#include <a_samp>
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(killerid))
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(killerid);
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 432 || GetVehicleModel(vehicleid) == 425 || GetVehicleModel(vehicleid) == 447 || GetVehicleModel(vehicleid) == 520 || GetVehicleModel(vehicleid) == 464 || GetVehicleModel(vehicleid) == 564)
{
}
else if((GetVehicleModel(vehicleid) != 432 || GetVehicleModel(vehicleid) != 425 || GetVehicleModel(vehicleid) != 447 || GetVehicleModel(vehicleid) != 520 || GetVehicleModel(vehicleid) != 464 || GetVehicleModel(vehicleid) != 564) && GetPlayerState(killerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) //464 564
{
SendClientMessage(killerid,\"Kilettél rúgva a szerverrõl db miatt!\");
Kick(killerid);
}
}
return 1;
}
Ez olyan embereket kickel akik tankal vagy egyéb harci jármûvel van amivel lehet lõni.
#include <a_samp>
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(GetPlayerState(killerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
SendClientMessage(killerid,SZÍN,\"Kickelve lettél.Indok: db\");
Kick(killerid);
}
return 1;
}
Gang[st]eR nem irtál színt a SendClientMessage-hoz.
A fenti kód kickeli a játékost ha az egy kocsinak a VEZETÕJE és úgy megölt valaki mást.
(Csak itt a fórumon írtam nem teszteltem.)