Szerző Téma: CP-s cowboy meló  (Megtekintve 932 alkalommal)

dexi

  • Vendég
CP-s cowboy meló
« Dátum: 2011. november 16. - 19:38:02 »
0 Show voters
Sziasztok, a TDM szerveremre szeretnék valami munkát csinálni hogy azért mást is lehessen csinálni ne csak öldökölni a másikat..
A lényeg az hogy az illetõ elmegy egy helyre elfogadja a munkát(/elfogadmunka), ki írja hogy \"Elfogadtad a munkát! /munkakezd a munkakezdéshez.\"
A hely ahova elkell mennie(IsPlayerInRangeOfPoint-al megodva 2mezõ távolságra)
[pawn]AddPlayerClass(109,1528.3557,1215.5189,10.8125,0.5039,0,0,0,0,0,0); // cowboy-munkafelvesz[/pawn]
A munkát pMunka-vel kéne megoldani(egyszerûen gTeam-et átírni pMunka-ra:D) (Munka neve: COWBOY_MUNKA)
Miután a beírta a /elfogadmunka-t akkor rakja be a pMunka COWBOY_MUNKA-ba.
a /munkakezd-et csak a COWBOY_MUNKA-sok tudják használni.
/munkakezd után egymás után adja ki a CP-ket:
AddPlayerClass(109,1515.7786,1227.2740,10.9468,339.8445,0,0,0,0,0,0); // cowboy-munkacp1
AddPlayerClass(109,1509.6528,1217.0497,10.9375,40.3811,0,0,0,0,0,0); // cowboy-munkacp2
AddPlayerClass(109,1500.0675,1226.9259,11.0531,13.9564,0,0,0,0,0,0); // cowboy-munkacp3
AddPlayerClass(109,1501.4376,1254.4552,11.0445,355.2189,0,0,0,0,0,0); // cowboy-munkacp4
AddPlayerClass(109,1499.6357,1264.3749,11.0499,355.2189,0,0,0,0,0,0); // cowboy-munkacp5
AddPlayerClass(109,1505.1816,1285.6637,11.0211,294.2019,0,0,0,0,0,0); // cowboy-munkacp6
AddPlayerClass(109,1511.2065,1278.6943,10.9761,272.1012,0,0,0,0,0,0); // cowboy-munkacp7
AddPlayerClass(109,1519.5472,1247.9701,10.9045,11.6978,0,0,0,0,0,0); // cowboy-munkacp8
Minden CP-be menéskor Írja ki hogy \"Fejed a tehenet\" és fagyassza le a playert 5mp-re. MIután lepörgött a timer olvassza fel.
CP1 után CP2 utána CP3..stb
Miután az összes CP-be bementünk(szóval a 8.-ba beértünk) akkor írja ki hogy \"Megfejted a teheneket! Add le a tejet.\"
/tejlead legyen a parancsa és csak itt lehessen beírni:
[pawn]AddPlayerClass(109,1524.9487,1222.9210,11.1734,262.3485,0,0,0,0,0,0); // cowboy-munkatejlead[/pawn]
Amikor beírjuk az adott helyen a /tejlead parancsot adjon 500$-t és 1score-t.
A /tejlead, /munkakezd parancsokat csak a COWBOY_MUNKA tagjai tudják használni.
Aki ezt megcsinálja annak ezer köszönetem, nagyon örülnék neki.:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 16. - 19:44:28 írta dexi »

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
CP-s cowboy meló
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 18. - 15:41:57 »
+1 Show voters
Hát így sikerült, de sajnos nem jó  ??? :S
 
#include <a_samp>
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
new pMunka[MAX_PLAYERS];
new COWBOY_MUNKA;
new COWBOY_MUNKA_TEJ;
new CP1;
new CP2;
new CP3;
new CP4;
new CP5;
new CP6;
new CP7;
new CP8;
new CP9;
forward timer_CP1();
forward timer_CP2();
forward timer_CP3();
forward timer_CP4();
forward timer_CP5();
forward timer_CP6();
forward timer_CP7();
public OnPlayerConnect(playerid)
{
pMunka[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/elfogadmunka\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1528.3557,1215.5189,10.8125))
    {
        if(pMunka[playerid] == 0)
        {
      pMunka[playerid] = COWBOY_MUNKA;
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elfogadtad a munkát! /munkakezd a munkakezdéshez!\");
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Már van munkád!\");
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy a kijelölt helyen!\");
}
}
if (strcmp(\"/munkakezd\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        if(pMunka[playerid] == COWBOY_MUNKA)
        {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elkezdted a munkát!\");
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a cp-be!\");
   CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0);
}
else
{
    if(pMunka[playerid] != COWBOY_MUNKA_TEJ)
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elõször add le a tejet! /tejlead\");
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy cowboy!\");
   }
}
}
if (strcmp(\"/tejlead\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(pMunka[playerid] == COWBOY_MUNKA)
    {
       if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1524.9487,1222.9210,11.1734))
       {
           if(pMunka[playerid] == COWBOY_MUNKA_TEJ)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Leadtad a tejet!\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kaptál érte 500$-t és 1 pontot!\");
          GivePlayerMoney(playerid, 500);
          SetPlayerScore(playerid, 1);
          pMunka[playerid] = COWBOY_MUNKA;
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Még nem fejted meg a teheneket!\");
      }
   }
}
}
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(CP1)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP1\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,5);
}
if(CP2)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP2\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,5);
}
if(CP3)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP3\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,5);
}
if(CP4)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP4\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,5);
}
if(CP5)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP5\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,5);
}
if(CP6)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP6\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,5);
}
if(CP7)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP7\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,5);
}
if(CP8)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP8\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,5);
}
if(CP9)
{
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Leadhatod a tejet!\",5000,5);
}
return 1;
}
public timer_CP1()
{
new playerid;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
CP2 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP2()
{
new playerid;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
CP3 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP3()
{
new playerid;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
CP4 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP4()
{
new playerid;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    CP5 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP5()
{
new playerid;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    CP6 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP6()
{
new playerid;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    CP7 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP7()
{
new playerid;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    CP8 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP8()
{
new playerid;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Mostmár leadhatod a tejet!!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
CP9 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1524.9487,1222.9210,11.1734, 2.0);
pMunka[playerid] = COWBOY_MUNKA_TEJ;
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 19. - 11:58:59 írta Bazsi »

dexi

  • Vendég
CP-s cowboy meló
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 19. - 15:17:04 »
0 Show voters
://. Azért köszi.

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
CP-s cowboy meló
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 19. - 15:30:14 »
+1 Show voters
Még lehet, hogy megpróbálom kijavítani, de nem biztos, hogy sikerül :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 19. - 19:26:20 )

Éss sikerült :D Nem tudtam, hogy ilyet is tudok  ??? xD
Mûködik rendesen, én bugot nem találtam, csak azt, hogy mindig kiírja, hogy
SERVER: Unknown command.

 :S de ezt nem tudom, hogy miér van xD
Ez az:
[pawn]#include <a_samp>
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
new munka[MAX_PLAYERS];
new Cp[MAX_PLAYERS];
forward timer_CP1(playerid);
forward timer_CP2(playerid);
forward timer_CP3(playerid);
forward timer_CP4(playerid);
forward timer_CP5(playerid);
forward timer_CP6(playerid);
forward timer_CP7(playerid);
forward timer_CP8(playerid);
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    munka[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/felmond\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   munka[playerid] = 0;
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Felmondtál, mostmár nincs munkád!\");
   return 1;
}
if (strcmp(\"/elfogadmunka\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1528.3557,1215.5189,10.8125))
   {
       if (munka[playerid]!=1)
       {
         munka[playerid] = 1;
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elfogadtad a munkát! /munkakezd a munkakezdéshez!\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Már van munkád!\");
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy a kijelölt helyen!\");
   }
}
if (strcmp(\"/munkakezd\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        if(munka[playerid]==1)
        {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elkezdted a munkát!\");
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a cp-be!\");
            Cp[playerid] = 1;
      SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0);
   }
   else
   {
       if(munka[playerid] == 2)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elõször add le a tejet! /tejlead\");
      }
      else
      {
         if(munka[playerid] != 1)
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy cowboy!\");
         }
      }
   }
}
if (strcmp(\"/tejlead\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(munka[playerid]==2)
    {
       if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1524.9487,1222.9210,11.1734))
       {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Leadtad a tejet!\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kaptál érte 500$-t és 1 pontot!\");
          GivePlayerMoney(playerid, 500);
          SetPlayerScore(playerid, 1);
          munka[playerid]=1;
      }
      else
      {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Itt nem adhatod le a tejet!\");
      }
   }
   else
   {
      if(munka[playerid]==1)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Még nem fejted meg a teheneket!\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy cowboy!\");
      }
   }
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(Cp[playerid] == 1)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP1\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 2)
{
       TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP2\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 3)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP3\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 4)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP4\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
        return 1;
}
if(Cp[playerid] == 5)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP5\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 6)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP6\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 7)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP7\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 8)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP8\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 9)
{
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Leadhatod a tejet!\",5000,0);
   return 1;
}
return 0;
}
public timer_CP1(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    Cp[playerid] = 2;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP2(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    Cp[playerid] = 3;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP3(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 4;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP4(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 5;
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP5(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 6;
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP6(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 7;
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP7(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 8;
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP8(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Mostmár leadhatod a tejet!!\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
Cp[playerid] = 9;
SetPlayerCheckpoint(playerid,1524.9487,1222.9210,11.1734,2.0);
munka[playerid]=2;
return 1;
}[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 19. - 19:26:20 írta Bazsi »

dexi

  • Vendég
CP-s cowboy meló
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 20. - 13:47:47 »
0 Show voters
Ezer köszönetem: dddddd:))).

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal