if(strcmp(cmd, \"/szoliresi\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/rac\", true) == 0) // by Ellis{ if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(Info[playerid][admin] < 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \" Nem vagy Admin!\"); return 1; } new bool:unwanted[CAR_AMOUNT]; for(new player=0; player<MAX_PLAYERS; player++) { if(IsPlayerInAnyVehicle(player)) { unwanted[GetPlayerVehicleID(player)]=true; } } for(new car = szalon+1; car <= szalon+90; car++) { if(!unwanted[car]) SetVehicleToRespawn(car); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); SendClientMessageToAll(0x99FF00AA,\"Szolgálati jármûvek respawnolva!\"); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));}return 1;}
#include <a_samp>#define COLOR_GREEN 0x1ba300AAforward CarRespawn(); public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(\"/respawncars\", cmdtext, true) == 0){ if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; { for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ ) { if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) ) { SetVehicleToRespawn ( vid ); } } SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"[RCON Üzenet]* Minden használaton kívüli jármû helyre lett állítva!\"); }}return 0;}public CarRespawn(){ for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ ) { if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) ) { SetVehicleToRespawn ( vid ); } } SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"[szerver Üzenet]* Minden használaton kívüli jármû helyre lett állítva!\"); return 1;}stock IsVehicleOccupied(vehicleid){ for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) { if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1; } return 0;}
[pawn]#include <a_samp>#define COLOR_GREEN 0x1ba300AAforward CarRespawn();public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(\"/respawncars\", cmdtext, true) == 0){ if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; { for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ ) { if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) ) { SetVehicleToRespawn ( vid ); } } SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"[RCON Üzenet]* Minden használaton kívüli jármû helyre lett állítva!\"); }}return 0;}public CarRespawn(){ for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ ) { if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) ) { SetVehicleToRespawn ( vid ); } } SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"[szerver Üzenet]* Minden használaton kívüli jármû helyre lett állítva!\"); return 1;}stock IsVehicleOccupied(vehicleid){ for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) { if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1; } return 0;}[/pawn][/quote]De a script az jó csak annyi hogy respawnolja azokat a kocsikat ami a modba van, de a /vmenu vel lehívott kocsikra is úgy reagál mintha az is a modba lenne és az nem tûnik el csak respawnolja és vissza állítja ugyan oda ahova lehívták. De amit adminnal hívok le /car jármû id azokat el tünteti.
if(strcmp(cmd, \"/kocsiresi\", true) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; { for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) { if(IsVehicleOccupied(i) == 0) { SetVehicleToRespawn(i); } } format(string, sizeof(string), \"Minden használaton kivûli kocsi helyretéve! %s által!.\", GetPlayerNameEx(playerid)); SendClientMessageToAll(SZÍN, string); } else { SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Nem vagy adminisztrátor!.\"); } return 1; }
if(strcmp(cmd, \"/kocsiresi\", true) == 0) { new string[128]; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; { for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) { if(IsVehicleOccupied(i) == 0) { SetVehicleToRespawn(i); } } format(string, sizeof(string), \"Minden használaton kivûli kocsi helyretéve! %s által!.\", GetPlayerNameEx(playerid)); SendClientMessageToAll(SZÍN, string); } else { SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Nem vagy adminisztrátor!.\"); } return 1; }[/Code]