Szerző Téma: Drift money + ctrl ramp  (Megtekintve 802 alkalommal)

Kovacs_Bela

  • Vendég
Drift money + ctrl ramp
« Dátum: 2011. június 29. - 16:56:04 »
0 Show voters
Sziasztok!
Szeretnék kérni 2 FS-t.
1.: /drift-on -ra kiírja hogy mennyit drifteltél és adjon annyi pénzt. ( GameTextForPlayer(\"%d\",5000,5) )
/drift-off-ra befejezze :D és minden jármûnél legyen kivéve a repcsiknél és a motoroknál..
2.: /ramp-on -ra ha megnyomjuk a CTRL-t akkor elõttünk legyen egy 1633-as idjû ugratót..
/ramp-off-ra már ne rakjon :D
köszi

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Drift money + ctrl ramp
« Válasz #1 Dátum: 2011. június 29. - 17:06:09 »
0 Show voters
drift számláló : http://sampforum.hu/index.php?topic=3710.0 csak a parancst kell át irni amire akarod
ramp: http://www.mediafire.com/?0yy3mtnqymm
Am Csak körül kéne nézni a neten meg a forumom !!!

Kovacs_Bela

  • Vendég
Drift money + ctrl ramp
« Válasz #2 Dátum: 2011. június 30. - 16:55:10 »
0 Show voters
ramprra olyanra gondoltam hogy simán mint az NGENen..  h csak simán ctrl-ra elõugrik egy 1633-as ugrató.

Kovacs_Bela

  • Vendég
Drift money + ctrl ramp
« Válasz #3 Dátum: 2011. július 03. - 18:55:20 »
0 Show voters
NEM TUDNÁTOK SEGÍTENI?!

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Drift money + ctrl ramp
« Válasz #4 Dátum: 2011. július 03. - 19:31:22 »
+3 Show voters
Ezért adjál 1 Respecktet minimum ;)
Rámpa...
 
////////////////////////////////////////////
////////Ramping system By [icE_aGe]/////////
////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#define RAMP 1632
#define tavolsag 15.0
#define ido 5000
stock GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z, &Float:a)
{
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if (GetPlayerVehicleID(playerid))
{
    GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x += (tavolsag * floatsin(-a, degrees));
y += (tavolsag * floatcos(-a, degrees));
}
new   tempkey, ramp;
new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A;
forward Delete(objectid);
new beirta[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
beirta[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/ramp on\", true))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Mostantol a CTRL-töl elötted megjelenik egy szöktetõ\");
        beirta[playerid]=1;
        return 1;
}
    if(!strcmp(cmdtext, \"/ramp off\", true))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Mostantol nem jelenik meg a szöktetõ\");
        beirta[playerid]=0;
    return 1;
}
    return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
tempkey = newkeys - oldkeys;
if(tempkey == KEY_ACTION)
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
    if (beirta[playerid] == 1)
   {
          GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, Z, A);
          ramp = CreateObject(RAMP, X, Y, Z, 0.0, 0.0, A);
          SetTimerEx(\"Delete\", ido, 0, \"d\", ramp);
        }
}
}
return 1;
}
public Delete(objectid)
{
DestroyObject(objectid);
return 1;
}

 
Drift számláló:::
 
#include a_samp
        #define DRIFT_MINKAT 10.0
        #define DRIFT_MAXKAT 90.0
        #define COLOR_LIGHTRED 0xFF0000FF
        #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
        #define DRIFT_SPEED 30.0
        #pragma tabsize 0
        #pragma unused GetPlayerTheoreticAngle
        new Float:ppos[200][3];
        enum Float:Pos{ Float:sX,Float:sY,Float:sZ };
        new Float:SavedPos[MAX_PLAYERS][Pos];
        new DriftPointsNow[200];
        new PunktyDriftuGracza[200];
        new Text:DriftTD[200];
        forward LicznikDriftu();
        forward clock();
        forward PodsumowanieDriftu(playerid);
        public OnFilterScriptInit(){
        for(new x=0;x<200;x++){
DriftTD
  • = TextDrawCreate(42.000000, 304.000000, \" \");

TextDrawBackgroundColor(DriftTD
  • , 255);

TextDrawFont(DriftTD
  • , 1);

TextDrawLetterSize(DriftTD
  • , 0.480000, 3.000000);

TextDrawColor(DriftTD
  • , -1);

TextDrawSetOutline(DriftTD
  • , 0);

TextDrawSetProportional(DriftTD
  • , 1);

TextDrawSetShadow(DriftTD
  • , 1);

}
        SetTimer(\"AngleUpdate\" , 700, true);
        SetTimer(\"LicznikDriftu\", 500, true);
        return 1;
        }
        IsCar(vid)
        {
    new model = GetVehicleModel(vid);
    switch(model)
    {
case 443:return 0;
case 448:return 0;
case 461:return 0;
case 462:return 0;
case 463:return 0;
case 468:return 0;
case 521:return 0;
case 522:return 0;
case 523:return 0;
case 581:return 0;
case 586:return 0;
case 481:return 0;
case 509:return 0;
case 510:return 0;
case 430:return 0;
case 446:return 0;
case 452:return 0;
case 453:return 0;
case 454:return 0;
case 472:return 0;
case 473:return 0;
case 484:return 0;
case 493:return 0;
case 595:return 0;
case 417:return 0;
case 425:return 0;
case 447:return 0;
case 465:return 0;
case 469:return 0;
case 487:return 0;
case 488:return 0;
case 497:return 0;
case 501:return 0;
case 548:return 0;
case 563:return 0;
case 406:return 0;
case 444:return 0;
case 556:return 0;
case 557:return 0;
case 573:return 0;
case 460:return 0;
case 464:return 0;
case 476:return 0;
case 511:return 0;
case 512:return 0;
case 513:return 0;
case 519:return 0;
case 520:return 0;
case 539:return 0;
case 553:return 0;
case 577:return 0;
case 592:return 0;
case 593:return 0;
case 471:return 0;
    }
    return 1;
        }
forward AngleUpdate();
public AngleUpdate(){
for(new g=0;g<200;g++){
new Float:x, Float:y, Float:z;
if(IsPlayerInAnyVehicle(g))GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(g), x, y, z); else GetPlayerPos(g, x, y, z);
ppos[g][0] = x;
ppos[g][1] = y;
ppos[g][2] = z;
         }
}
Float:GetPlayerTheoreticAngle(i)
{
new Float:sin;
new Float:dis;
new Float:angle2;
new Float:x,Float:y,Float:z;
new Float:tmp3;
new Float:tmp4;
new Float:MindAngle;
if(IsPlayerConnected(i)){
GetPlayerPos(i,x,y,z);
dis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,ppos[0])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y,ppos[1])),2));
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(i), angle2); else GetPlayerFacingAngle(i, angle2);
if(x>ppos[0]){tmp3=x-ppos[0];}else{tmp3=ppos[0]-x;}
if(y>ppos[1]){tmp4=y-ppos[1];}else{tmp4=ppos[1]-y;}
if(ppos[1]>y && ppos[0]>x){ //1
   sin = asin(tmp3/dis);
   MindAngle = floatsub(floatsub(floatadd(sin, 90), floatmul(sin, 2)), -90.0);
}
if(ppos[1]<y && ppos[0]>x){ //2
   sin = asin(tmp3/dis);
   MindAngle = floatsub(floatadd(sin, 180), 180.0);
}
if(ppos[1]<y && ppos[0]<x){ //3
   sin = acos(tmp4/dis);
   MindAngle = floatsub(floatadd(sin, 360), floatmul(sin, 2));
}
if(ppos[1]>y && ppos[0]<x){ //4
   sin = asin(tmp3/dis);
   MindAngle = floatadd(sin, 180);
}
}
if(MindAngle == 0.0){
return angle2;
} else
return MindAngle;
        }
        public PodsumowanieDriftu(playerid){
    PunktyDriftuGracza[playerid] = 0;
        GivePlayerMoney(playerid,DriftPointsNow[playerid]);
    DriftPointsNow[playerid] = 0;
        TextDrawSetString(DriftTD[playerid],\" \");
        }
        Float:ReturnPlayerAngle(playerid){
    new Float:Ang;
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), Ang); else GetPlayerFacingAngle(playerid, Ang);
    return Ang;
        }
        public LicznikDriftu(){
        new Float:Angle1, Float:Angle2, Float:BySpeed, s[256];
    new Float:Z;
        new Float:X;
    new Float:Y;
    new Float:SpeedX;
    for(new g=0;g<200;g++){
       GetPlayerPos(g, X, Y, Z);
SpeedX = floatsqroot(floatadd(floatadd(floatpower(floatabs(floatsub(X,SavedPos[ g ][ sX ])),2),floatpower(floatabs(floatsub(Y,SavedPos[ g ][ sY ])),2)),floatpower(floatabs(floatsub(Z,SavedPos[ g ][ sZ ])),2)));
Angle1 = ReturnPlayerAngle(g);
Angle2 = GetPlayerTheoreticAngle(g);
BySpeed = floatmul(SpeedX, 12);
if(GetPlayerState(g) == PLAYER_STATE_DRIVER && IsCar(GetPlayerVehicleID(g)) && floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) > DRIFT_MINKAT && floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) < DRIFT_MAXKAT && BySpeed > DRIFT_SPEED){
if(PunktyDriftuGracza[g] > 0)KillTimer(PunktyDriftuGracza[g]);
PunktyDriftuGracza[g] = 0;
DriftPointsNow[g] += floatval( floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) * 3 * (BySpeed*0.1) )/10;
PunktyDriftuGracza[g] = SetTimerEx(\"PodsumowanieDriftu\", 3000, 0, \"d\", g);
}
if(DriftPointsNow[g] > 0){
   format(s, sizeof(s), \"Driftp¾nz~w~: %d$\", DriftPointsNow[g]);
   TextDrawSetString(DriftTD[g], s);
}
SavedPos[ g ][ sX ] = X;
SavedPos[ g ][ sY ] = Y;
SavedPos[ g ][ sZ ] = Z;
    }
        }
        //Split(s1[], s2[], s3[]=\"\"){new rxx[256];format(rxx, 256, \"%s%s%s\", s1, s2, s3);return rxx;}
        //tostr(int){new st[256];format(st, 256, \"%d\", int);return st;}
        floatval(Float:val){new str[256];format(str, 256, \"%.0f\", val);return todec(str);}
        todec(str[]){return strval(str);}
        public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
        {
        if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER){
TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD[playerid]);
}
        return 1;
        }
 
    public OnPlayerConnect(playerid)
{
new x;
TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD
  • );

SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Ha Driftelsz pénzt tudsz keresni!\");
return 1;
}
 

     public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new x;
if (strcmp(\"/driftoff\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Drift Mérö kikapcsolva !!\");
TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD
  • );

return 1;
}
if (strcmp(\"/drifton\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Dift mérö Bekapcsolva! Ha driftelsz pénzt kapsz érte!\");
TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD
  • );

return 1;
}
return 0;
}

Kovacs_Bela

  • Vendég
Drift money + ctrl ramp
« Válasz #5 Dátum: 2011. július 03. - 20:12:44 »
0 Show voters
Kösz pont ilyenre gondoltam :D kár hogy több respectet nem lehet nyomni  :-[ xD ^-^ :laugh:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal