy: #include <zcmd>
Akkor már 2 errort is ki ír.
(5892) : error 029: invalid expression, assumed zero
(5896) : error 029: invalid expression, assumed zero

checkpoint parancs
« Válasz #18 Dátum: 2011. július 30. - 22:11:38 »
0 Show voters
ColorDem: Igen úgy kell, DE a zcmd parancsot nem teheted az OnOplayerCommendText callbackbe.
Lehet, hogy ez a hiba.
[Go_oG]Website: Ha nem használsz sztringbontást, pl.: sscanf stb.. akkor nem muszály a params[].

checkpoint parancs
« Válasz #19 Dátum: 2011. július 31. - 15:05:11 »
0 Show voters
A Onplayercommandtext-et kitöröltem, mert tudom hogy vagy az egyiket használom vagy a másikat.
Nem tudom mit csináljak.
Edit: Megvan megcsináltam! Már mûködik. :D
az #include <zcmd> hiányzott az elejérõl , és ezután ki írt pár errort , azokat javítottam és már mûködik tökéletesen.
Köszönöm mindenkinek a segítségét!!
Edit: Bocsi de megint meg kell nyitnom ugyanis van egy kis idegesítõ dolog.
Ha csinálok mondjuk 2 fegyverboltot, és beírom hogy /buy akkor 2-szer írja ki azt hogy nem vagyok a fegyverboltnál.
És ha ott állok az egyik boltnál és ott írom be, akkor mûködik a bolt , viszont kiírja(egyszer) hogy nem vagyok a fegyverboltnál.
Tudna valaki még ebben egy picit segíteni?
Mert zavar hogy ennyiszer kiírja.
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 01. - 10:15:19 írta ColorDem »

checkpoint parancs
« Válasz #20 Dátum: 2011. augusztus 01. - 23:24:34 »
0 Show voters
[pawn]new Float:Fegyverboltok[2][3]={         //2 a sorok száma, 3 a sorok értékeinek száma.
{2204.9468, 1986.2877, 16.7380},    //x,y,z - 1. vásárlási hely koordinátái. (ird át!)
{2224.6557, 2467.4673, 12.3415}      //x,y,z - 2. vásárlási hely koordinátái (ird át!).
//Ugyanígy folytathatod ha több vásárlási hely kell. (utolsó után ne rakj vesszõt!)
};
CMD:buy(playerid)
{
for(new i; i<2; i++){    //írd át a 2-est annyira, amennyi vásárlási helyet akarsz!
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, Fegyverboltok
  • , Fegyverboltok[1], Fegyverboltok[2])) continue; //ezt ne bántsd


    {


        if(gTeam[playerid] == TEAM_KATONA)


        {


            ShowPlayerDialog(playerid,04041,DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}Fegyver bolt -Humans-\",\"Desert Eagle ($5000)\\nColt 45. ($2000)\\nMP5-K MG ($5000)\\nM4 ($10000)\\nAK-47 ($9000)\\nSpas12 Shotgun ($10000)\\nTec-9 ($4000)\",\"Accept\",\"Cancel\");


        }


        else(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL)


        {


            SendClientMessage(playerid,ADMIN_RED,\"HIBA: Te egy civil vagy!Nem értesz az ilyen fegyverekhez!\");


        }


    }


    else


    {


      SendClientMessage(playerid, ADMIN_RED, \"Nem vagy fegyverboltnál, ha tudni szeretnéd hol vannak: /fegyverboltok\");


    }


}


return 1;


}


CMD:fegyverboltok(playerid)


{


new x = -1;


for(new i; i<2; i++){ //írd át a 2-est annyira, amennyi vásárlóhelyet akarsz!


    SetPlayerMapIcon(playerid, x+1, Fegyverboltok
  • , Fegyverboltok[1], Fegyverboltok[2], 6, 1, 0);


}


return 1;


}[/pawn]


Lehet hogy így jó lesz. (Csak tipp).


EDIT: Módosítottam, próbáld így.
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 02. - 13:41:36 írta mauladam »

checkpoint parancs
« Válasz #21 Dátum: 2011. augusztus 02. - 10:34:18 »
0 Show voters
Errort ír ki: error 029: invalid expression, assumed zero
A 2. else-vel van valami baja.

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
checkpoint parancs
« Válasz #22 Dátum: 2011. augusztus 04. - 22:14:10 »
0 Show voters
Ennek így elvileg jónak kell lennie,de ha nem szólj,és javítom!
Lehet nagyon nagy marhaságot csináltam,de hátha!  :) ;)
[pawn]CMD:buy(playerid, params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X,Y,Z) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X,Y,Z)) //X,Y,Z helyére a fegyverbolt koordinátáit!
    {
        if(gTeam[playerid] == TEAM_KATONA)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,04041,DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}Fegyver bolt -Humans-\",\"Desert Eagle ($5000)\\nColt 45. ($2000)\\nMP5-K MG ($5000)\\nM4 ($10000)\\nAK-47 ($9000)\\nSpas12 Shotgun ($10000)\\nTec-9 ($4000)\",\"Accept\",\"Cancel\");
        }
        else
   if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL)
        {
            SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"HIBA: Te egy civil vagy!Nem értesz az ilyen fegyverekhez!\");
        }
    }
    else
    {
      SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy fegyverboltnál, ha tudni szeretnéd hol vannak: /fegyverboltok\");
    }
   return 1;
}
CMD:fegyverboltok(playerid)
{
    SetPlayerMapIcon(playerid, 55, X,Y,Z, 6, 0x00ff1aAA); //X,Y,Z-t írd át a fegyverbolt helyeinek a koordinátáira
    SetPlayerMapIcon(playerid, 55, X,Y,Z, 6, 0x00ff1aAA); //X,Y,Z-t írd át a fegyverbolt helyeinek a koordinátáira
   return 1;
}[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal