Pedig a 3DText lehívása eléggé egyszerû..
Ha nem használsz streamer plugint, akkor csak be kell írnod a függvényeket így:
[pawn]public OnGameModeInit()
{
Create3DTextLabel(\"Példa\",0xFFFFFFAA,0.0,0.0,0.0,40.0,0,1);
return 1;
}[/pawn]
Most létrehoztam egy Példa szöveget fehér színnel, a x=0.0,y=0.0,z=0.0 pontban amit 40.0 látótávolságnál lehet látni, és 0-ás \"virtuális világban\" van, és a szöveget az objecteken keresztül is látni lehet!
És a /help parancsot nem tudom pontosan mivel készíted el.. én a ZCMD függvénykönyvtárral szoktam dolgozni..
[pawn]CMD:help(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"A /help parancs fejléce\",\"A /help parancs szövege\",\"Ok\",\"\");
return 1;
}[/pawn]
Az utolsó \"\" azért írtam, hogy a dialógusnak ne legyen több \"gombja\".. így csak az Ok-ra lehet rákattintani (Kivétel ha Esc-et nyom a játékos).
Remélem ezzel segíteni tudtam..