Szerző Téma: Car control  (Megtekintve 2003 alkalommal)

Car control
« Dátum: 2011. február 22. - 14:27:21 »
0 Show voters
Sziasztok,szeretnék kérni egy olyan Car Control scriptet,amiben lehet:
-rendszámot átnevezni
-csomagtartót/ajtót/motorháztetõt ki/be csukni
-lámpát éjjel,nappal fel/le kapcsolni
Már elég sokat kipróbáltam de egyik sem mûködik nekem Pl.:beírom hogy carcontrol és kiadja a dialogot, mondjuk rámegyek az ajtó kinyitására és nem nyitja ki!

Car control
« Válasz #1 Dátum: 2011. február 22. - 14:42:54 »
0 Show voters
Ugyszint

Nem elérhető Mambo

  • 4239
    • Profil megtekintése
Car control
« Válasz #2 Dátum: 2011. február 22. - 16:16:20 »
0 Show voters
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=197115
szivesen
or
 
#include                  <a_samp>
#define VEHICLE_CONTROL_DIALOG  1234
#define COLOUR_INFORMATION      0xFF8C00FF
#define COLOUR_ERROR            0xFF0000FF
#define OFF                 0
#define ON                  1
#define AUTO_REOPEN_DIALOG
new Locked[MAX_PLAYERS], IsLocked[MAX_VEHICLES];
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   Locked[playerid] = 0;
   return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    new string[128];
    format(string, sizeof(string), \"Beültél egy jármübe ID: %i\",vehicleid);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if(strcmp(\"/control\", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
      ShowVehicleControlDialog(playerid);
      return 1;
   }
   return 0;
}
stock ShowVehicleControlDialog(playerid)
{
   if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
      return ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármü Menu:\", \"Motor ki/be kapcsolás\\nLámpák\\nRiasztó\\nBezárás/Kinyitás \\nMotorháztetö\\nCsomagtartó\\nRendszámtábla átirás\", \"Választ\", \"Mégse\");
   }
   else return SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kocsi nélkül **szhatod:]!\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG && response)
   {
      switch(listitem)
      {
         case 0: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Elinditod/Leállítom az motort?\", \"Elindítom\", \"Leállítom\");
         case 1: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"{0xFFFFFF}Bekapcsolod a lámpákat?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\");
         case 2: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bekapcsolod a riasztót?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\");
         case 3: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bezárod/feloldod a kocsidat?\", \"Feloldom\", \"Lezárom\");
         case 4: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a motorháztetöt? \", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\");
         case 5: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a csomagtartót?\", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\");
         case 6: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Jármü Menu:\", \"Ird be az új rendszámot!\", \"Átirás\", \"Mégse\");
      }
      return 1;
   }
   if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1)
   {
      if(response)
      {
            SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Elinditotad az Enginét!\");
              GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
            SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
      }
      if(!response)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Leálitotad az Enginét!\");
         GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
           SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
      }
      #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
      ShowVehicleControlDialog(playerid);
      #endif
      return 1;
   }
   if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2)
   {
        if(response)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a lámpát!\");
          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, ON, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
      }
      if(!response)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a lámpát!\");
          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, OFF, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
      }
      #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
      ShowVehicleControlDialog(playerid);
      #endif
      return 1;
   }
   if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3)
   {
        if(response)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a riasztót!\");
          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, ON, doors, bonnet, boot, objective);
      }
      if(!response)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a riasztót!\");
          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, OFF, doors, bonnet, boot, objective);
      }
      #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
      ShowVehicleControlDialog(playerid);
      #endif
      return 1;
   }
   if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4)
   {
        if(response)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad az ajtókat!.\");
          UnlockVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
      if(!response)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad az ajtókat!\");
          LockVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
      #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
      ShowVehicleControlDialog(playerid);
      #endif
      return 1;
   }
   if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5)
   {
        if(response)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a motorháztetöt!\");
          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, ON, boot, objective);
      }
      if(!response)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a motorháztetöt!\");
          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, OFF, boot, objective);
      }
      #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
      ShowVehicleControlDialog(playerid);
      #endif
      return 1;
   }
   if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6)
   {
        if(response)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a csomagtartót!\");
          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, ON, objective);
      }
      if(!response)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a csomagtartót!\");
          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, OFF, objective);
      }
      #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
      ShowVehicleControlDialog(playerid);
      #endif
      return 1;
   }
   if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7)
   {
       new string[128], Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:angle;
      if(strlen(inputtext) < 1 || strlen(inputtext) > 8) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_ERROR, \"Rosz rendszám!\");
      else
      {
          format(string, sizeof(string), \"Beálitottad a rendszám táblát erre: \'%s\'.\", inputtext);
          SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string);
          GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
          GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
          SetVehicleNumberPlate(GetPlayerVehicleID(playerid), inputtext);
         GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
         SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z);
         SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), angle);
         PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0);
         SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z+2);
      }
   }
   return 0;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
   {
       if(IsPlayerConnected(i) && IsLocked[vehicleid] == 1) SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, forplayerid, 0, 1);
   }
   return 1;
}
stock LockVehicle(playerid, vehicleid)
{
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
   {
       if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid)
      {
          IsLocked[vehicleid] = 1;
           SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,1);
       }
   }
}
stock UnlockVehicle(vehicleid)
{
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
   {
       if(IsPlayerConnected(i))
      {
          IsLocked[vehicleid] = 0;
           SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,0);
       }
   }
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 22. - 16:34:51 írta Mambo »

Car control
« Válasz #3 Dátum: 2011. február 22. - 16:31:10 »
0 Show voters
Hozzá szólnék mambo-nak a Code-jához, mert bugos:D azt a sort hogy:
SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
töröld ki mert különben nem fogja átirni csak eltünik a kocsid:D

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Car control
« Válasz #4 Dátum: 2011. február 22. - 16:32:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: benji11 date=1298388670\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6348\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hozzá szólnék mambo-nak a Code-jához, mert bugos:D azt a sort hogy:
SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
töröld ki mert különben nem fogja átirni csak eltünik a kocsid:D
 
hülyeség.... Nem eltünteti hanem az eredeti helyére spawnolja...

Car control
« Válasz #5 Dátum: 2011. február 22. - 17:04:42 »
0 Show voters
Köszi, de nem mûködik! ::|
Beírom hogy /control, kihozza a dialogot,kiválasztom és nem nyitja ki a csomagtartót......
Tehát nem csinál semmit!
                                                                            Azért köszi!

Car control
« Válasz #6 Dátum: 2011. február 24. - 06:14:23 »
0 Show voters
Azért mert használatban van már a dialogus id és nem hülyeség mert mindjé meg mondom mi az...
én kitöröltem és csak ugy ment és olvass a fórumon keresd meg v Vehicle control írta azzeroth... az osztály társam... és írták h ki ell törölni te nagyon okos gyerek...-.-\"


hpeter94 írta aki sztem nem egy hülye...
 
Idézetet írta: hpeter94 date=1297781278\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6348\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); ezt szedd ki belõle...
 
tessék...


Dialgo csere:
#define VEHICLE_CONTROL_DIALOG  1234
a 1234-et írd át valami nagyobbra v kissebbre pl 5000
staR: Kérek egy glob. moderátort vagy admin, adjon +20% (szerintem) warnt neki: Vitaszítás, triplapost
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 24. - 15:31:56 írta StaR »

Car control
« Válasz #7 Dátum: 2011. február 24. - 19:02:45 »
0 Show voters
Dialgo csere:
#define VEHICLE_CONTROL_DIALOG  1234
a 1234-et írd át valami nagyobbra v kissebbre pl 5000
[/quote]
Nem jó átírtam #define VEHICLE_CONTROL_DIALOG 4352 -re és ugyan azt csinálja!  :(

Car control
« Válasz #8 Dátum: 2011. március 09. - 21:23:17 »
0 Show voters
Most valahogy elindult,na mindegy,köszi!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal