Szerző Téma: Dialog hiba  (Megtekintve 593 alkalommal)

herban

  • Vendég
Dialog hiba
« Dátum: 2010. November 03. - 12:18:04 »
0 Show voters
Hello
A sandra property systemet használom és megakarom csinálni dialogosra de ez lenne a hibám :S
http://kepfeltoltes.hu/view/101103/866696740sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png

Dialog hiba
« Válasz #1 Dátum: 2010. November 03. - 14:21:59 »
0 Show voters
Nem simán kell beírni, h ár: $%d, hanem stringgel.
És a Gametextet meg ki kell törölni.
Kereslet után nem \"/n\", hanem \"\\n\"

herban

  • Vendég
Dialog hiba
« Válasz #2 Dátum: 2010. November 03. - 15:39:18 »
0 Show voters
Valaki legyen szíves elmagyarázni!
Csak azt hogy tudom megoldani,hogy a ha dialog formátuma \"MSGBOX\" akkor van egy olyan fül a dialogba hogy \"vásárol\" és oda mit írjak, az egész /buy parancsot?
« Utoljára szerkesztve: 2010. November 04. - 11:27:41 írta herban »

Dialog hiba
« Válasz #3 Dátum: 2010. November 04. - 11:57:43 »
0 Show voters
Másold be a dialogot meg a gametextet és a környékükön lévõ 4-5 sort.

herban

  • Vendég
Dialog hiba
« Válasz #4 Dátum: 2010. November 04. - 12:59:06 »
0 Show voters
Valaki legyen szíves már segíteni :S
 
 new str[128];
      format(str, sizeof str, \"Ingatlan: %s\\nErtek:%d\\nKereslet:%d\\nTulajdonos:%s\", PropInfo[propid][PropName], PropInfo[propid][PropValue], PropInfo[propid][PropEarning], PropInfo[propid][PropOwner]);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIAG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Ingatlan információk\", str, \"Megvesz\", \"Mégse\");

 
A /buy parancs
 
   new propid = IsPlayerNearProperty(playerid);
if(propid == -1)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Itt nem tudsz ingatlant venni.\");
   return 1;
}
if(PlayerProps[playerid] == MAX_PROPERTIES_PER_PLAYER)
    {
   format(str, 128, \"Neked már van: %d ingatlanod, így nem tudsz többet vásárolni.\", PlayerProps[playerid]);
   SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str);
   return 1;
}
if(PropInfo[propid][PropIsBought] == 1)
{
   new ownerid = GetPlayerID(PropInfo[propid][PropOwner]);
   if(ownerid == playerid)
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Ez az épület már a tiéd!\");
       return 1;
   }
   else
   {
       if(PropInfo[propid][PropUnbuyableTime] > 0)
       {
         format(str, 128, \"Az ingatlant megvásárolta: %s. Várj %d-t!.\", PropInfo[propid][PropOwner], PropInfo[propid][PropUnbuyableTime]);
          SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str);
          return 1;
      }
   }
}
if(GetPlayerMoney(playerid) < PropInfo[propid][PropValue])
{
    format(str, 128, \"Nincs elég pénzed. Pénzed: $%d,-\", PropInfo[propid][PropValue]);
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str);
    return 1;
}
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
if(PropInfo[propid][PropIsBought] && PropInfo[propid][PropUnbuyableTime] == 0)
{
   new ownerid = GetPlayerID(PropInfo[propid][PropOwner]);
    format(str, 128, \"%s megvásárolta a következő ingatlant: \\\"%s\\\". Te ennyit keresel vele:($%d)\", pName, PropInfo[propid][PropName], (PropInfo[propid][PropValue]/2));
   GivePlayerMoney(ownerid, (PropInfo[propid][PropValue]/2));
   SendClientMessage(ownerid, 0xFFFF00AA, str);
   PlayerProps[ownerid]--;
}
PropInfo[propid][PropOwner] = pName;
PropInfo[propid][PropIsBought] = 1;
PropInfo[propid][PropUnbuyableTime] = UNBUYABLETIME;
EarningsForPlayer[playerid] += PropInfo[propid][PropEarning];
        GivePlayerMoney(playerid, (0-PropInfo[propid][PropValue]));
format(str, 128, \"Megvásároltad a következő ingatlant: \\\"%s\\\" ennyiért: $%d\", PropInfo[propid][PropName], PropInfo[propid][PropValue]);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, str);
        format(str, 128, \"%s megvásárolta a következő ingatlant: \\\"%s\\\" ennyiért: $%d.\", pName, PropInfo[propid][PropName], PropInfo[propid][PropValue]);
        SendClientMessageToAllEx(playerid, 0xFFFF00AA, str);
        PlayerProps[playerid]++;
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2010. November 05. - 16:21:12 írta herban »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal