GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: KowaZ - 2011. január 08. - 15:32:08
-
2D-s zónák metszete
A legegyszerûbb területmegadási módszer (a kör meghatározása után) a koordinátatengelyekkel párhuzamos téglalap megadása az minx, miny, maxx, maxy koordinátákkal. Ezek akár egymásba is érhetnek, tehát metszhetik egymást. Az remélem mindenkinek egyértelmû, hogy két téglalap metszete mindig téglalap.
Szóval egy olyan kódra lenne szükségem, amely két ilyen minx, miny, maxx, maxy koordinátákkal adott zóna metszetét adja vissza (tehát 4 darab koordinátát).
Ha valami nem világos, jelezzétek!
KowaZ
-
Az én elméletem az, hogy azt számoljuk ki, ami közös;
A maximumok közül a kisebbiket számoljuk a minimumok közül pedig a nagyobbat. (a két zóna sarkairól van szó)
Így elvileg megkapjuk a \"kicsi\" zóna \"maximumjait\" és \"minimumjait\". (ebbõl akár sarkai is visszaadhatók)
E: Így nem kell ciklus(oka)t használni