-
Találtam már itt-ott, de egyik se volt jó... Egy sima automatikus respawn rendszert kérnék, ami 1 óránként visszarakja a használaton kívüli kocsikat, amiket meg paranccsal hívtak le, azt meg törli. Kösz elõre is!
-
Tessék itt van egy timert nem nagy dolog bele kreálni.... de ha kell megcsinálom azt is!
Parancsos /ZCMD/
CMD:respawncars(playerid,params[]){
#pragma unused params
if(!IsPlayerAdminLevel(playerid, 3)) return 0; //Legalább 3 as szintû adminnak kell lenned !
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Jármûvek Respawnolva!\");
GameTextForAll(\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Jarmuvek ~g~respawnolva Admin altal!\", 3000,3);
for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)
{
if(!VehicleOccupied(cars))
{
SetVehicleToRespawn(cars);
Tuning();
}
}
return 1;
}
-
Nem ismerem a ZCMD-t bele tudod rakni? :( És ez nem veszi ki a játékos alól a kocsit ugye?
-
Már írtam régen egy ilyen kódot.
Nézd meg a Szkriptek/Mapok/Kódok témában ;)
-
Innentõl nem értem a leírást és nem is tudom milyen fájl ez:IsVehicleOccupied
-
stock IsVehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
if(GetPlayerVehicleID(i) == vehicleid)
{
return 1;
}
}
}
return 0;
}
-
De ezt simán a mód végébe?
-
Igen.
-
Azt hittem több hiba lesz, de csak egy hiba, amit nem tudom hol kell kijavítani :angry:
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\szerver\\gamemodes\\lvdm.pwn(2276) : warning 219: local variable \"text\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\szerver\\gamemodes\\lvdm.pwn(2349) : error 001: expected token: \")\", but found \"{\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Az a warning nem tudom mitõl van, ha arra is választ kapok kösz. Amúgy az említett sorban ez van:
{
-
Tessék megírtam neked:
#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/respawncars\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Jármûvek újraspawnolva!\");
for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)
{
if(!VehicleOccupied(cars))
{
SetVehicleToRespawn(cars);
}
}
return 1;
}
return 0;
}
forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}
(Nem teszteltem)
-
Kösz, de a másikat már beleírtam a módomba és arra szeretnék választ kapni.
-
Azt hittem több hiba lesz, de csak egy hiba, amit nem tudom hol kell kijavítani :angry:
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\szerver\\gamemodes\\lvdm.pwn(2276) : warning 219: local variable \"text\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\szerver\\gamemodes\\lvdm.pwn(2349) : error 001: expected token: \")\", but found \"{\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Az a warning nem tudom mitõl van, ha arra is választ kapok kösz. Amúgy az említett sorban ez van:
{
Segítsetek már így nem tudom futtatni a szerverem!!!!