San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Jim Toretto - 2014. június 06. - 19:36:07
Cím: Ajtó rendszer!
Írta: Jim Toretto - 2014. június 06. - 19:36:07
Sziasztok! Valaki tudna egy olyan scriptet linkelni vagy csinálni mit ami az alap San Andreas-ba van ajtó rendszer ? Hogy ha odamész az ajtóhoz egy pickup-hoz akkor lökje be az ajtót és úgy mennyen be ? Elõre is köszönöm! :)
A sárga lebegõ izére gondolsz az ajtók elõtt? Mert tudtommal az SAMP-ban is úgy van, hogy ha abba belemész úgy megy be az ajtón hogy belöki.
Cím: Ajtó rendszer!
Írta: Jim Toretto - 2014. június 07. - 13:56:39
Igen arra gondolok. Csak a Defenzive módba nem úgy van megcsinálva és gondoltam valaki tudja hogy azt hogyan kell beletenni. Ha esetleg tudja valaki kérem adja meg a scriptet hozzá!
Cím: Ajtó rendszer!
Írta: Jim Toretto - 2014. június 07. - 14:15:47
Ááá valóban és új ilyen jellegü ajtókat hogyan lehet létrehozni ? tehát hogy valahova letenni a bejáratot és pl egy interiorhoz csatolni hogy ne csak az alapból benne lévõk legyenek ?
Cím: Ajtó rendszer!
Írta: Jim Toretto - 2014. június 07. - 15:22:01
Értem :( És ebben tudnál segíteni esetleg ? Nekem csak az alapja kéne, azt akkor már megtudnám csinálni a többit. Vagy az is elég lenne hogy ha odamegy a pickuphoz akkor betegye egy interiorba nem fontos belöknie az ajtót.
Kibányásztam a régi modomból egyet, ami (már-amennyire) dinamikus. Szólj, javítom, ha nem mûködik, nem teszteltem ÍGY, filterscriptként. Ez, ha kiveszed a megfelelõ helyrõl a kommentet, minden általad megadott ajtóhoz tesz le 3dtextet, lefele mutató nyíl (nem sárga, fehér) pickupot, és ha kell, olyan objectet is. A pickup persze cserélhetõ. Bemenni a /bemegy, kimenni a /kimegy paranccsal lehet. Vagy az N betû lenyomásával bármelyiket meg lehet tenni. Egy hiba van benne (tudtommal) de ezt javítom, ha életbevágóan fontos: ha a 2,5 méteres (vagy mennyit adtam meg) körzetedben több, mint 1 ajtó van, nem abba megy be, amelyik közelebb van, hanem, amelyik elõbb van az enumban. Ez azért van, mert nem a legközelebbi ajtót kéri le és tesz bele, hanem fut végig az ajtókon, és ha talál egy közelit, beledob. [letöltés] A nyilakat pont úgy rakja le, ahogy a játékos fordul kifelé menet, szóval ott kerek értéket kell megadni (pl. 0.0, 90.0, 180.0, 270.0, 360.0, stb.)
Cím: Ajtó rendszer!
Írta: Jim Toretto - 2014. június 07. - 16:08:54
Szép kis script grat hozzá :) De nekem olyan kéne hogy odamegyek a pickuphoz és be is dob az interiorba tehát ne gombnyomásos meg parancsos legyen :)
Cím: Ajtó rendszer!
Írta: Jim Toretto - 2014. június 06. - 19:36:07
Sziasztok! Valaki tudna egy olyan scriptet linkelni vagy csinálni mit ami az alap San Andreas-ba van ajtó rendszer ? Hogy ha odamész az ajtóhoz egy pickup-hoz akkor lökje be az ajtót és úgy mennyen be ? Elõre is köszönöm! :)
A sárga lebegõ izére gondolsz az ajtók elõtt? Mert tudtommal az SAMP-ban is úgy van, hogy ha abba belemész úgy megy be az ajtón hogy belöki.
Cím: Ajtó rendszer!
Írta: Jim Toretto - 2014. június 07. - 13:56:39
Igen arra gondolok. Csak a Defenzive módba nem úgy van megcsinálva és gondoltam valaki tudja hogy azt hogyan kell beletenni. Ha esetleg tudja valaki kérem adja meg a scriptet hozzá!
Cím: Ajtó rendszer!
Írta: Jim Toretto - 2014. június 07. - 14:15:47
Ááá valóban és új ilyen jellegü ajtókat hogyan lehet létrehozni ? tehát hogy valahova letenni a bejáratot és pl egy interiorhoz csatolni hogy ne csak az alapból benne lévõk legyenek ?
Cím: Ajtó rendszer!
Írta: Jim Toretto - 2014. június 07. - 15:22:01
Értem :( És ebben tudnál segíteni esetleg ? Nekem csak az alapja kéne, azt akkor már megtudnám csinálni a többit. Vagy az is elég lenne hogy ha odamegy a pickuphoz akkor betegye egy interiorba nem fontos belöknie az ajtót.
Kibányásztam a régi modomból egyet, ami (már-amennyire) dinamikus. Szólj, javítom, ha nem mûködik, nem teszteltem ÍGY, filterscriptként. Ez, ha kiveszed a megfelelõ helyrõl a kommentet, minden általad megadott ajtóhoz tesz le 3dtextet, lefele mutató nyíl (nem sárga, fehér) pickupot, és ha kell, olyan objectet is. A pickup persze cserélhetõ. Bemenni a /bemegy, kimenni a /kimegy paranccsal lehet. Vagy az N betû lenyomásával bármelyiket meg lehet tenni. Egy hiba van benne (tudtommal) de ezt javítom, ha életbevágóan fontos: ha a 2,5 méteres (vagy mennyit adtam meg) körzetedben több, mint 1 ajtó van, nem abba megy be, amelyik közelebb van, hanem, amelyik elõbb van az enumban. Ez azért van, mert nem a legközelebbi ajtót kéri le és tesz bele, hanem fut végig az ajtókon, és ha talál egy közelit, beledob. [letöltés] A nyilakat pont úgy rakja le, ahogy a játékos fordul kifelé menet, szóval ott kerek értéket kell megadni (pl. 0.0, 90.0, 180.0, 270.0, 360.0, stb.)
Cím: Ajtó rendszer!
Írta: Jim Toretto - 2014. június 07. - 16:08:54
Szép kis script grat hozzá :) De nekem olyan kéne hogy odamegyek a pickuphoz és be is dob az interiorba tehát ne gombnyomásos meg parancsos legyen :)