Szerző Téma: Admin rendszer hiba!  (Megtekintve 779 alkalommal)

Admin rendszer hiba!
« Dátum: 2014. november 01. - 14:03:29 »
0 Show voters
akartam csinálni egy admin rendszert Dini-vel és az a gond hogy bebugol a dialogja és így nem tudok pl.:házhoz teleportálni
 
//===========***M.E.R.P. Admin és V.I.P. Rendszer***============//
//--------***********By:Blaise Reaper Sutyak***********---------//
//**************************************************************//
//Beépített Include-ok//
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <fixchars.h>
//--Hibaelhárítások--//
#pragma unused ret_memcpy
//--Definiált Színek--//
#define Lime       0x99FF00AA
#define Red       0xFF0000AA
#define Grey       0xB4B5B7FF
#define Orange       0xFF6600FF
#define White       0xFFFFFFFF
#define Green       0x00FF00FF
#define Yellow       0xFFFF00FF
#define LightBlue    0x0BBF6AA
#define LightGreen    0x90EE90FF
#define Blue       0x2200ffAA
#define Black       0x00000000
#define Purple       0xBF60FFFF
#define Pink       0xFF66FFAA
//--Definiált Dialógok--//
#define DIALOG_REGISTER         10
#define DIALOG_LOGIN            11
#define DIALOG_ERRORLOGIN       12
#define DIALOG_CHANGEPASS       13
#define DIALOG_ACMDS            14
#define DIALOG_VIP              15
#define DIALOG_STATS             16
//--Adattároló--//
enum Jatekos
{
Olesek,
Halalok,
Pont,
Penz,
Level,
Skin,
VIP,
LVL,
};
//--Létrehozott változók--//
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][Jatekos];
new PassStage[MAX_PLAYERS];
new Logged[MAX_PLAYERS];
new id;
new file [1000];
new JailTimer[MAX_PLAYERS],bool:inJail[MAX_PLAYERS];
new player[MAX_PLAYER_NAME];
//--Adattárolóási hely--//
#define SERVER_USER_FILE \"Blaise/Players/%s.ini\"
//--Filterscript kezdése--//
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" MerpAdminRendszer 0.7 Beta By:Blaise\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
SetTimer(\"Exp_Level\",200,true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name);
{
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new str[1000];
    new ConnectColors[124] =
{//ezek a színek
0xCD5C5CFF,0xF08080FF,0xFA8072FF,0xE9967AFF,0xFFA07AFF,0xDC143CFF,0xFF0000FF,0xB22222FF,
0x8B0000FF,0xFFC0CBFF,0xFFB6C1FF,0xFF69B4FF,0xFF1493FF,0xC71585FF,0xDB7093FF,0xFF7F50FF,
0xFF6347FF,0xFF4500FF,0xFF8C00FF,0xFFA500FF,0xFFD700FF,0xFFFF00FF,0xFFFFE0FF,0xFFFACDFF,
0xFAFAD2FF,0xFFEFD5FF,0xFFE4B5FF,0xFFDAB9FF,0xEEE8AAFF,0xF0E68CFF,0xBDB76BFF,0xE6E6FAFF,
0xD8BFD8FF,0xDDA0DDFF,0xEE82EEFF,0xDA70D6FF,0xFF00FFFF,0xFF00FFFF,0xBA55D3FF,0x9370DBFF,
0x9966CCFF,0x8A2BE2FF,0x9400D3FF,0x9932CCFF,0x8B008BFF,0x800080FF,0x4B0082FF,0x6A5ACDFF,
0x483D8BFF,0x7B68EEFF,0xADFF2FFF,0x7FFF00FF,0x7CFC00FF,0x00FF00FF,0x32CD32FF,0x98FB98FF,
0x90EE90FF,0x00FA9AFF,0x00FF7FFF,0x3CB371FF,0x2E8B57FF,0x228B22FF,0x008000FF,0x006400FF,
0x9ACD32FF,0x6B8E23FF,0x808000FF,0x556B2FFF,0x66CDAAFF,0x8FBC8FFF,0x20B2AAFF,0x008B8BFF,
0x008080FF,0x00FFFFFF,0x00FFFFFF,0xE0FFFFFF,0xAFEEEEFF,0x7FFFD4FF,0x40E0D0FF,0x48D1CCFF,
0x00CED1FF,0x5F9EA0FF,0x4682B4FF,0xB0C4DEFF,0xB0E0E6FF,0xADD8E6FF,0x87CEEBFF,0x87CEFAFF,
0x00BFFFFF,0x1E90FFFF,0x6495EDFF,0x7B68EEFF,0x4169E1FF,0x0000FFFF,0x0000CDFF,0x00008BFF,
0x000080FF,0x191970FF,0xFFF8DCFF,0xFFEBCDFF,0xFFE4C4FF,0xFFDEADFF,0xF5DEB3FF,0xDEB887FF,
0xD2B48CFF,0xBC8F8FFF,0xF4A460FF,0xB8860BFF,0xCD853FFF,0x8B4513FF,0xA0522DFF,0xA52A2AFF,
0x800000FF,0xFFFFFFFF,0xDCDCDCFF,0xD3D3D3FF,0xC0C0C0FF,0xA9A9A9FF,0x808080FF,0x696969FF,
0x778899FF,0x708090FF,0x2F4F4FFF,0x000000FF
};
SetPlayerColor(playerid,ConnectColors[random(sizeof(ConnectColors))]);
    Logged[playerid] = 0;
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name);
    if (!dini_Exists(file))
    {
        format(str, 500, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek regisztrálj\", pName(playerid));
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó Menedzser\", str, \"Regisztráció\", \"Mégsem\");
    }
    if(fexist(file))
    {
        format(str, 500, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek jelentkezz be!\", pName(playerid));
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó Menedzser\", str, \"Bejelentkezés\", \"Mégsem\");
    }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name);
    if(Logged[playerid] == 1)
    {
        dini_IntSet(file, \"Pontok\", GetPlayerScore(playerid));
        dini_IntSet(file, \"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
        dini_IntSet(file, \"Skin\",GetPlayerSkin(playerid));
        dini_IntSet(file, \"AdminSzint\",PlayerInfo[playerid][Level]);
        dini_IntSet(file, \"Ölések\",PlayerInfo[playerid][Olesek]);
        dini_IntSet(file, \"Halálok\",PlayerInfo[playerid][Halalok]);
        dini_IntSet(file, \"V.I.P. Szint\",PlayerInfo[playerid][VIP]);
        dini_IntSet(file, \"Ölés rang\",PlayerInfo[playerid][LVL]);
    }
    Logged[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if (dialogid == DIALOG_REGISTER)
    {
        new name[MAX_PLAYER_NAME],str[1000];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name);
        if(!response) return Kick(playerid);
        if (!strlen(inputtext)) return
format(str,500,\"Üdvözöllek {FFFF00}%s a {FF0000}Magyar {FFFFFF}Epic {0000FF}RolePlay Party {FF0000}Szerveren! \\n\\n{00FF00}Kérlek regisztrálj a szerverre!\", pName(playerid));
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Felhasználó menedzser\", str, \"Regisztráció\", \"Mégsem\");
        dini_Create(file);
        dini_IntSet(file, \"Jelszó\", udb_hash(inputtext));
        dini_IntSet(file, \"AdminSzint\",PlayerInfo[playerid][Level] = 0);
        dini_IntSet(file, \"Pénz\",PlayerInfo[playerid][Penz] = 500);
        dini_IntSet(file, \"Pontok\",PlayerInfo[playerid][Pont] = 0);
        dini_IntSet(file, \"Halálok\",PlayerInfo[playerid][Halalok] = 0);
        dini_IntSet(file, \"Ölések\",PlayerInfo[playerid][Olesek] = 0);
        dini_IntSet(file, \"Skin\",PlayerInfo[playerid][skin] = 0);
        dini_IntSet(file, \"Ölés rang\",PlayerInfo[playerid][LVL] = 0);
        dini_IntSet(file, \"V.I.P. Szint\",PlayerInfo[playerid][VIP] = 0);
        SendClientMessage(playerid, Green, \"{00FF00}Te regisztrálva vagy ezért autómatikusan bejelentkeztél.\");
        Logged[playerid] = 1;
    }
if (dialogid == DIALOG_LOGIN)
    {
        new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name);
        if(!response) return Kick(playerid);
        if (!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Felhasználó menedzser\", \"Üdvözöljük regisztrált add meg a bejelentkezési adataidat\", \"Bejelentkezés\", \"Mégsem\");
        new tmp;
        tmp = dini_Int(file, \"Password\");
        if(udb_hash(inputtext) != tmp)
{
            SendClientMessage(playerid, Red, \"Hibás jelszót adtál meg!\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Felhasználó menedzser\", \"Üdvözöljük regisztrált add meg a bejelentkezési adataidat\", \"Bejelentkezés\", \"Mégsem\");
        }
        else
        {
            Logged[playerid] = 1;
            PlayerInfo[playerid][Level] = dini_Int(file, \"AdminSzint\");
            PlayerInfo[playerid][VIP] = dini_Int(file, \"V.I.P. Szint\");
            PlayerInfo[playerid][LVL] = dini_Int(file, \"Ölés rang\");
            PlayerInfo[playerid][Halalok] = dini_Int(file, \"Halálok\");
            PlayerInfo[playerid][Olesek] = dini_Int(file, \"Ölések\");
            SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));
            SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file, \"Pontok\"));
            SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(file, \"Pénz\"));
            SendClientMessage(playerid, Green, \"{00FF00}Te sikeresen bejelentkeztél.\");
        }
    }
return 1;
}
stock pName(playerid) {
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
stock GetName(playerid)
{
new dName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, dName, sizeof(dName));
return dName;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. november 01. - 14:13:48 írta bazsina »

Nem elérhető rayle

  • 174
    • Profil megtekintése
Admin rendszer hiba!
« Válasz #1 Dátum: 2014. november 01. - 14:11:21 »
0 Show voters
#define DIALOG_REGISTER         10
#define DIALOG_LOGIN            11
#define DIALOG_ERRORLOGIN       12
#define DIALOG_CHANGEPASS       13
#define DIALOG_ACMDS            14
#define DIALOG_VIP              15
#define DIALOG_STATS                    16

 
Adj meg nekik más értéket, valószínű hogy egy másik script is ezeket az azonosítókat használja,  és azért keveredik.

Admin rendszer hiba!
« Válasz #2 Dátum: 2014. november 01. - 14:20:20 »
0 Show voters
hiába próbálkoztam ha kell megmutatom a szerveren mien bugot tapasztaltam benne!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. november 01. - 16:29:15 )

PVar-ral megcsináltam és így már jó ezzel a téma megoldva!
« Utoljára szerkesztve: 2014. november 01. - 16:29:15 írta bazsina »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal