Nem azt használok ha minden igaz
if(strcmp(cmd, \"/evés\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/eat\", true) == 0 )
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 298.09832763672, 1899.9403076172, 17.339101028442))
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Élet feltöltve - Health replinished\");
return 1;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -134.23826599121, 1048.8264160156, 20.06208152771))
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Élet feltöltve - Health replenished\");
return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Katonai Étkezde elõtt kell lenned - It\'s required to be at the entrance of a military canteen.\");
}
}
Valaki kérem tudna írni egy funkciós parancs szerkezetet?
pl.: /fegyvervétel
és akkor kiírja hogy Használat: /fegyvervétel [fegyver]
és alatta vannak a funkciók amiket lehet használni.
És a végén ha beírod hogy /fegyvervétel aknavetõ,akkor kapsz.
Értitek
RP modokból próbáltam kilesni hogy néz ki egy ilyen szerkezet,de csak warnokat hoztam létre.
Próbáltam valamit összehozni,ami törli a régi fegyvereket a parancs után és kapsz egy pisztolyt.
Volt egy AK-m beírta ma parancsot és lett pisztolyom (eltûnt AK)
Csak ezután megint bírtam és nem törlõdött a pisztoly és kaptam helyette egy újat full tárral hanem hozzá adódott.
Na kb ez lenne a problémám
Nekem még tökéletesen megfelelne a dialog,hogy /fegyvervétel és bejön 5-6 sor,majd kiválasztod az egyiket és rákattintasz a /vétel-re,(Ugyan arra gondoltam itt mint az elõzõnél,hogy eltûnik és ha mégegyszer beírom akkor nem hozzáadja hanem visszaállítja a töltényt.) csak ehhez még kevésbé értek.
De köszönöm a leendõ válaszokat és az eddigi válaszokat!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 02. - 14:37:19 )
Újabb kérdés:
Tapasztalatot akarok hozzáadni a felhasználói profilba,regisztrációhoz loginhoz beraktam.De nem tudom meghatározni hogy mitõl függ az értéke.
dini_IntSet(file, \"Tapasztalat\", PlayerInfo[playerid][Hours]+[pKills]);
Ez alatt azt akartam hogy a játszott órák és az ölések összege legyen a tapasztalat pont.
De warnokat kaptam,gondolom túl primitíven akartam megoldani.
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : warning 215: expression has no effect
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : fatal error 107: too many error messages on one line
És csináltam egy dialogos fegyverválasztást,ami még jó,de amikor a response-t akarom beállítani:
Bemásoltam Wikipédiáról a példát,sok warn lett,dialogid-t és átírtam a megfelelõre utána is warn.
if(response)// They pressed the first button.
{
switch(dialogid)// If you only have one dialog, then this isn\'t required, but it\'s neater for when you implement more dialogs.
{
case 1:// Our dialog!
{
switch(listitem)// Checking which listitem was selected
{
case 0:// The first item listed
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"You don\'t have enough cash.\");
GivePlayerMoney(playerid, -1);
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);
}
case 1: // The second item listed
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 2) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"You don\'t have enough cash.\");
GivePlayerMoney(playerid, -2);
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
}
case 2: // The third item listed
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 3) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"You don\'t have enough cash.\");
GivePlayerMoney(playerid, -3);
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);
}
}
}
És egy rakat warn jött:
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(355) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerClass\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(411) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(797) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(859) : error 004: function \"CarRespawn\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(914) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(931) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(944) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(992) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1003) : error 017: undefined symbol \"Goto\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1007) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1039) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1067) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1146) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1178) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1215) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1349) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1386) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1422) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1595) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1939) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1939) : warning 215: expression has no effect
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1942) : warning 217: loose indentation
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1942) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1942) : error 004: function \"OnPlayerClickPlayer\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1946) : warning 225: unreachable code
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1946) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1946) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1954) : error 017: undefined symbol \"color\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1959) : error 029: invalid expression, assumed zero
Nem tudom hogy most miért nem jó pedig SA:MP wiki oldaláról szedtem le és bezavar valamiért olyan dolgoknak amik eddig tökéletesen mûködtek.Ha kiszedem a dialogresponsebõl ezt a részt akkor nincs warn.