Szerző Téma: /carrespawn leadernek  (Megtekintve 1713 alkalommal)

/carrespawn leadernek
« Dátum: 2012. április 05. - 13:47:50 »
0 Show voters
A lényeg beirja a leader /carrespawn és a frakcio kocsik helyre állnak!

Nem elérhető #Nexus#

  • 1374
    • Profil megtekintése
/carrespawn leadernek
« Válasz #1 Dátum: 2012. április 05. - 13:58:33 »
0 Show voters
   if(strcmp(cmd, \"/szoliresi\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/rac\", true) == 0) // by Ellis
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(Info[playerid][admin] < 1)
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"  Nem vagy Admin!\");
       return 1;
   }
   new bool:unwanted[CAR_AMOUNT];
   for(new player=0; player<MAX_PLAYERS; player++)
           {
               if(IsPlayerInAnyVehicle(player)) { unwanted[GetPlayerVehicleID(player)]=true; }
           }
   for(new car = szalon+1; car <= szalon+90; car++)
   {
      if(!unwanted[car]) SetVehicleToRespawn(car);
   }
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   SendClientMessageToAll(0x99FF00AA,\"Szolgálati jármûvek respawnolva!\");
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
}
return 1;
}

 
Tess itt egy példa a szalonok helyére írd a te változódat
Az admin helyére meg ami a leadered változója

/carrespawn leadernek
« Válasz #2 Dátum: 2012. április 05. - 14:48:56 »
0 Show voters
Igen én is ebböl akartam kiindulni csak hogy oldjam meg melyik kocsit resiztesse?

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
/carrespawn leadernek
« Válasz #3 Dátum: 2012. április 05. - 14:58:27 »
0 Show voters
Milyen modot használsz?

/carrespawn leadernek
« Válasz #4 Dátum: 2012. április 05. - 15:07:13 »
0 Show voters
Cry

/carrespawn leadernek
« Válasz #5 Dátum: 2012. április 08. - 16:42:00 »
0 Show voters
Tessék.Csak Rcon admin használhatja a parancsot és minden olyan kocsit amibe nem ülnek (beleértve a kamionra csatolt pótkocsit is) a helyére állítja.És a parancs: /respawncars
 
#include <a_samp>
#define COLOR_GREEN 0x1ba300AA
forward CarRespawn();
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/respawncars\", cmdtext, true) == 0)
{
   if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
   {
   for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ )
          {
              if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) )
              {
                  SetVehicleToRespawn ( vid );
              }
          }
          SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"[RCON Üzenet]* Minden használaton kívüli jármû helyre lett állítva!\");
   }
}
return 0;
}
public CarRespawn()
{
    for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ )
    {
        if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) )
        {
            SetVehicleToRespawn ( vid );
        }
    }
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"[szerver Üzenet]* Minden használaton kívüli jármû helyre lett állítva!\");
    return 1;
}
stock IsVehicleOccupied(vehicleid)
{
   for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
   {
      if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
   }
   return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 08. - 16:43:42 írta halaloszto100 »

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
/carrespawn leadernek
« Válasz #6 Dátum: 2012. április 08. - 21:34:56 »
0 Show voters
Nekem van egy dialogos jármû lekérõ parancs /vmenu és azzal szoktak nekem lerakni AT-400 akat a városokba meg össze vissza, ezért jól jönne nekem is ez a script mert így csak egy parancsot be írok és eltûnnek nem kell ahhoz resizni a szerót.
 
[pawn]#include <a_samp>
#define COLOR_GREEN 0x1ba300AA
forward CarRespawn();
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/respawncars\", cmdtext, true) == 0)
{
       if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
       {
      for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ )
          {
              if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) )
              {
                  SetVehicleToRespawn ( vid );
              }
          }
          SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"[RCON Üzenet]* Minden használaton kívüli jármû helyre lett állítva!\");
       }
}
return 0;
}
public CarRespawn()
{
    for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ )
    {
        if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) )
        {
            SetVehicleToRespawn ( vid );
        }
    }
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"[szerver Üzenet]* Minden használaton kívüli jármû helyre lett állítva!\");
    return 1;
}
stock IsVehicleOccupied(vehicleid)
{
   for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
   {
      if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
   }
   return 0;
}[/pawn]
[/quote]
De a script az jó csak annyi hogy respawnolja azokat a kocsikat ami a modba van, de a /vmenu vel lehívott kocsikra is úgy reagál mintha az is a modba lenne és az nem tûnik el csak respawnolja és vissza állítja ugyan oda ahova lehívták. De amit adminnal hívok le /car jármû id azokat el tünteti.

Nem elérhető $uRí

  • 226
    • Profil megtekintése
/carrespawn leadernek
« Válasz #7 Dátum: 2012. április 08. - 21:46:10 »
0 Show voters
Így probáld meg:
 

if(strcmp(cmd, \"/kocsiresi\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
        {
            for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++)
            {
                if(IsVehicleOccupied(i) == 0)
                {
                    SetVehicleToRespawn(i);
                }
            }
            format(string, sizeof(string), \"Minden használaton kivûli kocsi helyretéve! %s által!.\", GetPlayerNameEx(playerid));
            SendClientMessageToAll(SZÍN, string);
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Nem vagy adminisztrátor!.\");
        }
        return 1;
    }

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
/carrespawn leadernek
« Válasz #8 Dátum: 2012. április 08. - 22:06:16 »
0 Show voters
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Robi\\Asztal\\Új mappa\\new.pwn(5) : error 017: undefined symbol \"cmd\"
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Asztal\\Új mappa\\new.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"IsVehicleOccupied\"
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Asztal\\Új mappa\\new.pwn(16) : error 017: undefined symbol \"string\"
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Asztal\\Új mappa\\new.pwn(16) : error 017: undefined symbol \"string\"
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Asztal\\Új mappa\\new.pwn(16) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Asztal\\Új mappa\\new.pwn(16) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
6 Errors.[/pawn]

Nem elérhető $uRí

  • 226
    • Profil megtekintése
/carrespawn leadernek
« Válasz #9 Dátum: 2012. április 08. - 22:35:42 »
0 Show voters
Tessék gondolom nem lesz több error: :))
 

if(strcmp(cmd, \"/kocsiresi\", true) == 0)
    {
        new string[128];
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
        {
            for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++)
            {
                if(IsVehicleOccupied(i) == 0)
                {
                    SetVehicleToRespawn(i);
                }
            }
            format(string, sizeof(string), \"Minden használaton kivûli kocsi helyretéve! %s által!.\", GetPlayerNameEx(playerid));
            SendClientMessageToAll(SZÍN, string);
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Nem vagy adminisztrátor!.\");
        }
        return 1;
    }
[/Code]
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 08. - 23:11:47 írta $uRí »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal