#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:enter(playerid, params[])
{
SetPlayerInterior(playerid,10);//10 helyett a ház interiorját,jelen esteben 10.
SendClientMessage(playerid, -1,\"Beléptél egy házba!\");
}
CMD:exit(playerid, params[])
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SendClientMessage(playerid, -1,\"Kiléptél egy házból!\");
}
Hibás. Attól, hogy te beállítottad az interiorját még nem rakja arra a helyre ahol az interior van, még kell hozzá a SetPlayerPos is, azaz:
CMD:enter(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // ahol van az interiorod
SetPlayerInterior(playerid,10);//10 helyett a ház interiorját,jelen esteben 10.
SendClientMessage(playerid, -1,\"Beléptél egy házba!\");
}
CMD:exit(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // ahol beírta a parancsot (ezt úgy is lehet, hogy GetPlayerPos-al elmented egy tömbbe a koordinátákat (X, Y, Z) /enternél, és a parancs beírásakor meghívod a tömb értékét
SetPlayerInterior(playerid,0);
SendClientMessage(playerid, -1,\"Kiléptél egy házból!\");
}
Ha olyat akarsz csinálni, hogy egy adott helyen megnyom egy betüt és elteleportálja az interiorba, akkor kell az:
http://sampforum.hu/index.php?topic=40748.0 - IsPlayerInRangeOfPoint
http://sampforum.hu/index.php?topic=22389.0 OnPlayerKeyStateChange eljárás
Viszont ha parancsra akkor a fenti eljárás való neked.