eléggé amatőr script...
még példa értéke sincs, kb hulladék a kivitelezése.
a lagg azért fordul elő, mert játékosonként hozza létre és nem törli teljesen.
amire szükséged van.
enum pObject{object adatok};
new pJatek[MAX_PLAYERS][pObject];
létre kell hoznod parancsal az objectumokat, az már tőled függ, hogy a pozíciok azok legyenek e mint a másik scriptben akkor azokat fixen átveszed
lemented illetve törlöd az objected az enumnak hála így betöltéskor és egyéb módosításkor nem lesz lagg.
és destroyold az objectumokat. ha újraindításnál be akarod töltetni akkor meg create.
valamint pickupban használd, mert sokkal jobban érzékelhető úgy.
Sok értelmét nem látom ennek a scriptnek.
ha nagyon nem megy az átírása szólj nyugodtan, a legegyszerűbben ideiglenes módosításként annyit tudsz tenni a scripttel, hogy az on playerupdate helyett
public OnPlayerUpdate(playerid) // ezt hanyagold a picsába
{
IsPlayerAtHiddenPackage(playerid); // CALLS THE FUNCTION FREQUENTLY.
return 1;
}
Helyette:
forward ido(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"ido\",1000,true,\"i\",playerid);
}
public ido(playerid)
{
return IsPlayerAtHiddenPackage(playerid);
}