Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy ha felrakjuk az autóra a nitrót akkor addig van rajta amig fenn van a játékos a szerveren, de ha lemegy és újra vissza jön eltûnik a nitró a kocsiból, megnéztem és nem menti a kocsik .ini fájljába! Ezt hogy lehetne megoldani hogy ( pl: mentse Nitro= 1 ha van | ha nincs Nitro= 0 és ha relogol vagy akármi akkor is megmaradjon)
CMD:nitro(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK || pInfo[playerid][pAdmin] >= 2)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, -275.3647, 2660.5000, 61.5830))
{
new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
new VehID = GetClosestCar(playerid);
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
if(pInfo[playerid][pMoney] >= 10000)
{
cmd_me(playerid, \"felszerelt egy nitrot.\");
AddVehicleComponent(VehID, 1010);
pInfo[playerid][pMoney] -= 10000;
kInfo[VarosKassza] += 10000;
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs elég pénzed! ($10.000)\");
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a telepen!\");
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Szerelõ\");
return 1;
}
CMD:nitrole(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK || pInfo[playerid][pAdmin] >= 2)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, -275.3647, 2660.5000, 61.5830))
{
new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
new VehID = GetClosestCar(playerid);
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
cmd_me(playerid, \"leszerelt egy nitrot.\");
RemoveVehicleComponent(VehID, 1010);
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a telepen!\");
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Szerelõ\");
return 1;
}
Köszi elõre is!
Tessék :D
CMD:nitro(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK || pInfo[playerid][pAdmin] >= 2)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, -275.3647, 2660.5000, 61.5830))
{
if(pInfo[playerid][pMoney] >= 10000)
{
new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
new VehID = GetClosestCar(playerid);
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
cmd_me(playerid, \"felszerelt egy nitrót.\");
AddVehicleComponent(VehID, 1010);
pInfo[playerid][pMoney] -= 10000;
if(dini_Exists(vehicleFile(VehID)))
{
dini_IntSet(vehicleFile(VehID), \"Nitro\", 1);
}
else
{
dini_IntSet(vehicleFile(VehID), \"Nitro\", 1);
}
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs elég pénzed! ($10.000)\");
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a telepen!\");
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Szerelõ\");
return 1;
}