Négy ponttal szerintem jobb, háromszög alakú területet ritkán jelölsz ki.stock BenneVan(playerid, Float:nyugat, Float:del, Float:kelet, Float:eszak){ new Float:koord[3]; GetPlayerPos(playerid, koord[0], koord[1], koord[2]); if(koord[0] <= kelet && koord[0] >= nyugat && koord[1] <= eszak && koord[1] >= del) return 1; return 0;} Egyébként, amit írtál függvényt az 2 pontot használ és nem 4-et!Kowalski [/quote]A játékos koordinátái közül kettõre van szükség, de négy koordinátával jelöli ki a területet.
Négy ponttal szerintem jobb, háromszög alakú területet ritkán jelölsz ki.stock BenneVan(playerid, Float:nyugat, Float:del, Float:kelet, Float:eszak){ new Float:koord[3]; GetPlayerPos(playerid, koord[0], koord[1], koord[2]); if(koord[0] <= kelet && koord[0] >= nyugat && koord[1] <= eszak && koord[1] >= del) return 1; return 0;}
Négy ponttal szerintem jobb, háromszög alakú területet ritkán jelölsz ki.stock BenneVan(playerid, Float:nyugat, Float:del, Float:kelet, Float:eszak){ new Float:koord[3]; GetPlayerPos(playerid, koord[0], koord[1], koord[2]); if(koord[0] <= kelet && koord[0] >= nyugat && koord[1] <= eszak && koord[1] >= del) return 1; return 0;} Egyébként, amit írtál függvényt az 2 pontot használ és nem 4-et!Kowalski [/quote]A játékos koordinátái közül kettõre van szükség, de négy koordinátával jelöli ki a területet.[/quote]De ne keverd össze a koordináta és a pont szavakat... [1 pont = 2 koordináta; mivel 2D-s térben gondolkozunk]Kowalski