Tessék:
new DMZona[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
DMZona[playerid] = 0; // Ha 0 akkor nincs ott. Ha ottvan akkor 1!
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
DMZona[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DMZona[playerid] = 0;
return 1;
}
// DM ZÓNÁBA VAN ÉS ELTELEPORTÁLNA MÁSHOVA
if (strcmp(\"/parancs\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(DMZona[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Sajnálom, amíg DM zónában tartozkodsz addig nem használhatsz parancsokat! DM zóna elhagyása: /exitdm\");
// parancs lényege
return 1;
}
// DM ZÓNÁBA TELEPORTÁLÁS PÉLDA
if(strcmp(cmdtext,\"/m4\",true)==0)
{
if(DMZona[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Sajnálom, amíg DM zónában tartozkodsz addig nem használhatsz parancsokat! DM zóna elhagyása: /exitdm\");
DMZona[playerid] = 1;
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
return 1;
}
// DM ZÓNA ELHAGYÁSA
if(!strcmp(cmdtext, \"/exitdm\", true))
{
DMZona[playerid] = 0;
{
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"DM Zóna elhagyva!\");
}
ResetPlayerWeapons(playerid);
ResetPlayerMoney(playerid);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
return 1;
}