Gondolom,mind a legtöbbünk Dini-t :)
Sajnos. ::|
A szkriptet nem teszteltem, csak rutinmunka. Megjegyzés: A szervermappád/scriptfiles mappába létre kell hozz egy Users nevu mappát, és oda fogja menteni a játékosok adatait tároló fájlokat. Ha valamit félreértettem, akkor kérlek ide jelezd.
#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER 3634
#define DIALOG_LOGIN 3635
public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == 30 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
if( !response ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
} else {
dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
}
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
if( !response ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
} else {
SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
}
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}
#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER 3634
#define DIALOG_LOGIN 3635
public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == 30 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
if( !response ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
} else {
dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
}
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
if( !response ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
} else {
SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
}
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}
1 warning van benne.
warning 203: symbol is never used: \"ret_memcpy\"
Igazad van, javítottam arra, hogy a regisztrációnál a játékos szintje 1 lesz, és ha öl 30-at, akkor kap plusz 1 szintet( aztán nullázódik az XP, megint kell 30 ölés ).
#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER 3634
#define DIALOG_LOGIN 3635
public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * 30 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
if( !response ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
} else {
dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
SetPlayerScore( playerid, 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
}
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
if( !response ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
} else {
SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
}
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}
kösz h segítettetek
és vettem a bátorságot
hogy megcsináljam a többi szintet
#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER 3
#define DIALOG_LOGIN 4
new level2 = 5;
new level3 = 10;
new level4 = 15;
new level5 = 20;
new level6 = 25;
new level7 = 30;
new level8 = 35;
new level9 = 40;
new level10 = 50;
new level11 = 60;
new level12 = 65;
new level13 = 70;
new level14 = 75;
new level15 = 80;
new level16 = 85;
new level17 = 90;
new level18 = 95;
new level19 = 100;
new level20 = 110;
new level21 = 120;
new level22 = 130;
new level23 = 140;
new level24 = 150;
new level25 = 250;
public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level2 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 10 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level3 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 15 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level4 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 20 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level5 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 25 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level6 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 30 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level7 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 35 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level8 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 40 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level9 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 50 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level10 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 60 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level11 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 65 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level12 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 70 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level13 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 75 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level14 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 80 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level15 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 85 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level16 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 90 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level17 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 95 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level18 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 100 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level19 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 110 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level20 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 120 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level21 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 130 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level22 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 140 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level23 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 150 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level24 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 250 xp <<<\" );
}
if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level25 ) {
SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> GRATULÁLUNK <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> LVELEL 25 <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> MAXIMÁLIS SZINT <<<\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> TELJESÍTETTÉL <<<\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
if( !response ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
} else {
dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
SetPlayerScore( playerid, 1 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
}
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
if( !response ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
} else {
SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
}
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}
namost a gond csak az:
hogy csináljam azt h
ne mindig a level2 t érje el hanem ha
level2 n van akkor a 3-mas at
mert amit most csináltam az mindig az elso szintet érné el
tehát ezt szeretném megakadájozni
vagyis:
átlép level2 re amihez 5 xp kell
és ha megöl még 5 embert akk nem 2 es szinten lesz 5 xp je hanem megint szintet lép
tehát az kéne hogy ha már 2 es szintu akk
ne tudja meglépni csak a 3 mast vagyis a következot
kösz elore is