Szerző Téma: pont mentés  (Megtekintve 1017 alkalommal)

pont mentés
« Dátum: 2014. Január 27. - 22:14:00 »
0 Show voters
Na sziasztok azzal a segítségel fordulok hozzátok hogy mikkor pl. megölök 1 playert kapok 7 scoret és mikkor engem megölnek akkor vissza megy 1-re ez mitõl lehet?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
pont mentés
« Válasz #1 Dátum: 2014. Január 28. - 01:46:34 »
0 Show voters
OnPlayerDeath részt másolj be..

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
pont mentés
« Válasz #2 Dátum: 2014. Január 28. - 10:13:07 »
0 Show voters
kill -= 1;

 
helyett valószínûleg ez van:
 
kill = 1;
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

pont mentés
« Válasz #3 Dátum: 2014. Január 28. - 19:15:47 »
0 Show voters
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)

{


    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+5);


GivePlayerMoney(killerid, 300);


GameTextForPlayer(playerid,\"~g~MEGHALTAL!\", 3000, 3); // KIÍRJA A PLAYERNEK


    SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);


AdatLoad(playerid);


Mentes(playerid);


return 1;


}

pont mentés
« Válasz #4 Dátum: 2014. Január 28. - 23:42:05 »
0 Show voters
Cseréld fel ezt a kettõt:
 
AdatLoad(playerid);
Mentes(playerid);

 
Hogy elõbb mentse majd utána Töltse be.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
pont mentés
« Válasz #5 Dátum: 2014. Január 29. - 07:39:33 »
0 Show voters
AdatLoad(playerid);
Mentes(playerid);

 
betöltöd és mented az adatokat? de ez fordítva se jó mivel ha az aktuális állapotot mented minek töltöd vissza?
Az adat betöltéshez ne rakj többet mint a sima adatok betöltése!
tehát pl ha score-tól függ a játékos színe azt ne a betöltés alatt állítsd hanem csinálj rá saját függvényt mondjuk egy UpdatePlayerColor-t (csak egy random példát írtam)
de másold be mind2 függvényt...a betöltést és a mentést is...
 
Idézetet írta: robdan00 date=1390857240\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mikkor pl. megölök 1 playert kapok 7 scoret

SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+5);

 
azt mondtad 7-et kapsz de itt 5 van szóval valahol máshol is ad még score-t vagy a módban, vagy valamelyik scriptben...és lehet másik kódban van a hiba!
« Utoljára szerkesztve: 2014. Január 29. - 07:42:37 írta Kovacs_Richard »
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

pont mentés
« Válasz #6 Dátum: 2014. Január 29. - 17:50:33 »
0 Show voters
public AdatLoad(playerid) //fontos hogy nem kell \";\" illetve azért public,mert forward-al lett létrehozva
{
new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok
// hm.....nem tudom mi lehet a baja
pInfo[playerid][Admin] = dini_Int(users,\"Admin\");// így lekérjük az admin változónkba
pInfo[playerid][Pont] = dini_Int(users,\"Pont\");
GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(users,\"Pénz\"));
pInfo[playerid][bank] = dini_Int(users,\"Bank\");
return 1;
}
public Mentes(playerid)
{
    new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok
dini_Set(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]);
dini_IntSet(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]); //mivel ugye,miközbe játszol az admin változó az változhat ezért lekérjük a fájlba a változóból a szintet
dini_IntSet(users,\"Szint\",pInfo[playerid][szint]); //szint úgy
dini_IntSet(users,\"Pont\",pInfo[playerid][Pont]);
return 1;
}

pont mentés
« Válasz #7 Dátum: 2014. Január 29. - 19:23:55 »
0 Show voters
Idézetet írta: robdan00 date=1391014233\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public AdatLoad(playerid) //fontos hogy nem kell \";\" illetve azért public,mert forward-al lett létrehozva
{
new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok
// hm.....nem tudom mi lehet a baja
pInfo[playerid][Admin] = dini_Int(users,\"Admin\");// így lekérjük az admin változónkba
pInfo[playerid][Pont] = dini_Int(users,\"Pont\");
GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(users,\"Pénz\"));
pInfo[playerid][bank] = dini_Int(users,\"Bank\");
return 1;
}
public Mentes(playerid)
{
    new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok
dini_Set(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]);
dini_IntSet(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]); //mivel ugye,miközbe játszol az admin változó az változhat ezért lekérjük a fájlba a változóból a szintet
dini_IntSet(users,\"Szint\",pInfo[playerid][szint]); //szint úgy
dini_IntSet(users,\"Pont\",pInfo[playerid][Pont]);
return 1;
}

 


public AdatLoad(playerid) //fontos hogy nem kell \";\" illetve azért public,mert forward-al lett létrehozva
{
new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok
// hm.....nem tudom mi lehet a baja
pInfo[playerid][Admin] = dini_Int(users,\"Admin\");// így lekérjük az admin változónkba
pInfo[playerid][Pont] = dini_Int(users,\"Pont\");
GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(users,\"Pénz\"));
pInfo[playerid][bank] = dini_Int(users,\"Bank\");
        SetPlayerScore(killerid, pInfo[playerid][Pont]);
return 1;
}
public Mentes(playerid)
{
    new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok
dini_Set(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]);
dini_IntSet(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]); //mivel ugye,miközbe játszol az admin változó az változhat ezért lekérjük a fájlba a változóból a szintet
dini_IntSet(users,\"Szint\",pInfo[playerid][szint]); //szint úgy
dini_IntSet(users,\"Pont\",GetPlayerScore(playerid));
return 1;
}

pont mentés
« Válasz #8 Dátum: 2014. Január 29. - 20:34:07 »
0 Show voters
Beraktam és ezt a hibát írja:
error 017: undefined symbol \"killerid\"
Nem értem hogy mi lehet a baj

pont mentés
« Válasz #9 Dátum: 2014. Január 29. - 21:52:51 »
0 Show voters
public AdatLoad(playerid) //fontos hogy nem kell \";\" illetve azért public,mert forward-al lett létrehozva
{
new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok
// hm.....nem tudom mi lehet a baja
pInfo[playerid][Admin] = dini_Int(users,\"Admin\");// így lekérjük az admin változónkba
pInfo[playerid][Pont] = dini_Int(users,\"Pont\");
GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(users,\"Pénz\"));
pInfo[playerid][bank] = dini_Int(users,\"Bank\");
        SetPlayerScore(playerid, pInfo[playerid][Pont]);
return 1;
}
public Mentes(playerid)
{
    new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok
dini_Set(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]);
dini_IntSet(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]); //mivel ugye,miközbe játszol az admin változó az változhat ezért lekérjük a fájlba a változóból a szintet
dini_IntSet(users,\"Szint\",pInfo[playerid][szint]); //szint úgy
dini_IntSet(users,\"Pont\",GetPlayerScore(playerid));
return 1;
}

 
Bocs :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal