Szerző Téma: Auto tuning  (Megtekintve 2343 alkalommal)

Auto tuning
« Dátum: 2011. február 20. - 17:45:04 »
0 Show voters
Üdv!
Én még kezdõ vagyok, s nem tudom hogy az ilyen dolgok mi fán teremnek, ezért kérnék egy önkéntest aki megír nekem egy scriptet amx és pwn-el együtt. :)
Ezeket szeretném bele :
Speed Hack a bal egérgomb bekapcsolásával /speed parancsal aktiválható és deaktiválható egyben.
Motorháztetõ nyitása : /motorh
Autó ajtajainak lezására : /lock    és /unlock a nyitáshoz
Csomagtartó nyitás: /csomag
Megjavítja az autót : /fix
ha fejre állt az auto akkor visszafordítja : /flip
Köszönöm szépen elõre is a segítséget :)
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 20. - 17:54:39 írta nethmartin »

Auto tuning
« Válasz #1 Dátum: 2011. február 20. - 19:28:28 »
0 Show voters
Szia.
Összedobtam neked egy /lock /unlock /flip és autorepair-t amihez nem kell semmi amit fellép valaki beül a kocsiba és összetöri javul is azonnal:D
 
#include <a_samp>
forward AutoR();
new lockedCar[MAX_VEHICLES];
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
         if      (strcmp(cmdtext, \"/lock\", true)==0)
        {
        if      (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                {
            new State=GetPlayerState(playerid);
            if  (State!=PLAYER_STATE_DRIVER)
                {
                SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"You can only lock the doors as the driver.\");
                return 1;
                }
            lockedCar[GetPlayerVehicleID(playerid)]=1;
            new i;
            for (i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
                    {
                        if(i != playerid)
                        {
                        SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid),i, 0, 1);
                        }
                    }
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Vehicle locked!\");
            new Float:pX, Float:pY, Float:pZ;
            GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ);
            PlayerPlaySound(playerid,1056,pX,pY,pZ);
                }
        else
            {
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"You\'re not in a vehicle!\");
            }
        return 1;
        }
if(strcmp(cmdtext, \"/unlock\", true)==0)
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
            new State=GetPlayerState(playerid);
            if  (State!=PLAYER_STATE_DRIVER)
                {
                SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"You can only unlock the doors as the driver.\");
                return 1;
                }
            new i;
            lockedCar[GetPlayerVehicleID(playerid)]=0;
            for (i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
                {
                SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid),i, 0, 0);
                }
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Vehicle unlocked!\");
            new Float:pX, Float:pY, Float:pZ;
            GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ);
            PlayerPlaySound(playerid,1057,pX,pY,pZ);
            }
        else
            {
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"You\'re not in a vehicle!\");
            }
return 1;
        }
        if(strcmp(cmdtext, \"/flip\", true) == 0)
  {
  if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
  {
    new currentveh;
    new Float:angle;
    currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleZAngle(currentveh, angle);
    SetVehicleZAngle(currentveh, angle);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Your vehicle has been flipped.\");
    return 1;
  }
  else
  {
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"You are not in any vehicle!\");
    return 1;
  }
  }
         return 0;
}
 
public AutoR() {
    for(new playerid=0; playerid<MAX_PLAYERS; playerid++) {
            if(IsPlayerConnected(playerid)) {
                        new Float:health, cid;
                        if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
                            cid = GetPlayerVehicleID(playerid);
               GetVehicleHealth(cid, health);
                            if (health < 999) {
                                        SetVehicleHealth(cid,1000);
                                        GameTextForPlayer(playerid, \"Vehicle repaired!\",2000,5);
                                }
                        }
                }
        }
    return 1;
}

Auto tuning
« Válasz #2 Dátum: 2011. február 20. - 19:32:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: benji11 date=1298226508\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6289\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia.
Összedobtam neked egy /lock /unlock /flip és autorepair-t amihez nem kell semmi amit fellép valaki beül a kocsiba és összetöri javul is azonnal:D
 
#include <a_samp>
forward AutoR();
new lockedCar[MAX_VEHICLES];
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
         if      (strcmp(cmdtext, \"/lock\", true)==0)
        {
        if      (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                {
            new State=GetPlayerState(playerid);
            if  (State!=PLAYER_STATE_DRIVER)
                {
                SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"You can only lock the doors as the driver.\");
                return 1;
                }
            lockedCar[GetPlayerVehicleID(playerid)]=1;
            new i;
            for (i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
                    {
                        if(i != playerid)
                        {
                        SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid),i, 0, 1);
                        }
                    }
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Vehicle locked!\");
            new Float:pX, Float:pY, Float:pZ;
            GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ);
            PlayerPlaySound(playerid,1056,pX,pY,pZ);
                }
        else
            {
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"You\'re not in a vehicle!\");
            }
        return 1;
        }
if(strcmp(cmdtext, \"/unlock\", true)==0)
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
            new State=GetPlayerState(playerid);
            if  (State!=PLAYER_STATE_DRIVER)
                {
                SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"You can only unlock the doors as the driver.\");
                return 1;
                }
            new i;
            lockedCar[GetPlayerVehicleID(playerid)]=0;
            for (i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
                {
                SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid),i, 0, 0);
                }
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Vehicle unlocked!\");
            new Float:pX, Float:pY, Float:pZ;
            GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ);
            PlayerPlaySound(playerid,1057,pX,pY,pZ);
            }
        else
            {
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"You\'re not in a vehicle!\");
            }
return 1;
        }
        if(strcmp(cmdtext, \"/flip\", true) == 0)
  {
  if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
  {
    new currentveh;
    new Float:angle;
    currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleZAngle(currentveh, angle);
    SetVehicleZAngle(currentveh, angle);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Your vehicle has been flipped.\");
    return 1;
  }
  else
  {
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"You are not in any vehicle!\");
    return 1;
  }
  }
         return 0;
}
 
public AutoR() {
    for(new playerid=0; playerid<MAX_PLAYERS; playerid++) {
            if(IsPlayerConnected(playerid)) {
                        new Float:health, cid;
                        if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
                            cid = GetPlayerVehicleID(playerid);
               GetVehicleHealth(cid, health);
                            if (health < 999) {
                                        SetVehicleHealth(cid,1000);
                                        GameTextForPlayer(playerid, \"Vehicle repaired!\",2000,5);
                                }
                        }
                }
        }
    return 1;
}

 

Ha ezt te írtad én megdu*ok egy kecskét  ::|

Auto tuning
« Válasz #3 Dátum: 2011. február 20. - 19:34:14 »
0 Show voters
Nem csak 1-be raktam õket:) de 1-2 dolog be van javítva is... az saját munka :) :)
E.:
És egy VehicleControl (/control)
Átírhatod a rendszámod,ki-be nyithatod az ajtót;motorh.tetõ;csomagtartót lámpákat ki be kapcsolhatod és
riasztó is van ami elég bugos:D
 
#include                  <a_samp>
#define VEHICLE_CONTROL_DIALOG  1234
#define COLOUR_INFORMATION      0xFF8C00FF
#define COLOUR_ERROR            0xFF0000FF
#define OFF                 0
#define ON                  1
#define AUTO_REOPEN_DIALOG
new Locked[MAX_PLAYERS], IsLocked[MAX_VEHICLES];
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Locked[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    new string[128];
    format(string, sizeof(string), \"Beültél egy jármübe ID: %i\",vehicleid);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/control\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowVehicleControlDialog(playerid);
return 1;
}
return 0;
}
stock ShowVehicleControlDialog(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
return ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármü Menu:\", \"Motor ki/be kapcsolás\\nLámpák\\nRiasztó\\nBezárás/Kinyitás \\nMotorháztetö\\nCsomagtartó\\nRendszámtábla átirás\", \"Választ\", \"Mégse\");
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kocsi nélkül **szhatod:]!\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG && response)
{
switch(listitem)
{
   case 0: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Elinditod/Leállítom az motort?\", \"Elindítom\", \"Leállítom\");
   case 1: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"{0xFFFFFF}Bekapcsolod a lámpákat?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\");
   case 2: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bekapcsolod a riasztót?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\");
   case 3: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bezárod/feloldod a kocsidat?\", \"Feloldom\", \"Lezárom\");
   case 4: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a motorháztetöt? \", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\");
   case 5: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a csomagtartót?\", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\");
   case 6: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Jármü Menu:\", \"Ird be az új rendszámot!\", \"Átirás\", \"Mégse\");
}
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1)
{
if(response)
{
            SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Elinditotad az Enginét!\");
              GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
            SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Leálitotad az Enginét!\");
   GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
           SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a lámpát!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, ON, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a lámpát!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, OFF, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a riasztót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, ON, doors, bonnet, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a riasztót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, OFF, doors, bonnet, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad az ajtókat!.\");
    UnlockVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad az ajtókat!\");
    LockVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid));
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a motorháztetöt!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, ON, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a motorháztetöt!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, OFF, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a csomagtartót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, ON, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a csomagtartót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, OFF, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7)
{
    new string[128], Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:angle;
if(strlen(inputtext) < 1 || strlen(inputtext) > 8) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_ERROR, \"Rosz rendszám!\");
else
{
    format(string, sizeof(string), \"Beálitottad a rendszám táblát erre: \'%s\'.\", inputtext);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string);
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
    SetVehicleNumberPlate(GetPlayerVehicleID(playerid), inputtext);
    SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z);
   SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), angle);
   PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0);
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z+2);
}
}
return 0;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
    if(IsPlayerConnected(i) && IsLocked[vehicleid] == 1) SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, forplayerid, 0, 1);
}
return 1;
}
stock LockVehicle(playerid, vehicleid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
    if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid)
{
    IsLocked[vehicleid] = 1;
        SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,1);
    }
}
}
stock UnlockVehicle(vehicleid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
{
    IsLocked[vehicleid] = 0;
        SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,0);
    }
}
}

 
DrAkE: Legközelebb került a dupla postot.
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 21. - 16:21:15 írta DrAkE »

Auto tuning
« Válasz #4 Dátum: 2011. február 20. - 19:35:00 »
0 Show voters
Oké

Penzykee.

  • Vendég
Auto tuning
« Válasz #5 Dátum: 2011. február 21. - 10:44:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: benji11 date=1298226812\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6289\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És egy VehicleControl (/control)
Átírhatod a rendszámod,ki-be nyithatod az ajtót;motorh.tetõ;csomagtartót lámpákat ki be kapcsolhatod és
riasztó is van ami elég bugos:D
 
#include                  <a_samp>
#define VEHICLE_CONTROL_DIALOG  1234
#define COLOUR_INFORMATION      0xFF8C00FF
#define COLOUR_ERROR            0xFF0000FF
#define OFF                 0
#define ON                  1
#define AUTO_REOPEN_DIALOG
new Locked[MAX_PLAYERS], IsLocked[MAX_VEHICLES];
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Locked[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    new string[128];
    format(string, sizeof(string), \"Beültél egy jármübe ID: %i\",vehicleid);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/control\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowVehicleControlDialog(playerid);
return 1;
}
return 0;
}
stock ShowVehicleControlDialog(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
return ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármü Menu:\", \"Motor ki/be kapcsolás\\nLámpák\\nRiasztó\\nBezárás/Kinyitás \\nMotorháztetö\\nCsomagtartó\\nRendszámtábla átirás\", \"Választ\", \"Mégse\");
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kocsi nélkül **szhatod:]!\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG && response)
{
switch(listitem)
{
   case 0: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Elinditod/Leállítom az motort?\", \"Elindítom\", \"Leállítom\");
   case 1: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"{0xFFFFFF}Bekapcsolod a lámpákat?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\");
   case 2: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bekapcsolod a riasztót?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\");
   case 3: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bezárod/feloldod a kocsidat?\", \"Feloldom\", \"Lezárom\");
   case 4: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a motorháztetöt? \", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\");
   case 5: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a csomagtartót?\", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\");
   case 6: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Jármü Menu:\", \"Ird be az új rendszámot!\", \"Átirás\", \"Mégse\");
}
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1)
{
if(response)
{
            SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Elinditotad az Enginét!\");
              GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
            SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Leálitotad az Enginét!\");
   GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
           SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a lámpát!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, ON, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a lámpát!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, OFF, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a riasztót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, ON, doors, bonnet, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a riasztót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, OFF, doors, bonnet, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad az ajtókat!.\");
    UnlockVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad az ajtókat!\");
    LockVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid));
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a motorháztetöt!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, ON, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a motorháztetöt!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, OFF, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a csomagtartót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, ON, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a csomagtartót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, OFF, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7)
{
    new string[128], Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:angle;
if(strlen(inputtext) < 1 || strlen(inputtext) > 8) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_ERROR, \"Rosz rendszám!\");
else
{
    format(string, sizeof(string), \"Beálitottad a rendszám táblát erre: \'%s\'.\", inputtext);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string);
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
    SetVehicleNumberPlate(GetPlayerVehicleID(playerid), inputtext);
    SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z);
   SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), angle);
   PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0);
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z+2);
}
}
return 0;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
    if(IsPlayerConnected(i) && IsLocked[vehicleid] == 1) SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, forplayerid, 0, 1);
}
return 1;
}
stock LockVehicle(playerid, vehicleid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
    if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid)
{
    IsLocked[vehicleid] = 1;
        SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,1);
    }
}
}
stock UnlockVehicle(vehicleid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
{
    IsLocked[vehicleid] = 0;
        SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,0);
    }
}
}

 

Ez a te munkád??
Mert pont van egy ilyen a hív fórumon. :)
Link:   http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=209095
Kicsit furcsa..

Auto tuning
« Válasz #6 Dátum: 2011. február 21. - 14:28:26 »
0 Show voters
Pedig már majdnem leírtam, hogy Stricica Kecskét keres XD
StaR: Máskor ne offolj, köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 21. - 16:55:19 írta StaR »

Auto tuning
« Válasz #7 Dátum: 2011. február 21. - 14:44:11 »
0 Show voters
Köszi a segítséget srácok, de én ezt így nem értem az a baj :/ csak az amx és pwn fájlokat tudom behelyezni a szerverbe :/ ennyit tudok sajnos....

Penzykee.

  • Vendég
Auto tuning
« Válasz #8 Dátum: 2011. február 21. - 14:59:37 »
0 Show voters
Ezt letöltöd: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=209095
Utána meg berakod a filterscripts mappába.
Belelépsz a pawno-ba és lemagyarosítod. :D
Ennyi az egész! :D

Auto tuning
« Válasz #9 Dátum: 2011. február 21. - 17:35:14 »
0 Show voters
Betettem, beleírtam a server.cfg-be de nem adja ki a menüt se :@

Auto tuning
« Válasz #10 Dátum: 2011. február 21. - 18:21:21 »
0 Show voters
Nem az én munkám a control system innen a fórumról van, de javítottam, mert 1-2 bug volt benne....
pl eltûnt a kocsi mikor változtattam a rendszámot és igen innen a fórumról van:D:D:D

Penzykee.

  • Vendég
Auto tuning
« Válasz #11 Dátum: 2011. február 21. - 23:24:35 »
0 Show voters
Nem akarok vitázni de azt írtad hogy a tiéd! -.-\"
StaR: Azt írta hogy összedobott, nem azt hogy õ csinálta.
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 22. - 06:46:46 írta StaR »

Auto tuning
« Válasz #12 Dátum: 2011. február 22. - 06:21:26 »
0 Show voters
Ha írtam, hogy a sajátom akk Stricicával tartok...

Auto tuning
« Válasz #13 Dátum: 2011. március 20. - 15:09:47 »
0 Show voters
Itt van egy nagyon egyszerü tuningmenü: (csak magyarosítsd, ha akarod)
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=21692

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal