Szerző Téma: 3Dtext törlése másik parancsban  (Megtekintve 482 alkalommal)

3Dtext törlése másik parancsban
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 18:57:21 »
0 Show voters
Van egy parancsom, amivel lerakok egy 3dtextet, és van egy másik amivel felveszenm azt. a new Text3D:csapdale; a 2 parancs elõtt van, de ammikor az eltûntetéshez érne akkor azt az errort kapja a pawno, hogy
 
error 021: symbol already defined: \"Update3DTextLabelText\"

 
Próbáltam Delete3dtextlabellal is, de nem jó.
Elküldöm az egész filterszkriptet, hátha valami blokkolja.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Text3D:csapdale;//Eltûntethetõ 3dtext miatt kell, ha nem ittvan örökre ottmarad a 3dtext
new varositas[1];//az objecteknek adunk nevet, és összeszámoljuk
// pénz eltûntetése
CMD:felveszpenz(playerid, params[])
{
    CreateExplosion( varositas[0], 4, 50);//robbanás
DestroyObject(varositas[0]); }
Update3DTextLabelText(csapdale, 0xFFFFFFFF, \" \");
}
//pénz lerakása
CMD:robbanopenz(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
csapdale = Create3DTextLabel(\"Eldobott pénz, felvételéhez /felveszpenz\",0xFFFFFFFF,x+0.5 ,y ,z ,20.0,0);
varositas[0] = CreateObject(1212, x, y, z, 90, 0, 0);
}

 
[mod]Beállítottam az alap üzenet ikont a feleslegesen átállított ikon helyére, illetve javítottam a

taget

tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 07. - 19:01:21 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
3Dtext törlése másik parancsban
« Válasz #1 Dátum: 2014. augusztus 07. - 19:01:41 »
0 Show voters
[mod]Használd a kiemelt témát! Zárok.[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal