Szerző Téma: Bolt  (Megtekintve 1358 alkalommal)

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Bolt
« Dátum: 2010. április 13. - 19:39:18 »
0 Show voters
Hi
Én egy olyan scriptet szeretnék, hogy van ugye egy bolt
ott lenne egy pickup és ha beirja a pickupnál h  /buy akkor megjelnik egy menü, ahol választhat h kaja...
és h rámegy h kaja akkor életét velemeli...
vagy ha megoldhato és nem nehéz. elmentené neki a kaját és vehetne többet is..
remélem értitek mire gondolok :)
Aki tud segitsen :)
Köszi
by Zsoma

Nem elérhető maark

  • 565
    • Profil megtekintése
Bolt
« Válasz #1 Dátum: 2010. április 13. - 20:09:56 »
0 Show voters
#include <a_samp>
new vmi, bool:felvette[MAX_PLAYERS];
forward nemvettefel(playerid);
public nemvettefel(playerid)
{
       felvette[playerid]=false;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
felvette[playerid]=false;
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
vmi =  CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){
if(!strcmp(\"/buykaja\", cmdtext, true))
{
if(felvette[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"nem vagy kajáldában akkor hogy akarsz enni?\");
ShowPlayerDialog(playerid, 0,DIALOG_STYLE_LIST, \"kaja:\",\"csirkemell\\ntyúkhere\",\"megeszem\",\"nemeszemmeg\");
}
return 0;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == vmi)
{
    felvette[playerid]=true;
    GameTextForPlayer(playerid, \"/buykaja\", 10000,6);
    SetTimer(\"nemvettefel\", 40000, false);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){
   if(dialogid == 0)
   {
if(response == 1)
{
   switch(listitem)
   {
       case 0:
       {
         SetPlayerHealth(playerid, 100);
         SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"csirkemellet vettél\" );
         GivePlayerMoney(playerid,-100);
      }
      case 1:
      {
         SetPlayerHealth(playerid, 100);
         SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"tyúkherét vettél\" );
         GivePlayerMoney(playerid,-100);
      }
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"miért nem eszel tyúkherét?:(\");
}
return 1;
}
return 0;
}

 
A tyúknak nincs is heréje xD
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 14. - 17:27:22 írta ScreaM »

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Bolt
« Válasz #2 Dátum: 2010. április 13. - 21:07:16 »
0 Show voters
Köszi :D ;)

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Bolt
« Válasz #3 Dátum: 2010. április 13. - 21:14:45 »
0 Show voters
Am ugy azt mivel csináltad meg, hogy a textdraw, vagy mi aza ooo
gametext, na majdezsembe jut :D
na szal az, hogy OLYAN betutípussal irodott amiennel csináltad.. alapbol ilyen vékony a betütipusa...
azt mivel váltom? vagy h vanez?

Nem elérhető maark

  • 565
    • Profil megtekintése
Bolt
« Válasz #4 Dátum: 2010. április 14. - 16:34:37 »
0 Show voters
GameTextForPlayer(playerid, \"szöveg\", ido,stílus);

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Bolt
« Válasz #5 Dátum: 2010. április 14. - 18:54:01 »
0 Show voters
Rendben köszönöm! :D ;)
 
#include <a_samp>
new vmi, bool:felvette[MAX_PLAYERS];
forward nemvettefel(playerid);
public nemvettefel(playerid)
{
        felvette[playerid]=false;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
felvette[playerid]=false;
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
vmi =  CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){
if(!strcmp(\"/buykaja\", cmdtext, true))
{
if(felvette[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"nem vagy kajáldában akkor hogy akarsz enni?\");
ShowPlayerDialog(playerid, 0,DIALOG_STYLE_LIST, \"kaja:\",\"csirkemell\\ntyúkhere\",\"megeszem\",\"nemeszemmeg\");
}
return 0;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == vmi)
{
    felvette[playerid]=true;
    GameTextForPlayer(playerid, \"/buykaja\", 10000,6);
    SetTimer(\"nemvettefel\", 40000, false);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){
    if(dialogid == 0)
    {
if(response == 1)
{
   switch(listitem)
   {
       case 0:
       {
         SetPlayerHealth(playerid, 100);
         SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"csirkemellet vettél\" );
         GivePlayerMoney(playerid,-100);
      }
      case 1:
      {
         SetPlayerHealth(playerid, 100);
         SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"tyúkherét vettél\" );
         GivePlayerMoney(playerid,-100);
      }
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"miért nem eszel tyúkherét?:(\");
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Ebbe hogyan tudok még több kaját belerakni?
és még azt szeretném, hog ymindemigy más életerot adjanak..
légyszi segitsetek

Nem elérhető maark

  • 565
    • Profil megtekintése
Bolt
« Válasz #6 Dátum: 2010. április 14. - 19:52:22 »
0 Show voters
ShowPlayerDialog(playerid, 0,DIALOG_STYLE_LIST, \"kaja:\",\"csirkemell\\ntyúkhere\",\"megeszem\",\"nemeszemmeg\");
oda írhatsz még többet ja és   \\n  -el kezdesz új sort
pl.:
ShowPlayerDialog(playerid, 0,DIALOG_STYLE_LIST, \"kaja:\",\"csirkemell \\n tyúkhere \\n BigMac\\n Kolbász\",\"megeszem\",\"nemeszemmeg\");

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Bolt
« Válasz #7 Dátum: 2010. április 14. - 20:52:13 »
0 Show voters
Köszönöm, idöközbe rájöttem, csak elfelejtettem szólni :D
Tényleg köszi! ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal