Üdv!
Megvan nekem az autome amit Kovács Richárd írt.
Én kiszeretném egészíteni annyival hogy mikor eloveszem a fegyvert betárazza, azaz legyen egy reload anim, ezt megis próbáltam de ott probléma adódott hogy az animot elkezdi játék közben de csak ránt egyet a kezén.
Annyi kellet tennem mivel itt kér playerid t animnál ezért a public CheckHand() hez a () beleírtam a playerid-t.
Annyit szeretnék kérni toletek hogy hogyan és mit javítsak hogy rendesen végig nyomja az animot.
if(hand[p] == 0)
{
format(string,sizeof(string),\"%s elteszi a(z) %s-t\",name,wno);
ProxDetector(30.0, p, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else if(ohand[p] == 0)
{
format(string,sizeof(string),\"%s eloveszi a(z) %s-t\",name,wn);
ProxDetector(30.0, p, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
ApplyAnimation(playerid,\"UZI\",\"UZI_reload\",1,0,0,0,0,1);
}
else
{
format(string,sizeof(string),\"%s elteszi a(z) %s-t és eloveszi a(z) %s-t\",name,wno,wn);
ProxDetector(30.0, p, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
ApplyAnimation(playerid,\"UZI\",\"UZI_reload\",1,0,0,0,0,1);
}
Nem tudom megoldódott-e már, de:
ApplyAnimation(playerid,\"UZI\",\"UZI_reload\",1,0,0,0,0,0);
Az utolsó szám 0 legyen 1 helyett, mert az mutatja az animáció idejét milimásodpercbe (0 ha lefut azt abbahagyja)