Szerző Téma: LIFT  (Megtekintve 1172 alkalommal)

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
LIFT
« Dátum: 2010. Február 25. - 15:19:42 »
0 Show voters
Sziasztok!
Kéne csinálni egy liftet.. ;D
Innen indul: CreateDynamicObject(5154,-1773.208,567.801,31.255,0.0,0.0,-28.593);
Ide érkezik: CreateDynamicObject(5154,-1773.208,567.801,231.154,0.0,0.0,-28.593);
Maradjon pls YSI-ben és gamemode-ba szeretném. Ha esetleg van valami Tutorial lift készítésrol (amit kerestem, de nem találtam) akkor annak a linkje is megfelel. ;)
THX!  :)
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 25. - 18:41:27 írta VTX »

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
LIFT
« Válasz #1 Dátum: 2010. Február 25. - 15:21:18 »
0 Show voters
Itt van egy nagyon hasznos tutorial [DrM]Spatrik -tól.
http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=698.0

jana4

  • Vendég
LIFT
« Válasz #2 Dátum: 2010. Február 25. - 15:36:21 »
0 Show voters

new lift;
lift = CreateDynamicObject(5154, -1773.208, 567.801, 31.255, 0.0, 0.0, -28.593);
MoveDynamicObject(lift, -1773.208, 567.801, 231.154, 2.0); // 2.0 = sebesség

 
Helyezd el, ahova kell, nem fogom mindenkinek kinyalni a seggét.  ;)

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
LIFT
« Válasz #3 Dátum: 2010. Február 25. - 17:08:03 »
0 Show voters
Már nyitottál egyszer egy ilyen témát, miért nem oda írtad / nézted meg, hogy hogyan kell? ( Link: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3271.0 ).
ZeRo

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
LIFT
« Válasz #4 Dátum: 2010. Február 25. - 17:19:25 »
0 Show voters
Bocs..töröltem.

LIFT
« Válasz #5 Dátum: 2010. Február 25. - 18:24:49 »
0 Show voters
Tessék!
Nemtudom jó,e nemtudom tesztelni sajnos.......
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new lift;
public OnFilterScriptInit()
{
    lift = CreateObject(5154,-1773.208,567.801,31.255,0.0,0.0,-28.593);
return 1;
}
#else
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(5154,-1773.208,567.801,31.255,0.0,0.0,-28.593);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/fel\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 5154,-1773.208,567.801,231.154, 2.0);
          return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/le\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 5154,-1773.208,567.801,31.255, 2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}

 
Ha valami gond van nyugottan szolj.,.

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
LIFT
« Válasz #6 Dátum: 2010. Február 25. - 18:36:01 »
0 Show voters
MUKÖDIK  :) :) :D ;D
THX

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal