if(strcmp(cmd, \"/teleportneve\", true) == 0){SetPlayerPos(playerid, Kordináta); return 1;}
if (strcmp(cmd, \"/parancs(pl:Bemegy)\", true) == 0){if(PlayerToPoint(playerid, Ajtó kordinátája)) { SetPlayerPos(playerid, Ahova vezessen az ajtó(kordináta); } return 1;}
public OnPlayerSpawn(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x, y, z)) { SetPlayerInterior(playerid, interiorid); SetPlayerPos(playerid, x, y, z); return 1; } return 1;}
public OnPlayerSpawn(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, 2303.8262,-16.1400,26.4844)) //Itt megyünk be { SetPlayerInterior(playerid, 0); //Interior id SetPlayerPos(playerid, 2315.952880,-1.618174,26.742187); //Ebbe az intibe dob be (Interior kordi X, Y, Z) return 1; //Lezárjuk ^^ } return 1;}
public OnPlayerSpawn(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x, y, z)) { SetPlayerInterior(playerid, interiorid); SetPlayerPos(playerid, x, y, z); return 1; } return 1;} A távolság helyett beírod hogy milyen távol álljon a játékos hogy bemenjen, az x, y, z-k helyett pedig berakod a koordinátát.A SetPlayerInterior beállítja a játékos interiorját, ez minden interiornál különbözõ és a koordináták is.Remélem tudtam segíteni! [/quote]Itt ez a lekérdezés csak akkor fut le amikor a függvény.Mivel a függvény jelen esetbe OnPlayerSpawn csak akkor indul el mikor a játékos lespawnol így ez a kód sz*rt sem ér.Hisz ez csak akkor fogja leellenõrizni amikor a spawnolás történik.Nem folyamatosan.A parancsok se folyamatosan ellenõrzik le csak amikor beírjuk õket.Itt ugyan ez a helyzet csak akkor kérdezi meg amikor lespawnol a játékos aztán többet nem.