Szerző Téma: "level-ezo" script  (Megtekintve 3859 alkalommal)

"level-ezo" script
« Válasz #30 Dátum: 2010. április 07. - 16:34:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: Mambo date=1270650695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak nem a Littletown rpgrol szedted az XP-t?
 
xD XP Van minden MMORPG-ben :) Van ahol \'Exp\'-nek van ahol \'XP\'-nek írják :) de ha onnan vette is semmi gond nincs belole hacsak nem a modból copy-zza a készíto tudta nélkül :)

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
"level-ezo" script
« Válasz #31 Dátum: 2010. április 07. - 17:43:52 »
0 Show voters
Mambo nem minden Rp szerveren(80%-70%-60% m1..) van XP.. A GF-be is alapbol..

"level-ezo" script
« Válasz #32 Dátum: 2010. április 07. - 18:14:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: Stray date=1270655032\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mambo nem minden Rp szerveren(80%-70%-60% m1..) van XP.. A GF-be is alapbol..
 
Nem egészen... GF-ben Respect van :D

XtremWarrior

  • Vendég
"level-ezo" script
« Válasz #33 Dátum: 2010. április 10. - 14:34:03 »
0 Show voters
1: xp t a GTO modból szedtem de amúgy sok játékban van
2:nem a készíto tudta nélkül copy-ztam
3:akkor most mivan a levelsystemmel?

XtremWarrior

  • Vendég
"level-ezo" script
« Válasz #34 Dátum: 2010. április 11. - 11:56:21 »
0 Show voters
ZERO meg tudnád csinálni a többi szintet a script be? nekem nem megy.
és mielott hülyének nézel azt szeretném h pl:
1. szint 30 xp
2. az meg 50
3. az pl 70 és így valahogy tovább
lécci csináld meg
szerk: mi a hiba?
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(28) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(51) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(71) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(83) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
8 Errors.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 11. - 12:03:32 írta XtremWarrior »

XtremWarrior

  • Vendég
"level-ezo" script
« Válasz #35 Dátum: 2010. április 15. - 13:45:01 »
0 Show voters
sry h megint írok de légyszi írjatok már mi a hiba?? mit kell csinálni h jó legyen?
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(28) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(51) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(71) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(83) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
8 Errors.

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
"level-ezo" script
« Válasz #36 Dátum: 2010. április 15. - 13:58:18 »
0 Show voters
Idézetet írta: XtremWarrior date=1271331901\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sry h megint írok de légyszi írjatok már mi a hiba?? mit kell csinálni h jó legyen?
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(28) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(51) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(71) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(83) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
8 Errors.
 
nincsenek definiálva

Nem elérhető maark

  • 565
    • Profil megtekintése
"level-ezo" script
« Válasz #37 Dátum: 2010. április 15. - 13:59:59 »
0 Show voters
Rakd be az új INCeket sampR7-esbol

GroX

  • Vendég
"level-ezo" script
« Válasz #38 Dátum: 2010. április 15. - 16:53:33 »
0 Show voters
Nincsen R5-ös* függvény könyvtárad (abba találhatóak a SetPVar függvények).
Katt
Minimum R5 kell de akár letöltheted az R7-et is...

XtremWarrior

  • Vendég
"level-ezo" script
« Válasz #39 Dátum: 2010. április 22. - 14:16:35 »
0 Show voters
kösz h segítettetek
és vettem a bátorságot
hogy megcsináljam a többi szintet
 

#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER         3
#define DIALOG_LOGIN            4
new level2 = 5;
new level3 = 10;
new level4 = 15;
new level5 = 20;
new level6 = 25;
new level7 = 30;
new level8 = 35;
new level9 = 40;
new level10 = 50;
new level11 = 60;
new level12 = 65;
new level13 = 70;
new level14 = 75;
new level15 = 80;
new level16 = 85;
new level17 = 90;
new level18 = 95;
new level19 = 100;
new level20 = 110;
new level21 = 120;
new level22 = 130;
new level23 = 140;
new level24 = 150;
new level25 = 250;
 

public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
    SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level2 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 10 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level3 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 15 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level4 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 20 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level5 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 25 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level6 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 30 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level7 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 35 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level8 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 40 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level9 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 50 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level10 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 60 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level11 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 65 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level12 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 70 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level13 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 75 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level14 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 80 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level15 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 85 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level16 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 90 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level17 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 95 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level18 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 100 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level19 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 110 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level20 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 120 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level21 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 130 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level22 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 140 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level23 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 150 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level24 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 250 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level25 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>>   GRATULÁLUNK   <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>>    LVELEL 25    <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> MAXIMÁLIS SZINT <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>>  TELJESÍTETTÉL  <<<\" );
}
 
 
 
 
 
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
    if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
    SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[  ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
    if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
        ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
   } else {
       dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
       dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SetPlayerScore( playerid, 1 );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
   }
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
    if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
                ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
                SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
   } else {
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
   }
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}

 
namost a gond csak az:
hogy csináljam azt h
ne mindig a level2 t érje el hanem ha
level2 n van akkor a 3-mas at
mert amit most csináltam az mindig az elso szintet érné el
tehát ezt szeretném megakadájozni
vagyis:
átlép level2 re amihez 5 xp kell
és ha megöl még 5 embert akk nem 2 es szinten lesz 5 xp je hanem megint szintet lép
tehát az kéne hogy ha már 2 es szintu akk
ne tudja meglépni csak a 3 mast vagyis a következot
kösz elore is

XtremWarrior

  • Vendég
"level-ezo" script
« Válasz #40 Dátum: 2010. április 22. - 18:04:39 »
0 Show voters
sry h megint írok de írjátok már le h mit csináljak pls

"level-ezo" script
« Válasz #41 Dátum: 2010. április 22. - 21:13:43 »
0 Show voters
ne if-ekkel hanem else if-ekkel próbáld meg...ez most nem biztos, h jó lesz :/ csak egy ötlet!

GroX

  • Vendég
"level-ezo" script
« Válasz #42 Dátum: 2010. április 22. - 21:50:18 »
0 Show voters
Nem lesz jobb else if -el. Majdnem ugyanaz...

"level-ezo" script
« Válasz #43 Dátum: 2010. április 23. - 05:51:00 »
0 Show voters
Nállam is volt hasonló gond, h if nem tetszett neki viszont az else if igen...1 próbát megér


Idézetet írta: GroX date=1271965818\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem lesz jobb else if -el. Majdnem ugyanaz...
 

XtremWarrior

  • Vendég
"level-ezo" script
« Válasz #44 Dátum: 2010. április 23. - 14:46:23 »
0 Show voters
hogy értitek az else if  et?
mármint hova rakjam?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal