Szerző Téma: Karosszéria / Motor javítás  (Megtekintve 809 alkalommal)

Karosszéria / Motor javítás
« Dátum: 2015. Április 03. - 12:53:18 »
0 Show voters
Sziasztok olyan kódra lenne szükségem hogy ha a kocsi mellett állok csak akkor beírom hogy /szerel és kiírja hogy Használat: /szerel [Mit] [Karosszéria/Motor] ha aztírom be hogy karosszéria akkor a jármű külsejét javítsa meg ha pedig a motorra megyek akkor csak a motort. Előre is köszönöm aki megírná :yawn:
« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 03. - 12:55:44 írta ƒlaﻛh »

Nem elérhető Delta

  • 159
    • Profil megtekintése
Karosszéria / Motor javítás
« Válasz #1 Dátum: 2015. Április 06. - 19:31:02 »
0 Show voters
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit() {
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
return 1;
}
main() { }
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new idx, cmd[3][32];
cmd[0] = strtok(cmdtext, idx);
if(!strcmp(cmd[0], \"/szerel\", true))
{
    cmd[1] = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(cmd[1]))
      {
           SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /szerel [motor/karosszéria]\");
           return 1;
        }
        if(!strcmp(cmd[1], \"motor\", true)) {
            SetVehicleHealth(GetClosestVehicle(playerid),1000.0);
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Megszerelted a motort!\");
   }
        if(!strcmp(cmd[1], \"karosszéria\", true)) {
            RepairVehicle(GetClosestVehicle(playerid));
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Megszerelted a karosszériát!\");
   }
return 1;
}
return 0;
}
stock GetClosestVehicle(playerid) // készítő: Gamestar
{
      new iMax = INVALID_VEHICLE_ID, Float:dis, Float:dMax = float(10000), Float:PlayerPos[3], Float:VehiclePos[3];
      GetPlayerPos(playerid, PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2]);
      for(new x = 0; x < MAX_VEHICLES; x++)
      {
         GetVehiclePos(x, VehiclePos[0], VehiclePos[1], VehiclePos[2]);
          for(new j = 0; j < 3; j++) PlayerPos[j] -= VehiclePos[j];
          dis = floatsqroot(((PlayerPos[0]*PlayerPos[0])+(PlayerPos[1]*PlayerPos[1])+(PlayerPos[2]*PlayerPos[2])));
          if(dis < dMax)
         {
            dMax = dis,
            iMax = x;
         }
      }
      return iMax;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) {
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) {
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal