Elõször is hozz létre egy \"Jatekosok\" mappát a scriptfiles mappába, vagy írd át az elérhetõséget.
#include a_samp
#include dini
#include zcmd
forward bortontimer(playerid);
enum pAdat
{
Bortonben,
Bortonido,
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME], pFile[30];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(pFile, sizeof(pFile), \"Jatekosok/%s.ini\", nev);
if(!dini_Exists(pFile))
{
dini_Create(pFile);
}
dini_IntSet(pFile, \"Bortonben\", pInfo[playerid][bortonben]);
dini_IntSet(pFile, \"Bortonido\", pInfo[playerid][bortonido]*60000);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME], pFile[30];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(pFile, sizeof(pFile), \"Jatekosok/%s.ini\", nev);
pInfo[playerid][bortonben] = dini_Int(pFile, \"Bortonben\");
pInfo[playerid][bortonido] = dini_Int(pFile, \"Bortonido\");
if(pInfo[playerid][bortonben])
{
SetPlayerPos(playerid, börtön koordinátái);
SetTimerEx(\"bortontimer\", pInfo[playerid][bortonido], true, \"i\", playerid);
}
return 1;
}
public bortontimer(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
pInfo[playerid][bortonben] = 0;
return 1;
}
Példa parancs:
CMD:lecsukme(playerid, params[])
{
pInfo[playerid][bortonben] = 1;
pInfo[playerid][bortonido] = 5; // 5 percre lecsukja.
SetPlayerPos(playerid, börtön koordinátái);
SetTimerEx(\"bortontimer\", pInfo[playerid][bortonido]*60000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
Fontos, hogy az idõt mindig percben add meg! ( pInfo[playerid][bortonido] )