Ez csak tedd be a módba és válá :D ;)
#include <a_samp>
new zone;
public OnGameModeInit()
{
zone = GangZoneCreate(1260,1146,1728,1854);
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
GangZoneShowForPlayer(playerid, zone, 0xFFFFFF40);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
GangZoneDestroy(zone);
return 1;
}
Ezt a módba tedd be!
stock IsPlayerInArea(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
return minx < x < maxx && miny < y < maxy;
}
Ez a jármû lehíváskor!
if(IsPlayerInArea(playerid,1260,1728,1146,1854)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem kérhetel le spawn helyen kocsit!\");
Ezeket adja ki:
C:\\Documents and Settings\\Felhasználó\\Asztal\\SZERVER\\gamemodes\\Faour.pwn(3900) : warning 219: local variable \"zone\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Felhasználó\\Asztal\\SZERVER\\gamemodes\\Faour.pwn(3911) : warning 219: local variable \"zone\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Felhasználó\\Asztal\\SZERVER\\gamemodes\\Faour.pwn(3921) : warning 219: local variable \"zone\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Felhasználó\\Asztal\\SZERVER\\gamemodes\\Faour.pwn(3939) : error 010: invalid function or declaration
hát nem tudom az nem amit be másoltam ezt ragd be :crazy:
stock IsPlayerInArea(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
return minx < x < maxx && miny < y < maxy;
}