GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: XtremWarrior - 2010. április 06. - 11:05:02

Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 06. - 11:05:02
sziasztok egy olyan script kéne amiben ha megölsz embereket XP-t kapsz,
nem pontot amit láthatsz ha megnyomod a tab ot -t
Továbbá az kéne hogy mentse el a meglévo:
XP t
level t (na ez legyen a pont amit látsz)
nameg a felhasználónevet , jelszót tehát lehessen regisztrálni
láttam a levelsystem et csak azzal az a problem hogy nem XP pontot lehet gyujteni hanem egybol adja a pontokat
nekem olyan kéne ami menti az xp t és mondjuk 10 szint legyen benne 1 szint 30 xp és xp t úgy kapsz hogy megölsz 1 embert tehát
1 ember = 1 XP
köszönöm annak aki segít
ui:és mégegyszer: NE JÖJJETEK A LEVELSYSTEM SCRIPT EL    THX  :D
Cím: "level-ezo" script
Írta: ZeRo - 2010. április 06. - 11:16:13
Mit használsz az adatok lementésére / betöltésére( MySQL, dini, djson ... )? Mert megírom, csak hogy tudjam, mit írjak bele.  ;)
Cím: "level-ezo" script
Írta: Depi - 2010. április 06. - 11:32:22
Gondolom,mind a legtöbbünk Dini-t  :)
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 06. - 11:35:20
dini t használok légyszíves írd meg
Cím: "level-ezo" script
Írta: ZeRo - 2010. április 06. - 12:01:26
Idézetet írta: Hell date=1270546342\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gondolom,mind a legtöbbünk Dini-t  :)
 
Sajnos.  ::|


A szkriptet nem teszteltem, csak rutinmunka. Megjegyzés: A szervermappád/scriptfiles mappába létre kell hozz egy Users nevu mappát, és oda fogja menteni a játékosok adatait tároló fájlokat. Ha valamit félreértettem, akkor kérlek ide jelezd.
 

#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER         3634
#define DIALOG_LOGIN            3635
public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
    SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == 30 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
    if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
    SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[  ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
    if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
        ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
   } else {
       dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
       dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
   }
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
    if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
                ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
                SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
   } else {
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
   }
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}
Cím: "level-ezo" script
Írta: Vampesz - 2010. április 06. - 12:06:00
Idézetet írta: ZeRo date=1270548086\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Gondolom,mind a legtöbbünk Dini-t  :)
 
Sajnos.  ::|
 
[/quote]
Miért sajnos?:( (egyébként lesz host && honlap én is megírom MySQL-re :P)
Cím: "level-ezo" script
Írta: ZeRo - 2010. április 06. - 12:07:52
Idézetet írta: Vampesz date=1270548360\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Gondolom,mind a legtöbbünk Dini-t  :)
 
Sajnos.  ::|
 
[/quote]
Miért sajnos?:( (egyébként lesz host && honlap én is megírom MySQL-re :P)
 
[/quote]
Az összes fájlkezelos módszer közül talán a dini a legrosszabb( leglassabb ), csak sajnos mindenki azt ismeri( mert régi )... Ugyanez a helyzet az strtok-kal is, és a dcmd-vel is...  :neutral:
U.I: A MySQL szerencsés választás.  ;)
Cím: "level-ezo" script
Írta: ALIEN - 2010. április 06. - 12:08:50
Idézetet írta: ZeRo date=1270548086\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER         3634
#define DIALOG_LOGIN            3635
public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
    SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == 30 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
    if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
       if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
    SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[  ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
    if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
        ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
   } else {
       dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
       dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
   }
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
    if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
               ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
               SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
   } else {
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
   }
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}

 

1 warning van benne.
warning 203: symbol is never used: \"ret_memcpy\"
Cím: "level-ezo" script
Írta: ZeRo - 2010. április 06. - 12:11:09
Idézetet írta: ALIEN date=1270548530\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER         3634
#define DIALOG_LOGIN            3635
public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
    SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == 30 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
    if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
       if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
    SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[  ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
    if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
        ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
   } else {
       dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
       dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
   }
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
    if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
               ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
               SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
   } else {
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
   }
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}

 

1 warning van benne.
warning 203: symbol is never used: \"ret_memcpy\"

 

[/quote]
Ha neked jelzi azt a figyelmeztetést, akkor :
 

#pragma unused ret_memcpy //Globális névtérbe
Cím: "level-ezo" script
Írta: SnicK - 2010. április 06. - 12:12:48
Viszont a mySQL használatához nem elegendo a PAWN tudás.
Cím: "level-ezo" script
Írta: ZeRo - 2010. április 06. - 12:16:47
Idézetet írta: SnicK date=1270548768\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Viszont a mySQL használatához nem elegendo a PAWN tudás.
 
Ha a PAWN-hoz készített plugint használja, akkor szerintem elegendo.  :)
Cím: "level-ezo" script
Írta: Vampesz - 2010. április 06. - 12:17:36
Idézetet írta: ZeRo date=1270549007\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Viszont a mySQL használatához nem elegendo a PAWN tudás.
 
Ha a PAWN-hoz készített plugint használja, akkor szerintem elegendo.  :)
 
[/quote]
Ennyi :D am a larp-ból fogok majd puskázni :shy: :)
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 06. - 12:22:02
ez tök jó meg minden csak kellenének bele a szintek
pl. :  1. szint 30xp
        2. szint 50xp
        3. szint 80xp
        4. szint 100xp
        5. szint 150xp
        6. szint 170xp
        7. szint 200xp
stb. na ez maradt ki
szerk: ja és kéne valamilyen parancs amivel meg tudja nézni a játékos hogy ezen a szinten mennyit ölt és mennyi kell még továbbá kiírja hogy hanyas szintu  lehet bonyolult de pls  :\'(
Cím: "level-ezo" script
Írta: ZeRo - 2010. április 06. - 12:26:42
Igazad van, javítottam arra, hogy a regisztrációnál a játékos szintje 1 lesz, és ha öl 30-at, akkor kap plusz 1 szintet( aztán nullázódik az XP, megint kell 30 ölés ).
 

#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER         3634
#define DIALOG_LOGIN            3635
public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
    SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * 30 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
    if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
    SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[  ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
    if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
        ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
   } else {
       dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
       dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SetPlayerScore( playerid, 1 );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
   }
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
    if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
                ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
                SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
   } else {
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
   }
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 06. - 12:52:31
ez nekem picit össze-vissza (igen én vagyok tényleg hülye  :D )
megtudná valaki azt csinálni inkább hogy a levelsystem et átalakítja úgy hogy xp t kapjon aki öl és ha van elég akkor szintet lép és átállítódik a szintje
tehát ha 5 ös lett akkor a pontja is átállítódik 5 re
tehát ha valaki inkább abba rakná bele valahogy az xp t naghyon megköszönném
linkje   
http://solidfiles.com/d/vs7d
köszönök mindent
Cím: "level-ezo" script
Írta: ALIEN - 2010. április 06. - 13:00:40
Idézetet írta: XtremWarrior date=1270551151\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez nekem picit össze-vissza (igen én vagyok tényleg hülye  :D )
megtudná valaki azt csinálni inkább hogy a levelsystem et átalakítja úgy hogy xp t kapjon aki öl és ha van elég akkor szintet lép és átállítódik a szintje
tehát ha 5 ös lett akkor a pontja is átállítódik 5 re
tehát ha valaki inkább abba rakná bele valahogy az xp t naghyon megköszönném
linkje   
http://solidfiles.com/d/vs7d
köszönök mindent
 
Szerintem amit Zero csinált, tökéletesen muködik.
Cím: "level-ezo" script
Írta: Depi - 2010. április 06. - 13:07:50
És akkor most ZeRo hiába írta meg neked ?
...
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 06. - 13:23:59
nem írt hibásan
csak meg kéne csinálni több szintet
Cím: "level-ezo" script
Írta: Depi - 2010. április 06. - 13:47:06
Idézetet írta: XtremWarrior date=1270553039\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem írt hibásan
csak meg kéne csinálni több szintet
 
Azt tudjuk hogy nem írt hibásan,mivel meg tanult írni.
De talán ha meg kéred akkor meg csinálja. Neki nem nagy munka.
Szerk.: ZeRo néha lehetnél msnen.
Cím: "level-ezo" script
Írta: ZeRo - 2010. április 06. - 13:49:29
Idézetet írta: XtremWarrior date=1270553039\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem írt hibásan
csak meg kéne csinálni több szintet
 
Már leírtam, hogy az utolsó változatban, amit felraktam, meg kell ölnöd 30 embert, hogy szintet léphess( és nem csak egy szint van ). Nem tudom mi nem világos benne.


Szerk.: ZeRo néha lehetnél msnen.
 
[/quote]
Most felnézek.  :angel:
Cím: "level-ezo" script
Írta: GroX - 2010. április 06. - 15:55:00
Idézetet írta: XtremWarrior date=1270544702\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sziasztok egy olyan script kéne amiben ha megölsz embereket XP-t kapsz,
nem pontot amit láthatsz ha megnyomod a tab ot -t
Továbbá az kéne hogy mentse el a meglévo:
XP t
level t (na ez legyen a pont amit látsz)
nameg a felhasználónevet , jelszót tehát lehessen regisztrálni
láttam a levelsystem et csak azzal az a problem hogy nem XP pontot lehet gyujteni hanem egybol adja a pontokat
nekem olyan kéne ami menti az xp t és mondjuk 10 szint legyen benne 1 szint 30 xp és xp t úgy kapsz hogy megölsz 1 embert tehát
1 ember = 1 XP
köszönöm annak aki segít
ui:és mégegyszer: NE JÖJJETEK A LEVELSYSTEM SCRIPT EL    THX  :D
 
Okosgyerek az a levelsystem pontot ad igen de te is egy ölésért 1 xp-t akarsz ANNYIT CSINÁLSZ h átírod a level systembe a pontokat XP-re és tádámm...
(u.I: elnézést de ez az okosság felb*ssza az agyam)
Cím: "level-ezo" script
Írta: kriszrap - 2010. április 07. - 13:20:08
nekem sikerült meg csinálni csak van egy bi bi vele hogy ha pénzt utalnak akkor azt xp nek számolja és igy könnyu szintetlépni és azt szeretném hogy csak bizonyos chekpointnál számolja.(levelsystem scriptel oldottam meg)
Cím: "level-ezo" script
Írta: Csabesz - 2010. április 07. - 14:14:25
Idézetet írta: kriszrap date=1270639208\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nekem sikerült meg csinálni csak van egy bi bi vele hogy ha pénzt utalnak akkor azt xp nek számolja és igy könnyu szintetlépni és azt szeretném hogy csak bizonyos chekpointnál számolja.(levelsystem scriptel oldottam meg)
 
Lekérdezed, hogy a játékos a CP pozícióján van-e.
Cím: "level-ezo" script
Írta: kurta999 - 2010. április 07. - 14:44:02
Tom, hogy ez nem teljesen ide tartozik de leírom :D. Az a PVar az olyan mint a rendes változó?, meg strtock helyett inkább használjak sscanf et ?
Cím: "level-ezo" script
Írta: Vampesz - 2010. április 07. - 15:24:10
Idézetet írta: kurta999 date=1270644242\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tom, hogy ez nem teljesen ide tartozik de leírom :D. Az a PVar az olyan mint a rendes változó?, meg strtock helyett inkább használjak sscanf et ?
 
a PVar az játékos változó(PlayerVar...[Nem tom pontosan xD])... azt mondják az sscanf sokkal jobb de én nem értem a használatát :I ZeRo-t megkérem majd, h magyarázza el v. írjon vki egy TuT-t róla :P :P
Cím: "level-ezo" script
Írta: ALIEN - 2010. április 07. - 15:36:31
Idézetet írta: Vampesz date=1270646650\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a PVar az játékos változó(PlayerVar...[Nem tom pontosan xD])... azt mondják az sscanf sokkal jobb de én nem értem a használatát :I ZeRo-t megkérem majd, h magyarázza el v. írjon vki egy TuT-t róla :P :P
 
Szerintem meg mindenki azt használja ami neki jóó és megfelelo!!!!!  :P
Cím: "level-ezo" script
Írta: Vampesz - 2010. április 07. - 15:48:24
Idézetet írta: ALIEN date=1270647391\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


a PVar az játékos változó(PlayerVar...[Nem tom pontosan xD])... azt mondják az sscanf sokkal jobb de én nem értem a használatát :I ZeRo-t megkérem majd, h magyarázza el v. írjon vki egy TuT-t róla :P :P
 
Szerintem meg mindenki azt használja ami neki jóó és megfelelo!!!!!  :P
 
[/quote]
Igaz :) de én csak azt mondtam, h \'...azt mondják az sscanf sokkal jobb...\' Értelmezd újra :) Ülj le eggyes :D
Cím: "level-ezo" script
Írta: ZeRo - 2010. április 07. - 15:58:21
Idézetet írta: Vampesz date=1270646650\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Tom, hogy ez nem teljesen ide tartozik de leírom :D. Az a PVar az olyan mint a rendes változó?, meg strtock helyett inkább használjak sscanf et ?
 
a PVar az játékos változó(PlayerVar...[Nem tom pontosan xD])... azt mondják az sscanf sokkal jobb de én nem értem a használatát :I ZeRo-t megkérem majd, h magyarázza el v. írjon vki egy TuT-t róla :P :P
 
[/quote]
Mert jobb is; Gyorsaságban is, kezelhetoségének egyszeruségében is, hatékonyságában is, és sokoldalúságában is. Majd írok róla egy leírást.  ;)
Cím: "level-ezo" script
Írta: Vampesz - 2010. április 07. - 16:04:14
Idézetet írta: ZeRo date=1270648701\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Tom, hogy ez nem teljesen ide tartozik de leírom :D. Az a PVar az olyan mint a rendes változó?, meg strtock helyett inkább használjak sscanf et ?
 
a PVar az játékos változó(PlayerVar...[Nem tom pontosan xD])... azt mondják az sscanf sokkal jobb de én nem értem a használatát :I ZeRo-t megkérem majd, h magyarázza el v. írjon vki egy TuT-t róla :P :P
 
[/quote]
Mert jobb is; Gyorsaságban is, kezelhetoségének egyszeruségében is, hatékonyságában is, és sokoldalúságában is. Majd írok róla egy leírást.  ;)
 
[/quote]
Köszi :) \"életet mentesz\" :)
Cím: "level-ezo" script
Írta: Mambo - 2010. április 07. - 16:31:35
Csak nem a Littletown rpgrol szedted az XP-t?
Cím: "level-ezo" script
Írta: Vampesz - 2010. április 07. - 16:34:05
Idézetet írta: Mambo date=1270650695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak nem a Littletown rpgrol szedted az XP-t?
 
xD XP Van minden MMORPG-ben :) Van ahol \'Exp\'-nek van ahol \'XP\'-nek írják :) de ha onnan vette is semmi gond nincs belole hacsak nem a modból copy-zza a készíto tudta nélkül :)
Cím: "level-ezo" script
Írta: Stray - 2010. április 07. - 17:43:52
Mambo nem minden Rp szerveren(80%-70%-60% m1..) van XP.. A GF-be is alapbol..
Cím: "level-ezo" script
Írta: Vampesz - 2010. április 07. - 18:14:34
Idézetet írta: Stray date=1270655032\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mambo nem minden Rp szerveren(80%-70%-60% m1..) van XP.. A GF-be is alapbol..
 
Nem egészen... GF-ben Respect van :D
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 10. - 14:34:03
1: xp t a GTO modból szedtem de amúgy sok játékban van
2:nem a készíto tudta nélkül copy-ztam
3:akkor most mivan a levelsystemmel?
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 11. - 11:56:21
ZERO meg tudnád csinálni a többi szintet a script be? nekem nem megy.
és mielott hülyének nézel azt szeretném h pl:
1. szint 30 xp
2. az meg 50
3. az pl 70 és így valahogy tovább
lécci csináld meg
szerk: mi a hiba?
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(28) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(51) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(71) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(83) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
8 Errors.
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 15. - 13:45:01
sry h megint írok de légyszi írjatok már mi a hiba?? mit kell csinálni h jó legyen?
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(28) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(51) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(71) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(83) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
8 Errors.
Cím: "level-ezo" script
Írta: ALIEN - 2010. április 15. - 13:58:18
Idézetet írta: XtremWarrior date=1271331901\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sry h megint írok de légyszi írjatok már mi a hiba?? mit kell csinálni h jó legyen?
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(28) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(51) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(71) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(83) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
8 Errors.
 
nincsenek definiálva
Cím: "level-ezo" script
Írta: maark - 2010. április 15. - 13:59:59
Rakd be az új INCeket sampR7-esbol
Cím: "level-ezo" script
Írta: GroX - 2010. április 15. - 16:53:33
Nincsen R5-ös* függvény könyvtárad (abba találhatóak a SetPVar függvények).
Katt
Minimum R5 kell de akár letöltheted az R7-et is...
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 22. - 14:16:35
kösz h segítettetek
és vettem a bátorságot
hogy megcsináljam a többi szintet
 

#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER         3
#define DIALOG_LOGIN            4
new level2 = 5;
new level3 = 10;
new level4 = 15;
new level5 = 20;
new level6 = 25;
new level7 = 30;
new level8 = 35;
new level9 = 40;
new level10 = 50;
new level11 = 60;
new level12 = 65;
new level13 = 70;
new level14 = 75;
new level15 = 80;
new level16 = 85;
new level17 = 90;
new level18 = 95;
new level19 = 100;
new level20 = 110;
new level21 = 120;
new level22 = 130;
new level23 = 140;
new level24 = 150;
new level25 = 250;
 

public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
    SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level2 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 10 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level3 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 15 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level4 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 20 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level5 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 25 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level6 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 30 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level7 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 35 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level8 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 40 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level9 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 50 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level10 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 60 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level11 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 65 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level12 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 70 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level13 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 75 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level14 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 80 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level15 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 85 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level16 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 90 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level17 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 95 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level18 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 100 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level19 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 110 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level20 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 120 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level21 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 130 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level22 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 140 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level23 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 150 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level24 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 250 xp <<<\" );
}
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level25 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>>   GRATULÁLUNK   <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>>    LVELEL 25    <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> MAXIMÁLIS SZINT <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>>  TELJESÍTETTÉL  <<<\" );
}
 
 
 
 
 
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
    if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
    SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[  ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
    if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
        ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
   } else {
       dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
       dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SetPlayerScore( playerid, 1 );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
   }
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
    if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
                ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
                SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
   } else {
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
   }
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}

 
namost a gond csak az:
hogy csináljam azt h
ne mindig a level2 t érje el hanem ha
level2 n van akkor a 3-mas at
mert amit most csináltam az mindig az elso szintet érné el
tehát ezt szeretném megakadájozni
vagyis:
átlép level2 re amihez 5 xp kell
és ha megöl még 5 embert akk nem 2 es szinten lesz 5 xp je hanem megint szintet lép
tehát az kéne hogy ha már 2 es szintu akk
ne tudja meglépni csak a 3 mast vagyis a következot
kösz elore is
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 22. - 18:04:39
sry h megint írok de írjátok már le h mit csináljak pls
Cím: "level-ezo" script
Írta: Vampesz - 2010. április 22. - 21:13:43
ne if-ekkel hanem else if-ekkel próbáld meg...ez most nem biztos, h jó lesz :/ csak egy ötlet!
Cím: "level-ezo" script
Írta: GroX - 2010. április 22. - 21:50:18
Nem lesz jobb else if -el. Majdnem ugyanaz...
Cím: "level-ezo" script
Írta: Vampesz - 2010. április 23. - 05:51:00
Nállam is volt hasonló gond, h if nem tetszett neki viszont az else if igen...1 próbát megér


Idézetet írta: GroX date=1271965818\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem lesz jobb else if -el. Majdnem ugyanaz...
 
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 23. - 14:46:23
hogy értitek az else if  et?
mármint hova rakjam?
Cím: "level-ezo" script
Írta: TengeriMalac - 2010. április 23. - 15:49:05
if --> ha
else if ---> vagy ha
pl
if(pénzem == 200 forint) return tudok venni kis coca cola-t
else if(pénzem == 100 forint) return nem tudok venni egy kis coca cola-t
ha van 200
vagy ha nincs
elég hülye példa :D
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 23. - 19:20:47
de úgyértem a scriptemben hova rakjam?
Cím: "level-ezo" script
Írta: Vampesz - 2010. április 23. - 20:02:24
Nah megvan...ne így csind. hanem hozzál létre még 1 feltételt(if) nekik 1 pl.:
 
if(GetPlayerScore(palyerid) == 1)
{
               if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * level2 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> kövi szinthez kell 10 xp <<<\" );
}
          return 1;
}
if(GetPlayerScore(playerid) == 2)
{

 
és így tovább ;) na így már mennie kell :)
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 25. - 13:52:18
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(41) : error 017: undefined symbol \"PlayerAccount\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(42) : error 017: undefined symbol \"PlayerAccount\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(47) : error 017: undefined symbol \"PlayerAccount\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(48) : error 017: undefined symbol \"PlayerAccount\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(58) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(66) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(66) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(68) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(76) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(76) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(78) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(86) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(86) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(88) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(96) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(96) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(98) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(106) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(106) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(108) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(116) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(116) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(118) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(126) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(126) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(128) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(136) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(136) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(138) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(146) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(146) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(148) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(156) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(156) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(158) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(166) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(166) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
asszem v mi hiba van ...
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 25. - 14:46:51
na: a vampesz által írt \"palyerid\" (XD) kíjavítva most csak ennyi a hiba:
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(41) : error 017: undefined symbol \"PlayerAccount\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(42) : error 017: undefined symbol \"PlayerAccount\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(47) : error 017: undefined symbol \"PlayerAccount\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(48) : error 017: undefined symbol \"PlayerAccount\"
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(66) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(77) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(88) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(99) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(110) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(121) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(132) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(143) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(154) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(165) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(176) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(187) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(198) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(209) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(220) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(231) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(242) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(253) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(264) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(275) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(286) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\\Documents and Settings\\XXX\\Asztal\\M.S\\Másolat - new.pwn(297) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 29. - 17:33:18
1: légyszi segítsetek D:
2: azt meglehetne oldani h pl beírja hogy /stat és akkor kiírja hogy mennyi xp je van és hogy mennyi kell még
3: lásd: 1:
szerk: de
Cím: "level-ezo" script
Írta: Lömpi - 2010. április 29. - 17:43:31
Trpilapost te nagyon gyökér nem ismered a szerkesztés gombot? -.-\"
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. április 30. - 14:16:26
igen én a rémek réme írok megint XD
most nincs error csak nem akar registrálni  :-\\  :question:  :neutral:  :dead:
ezt nemértem pedig létrehoztam a mappát a scripfiles ban
és legyen valaki szíves és csinálja meg azt a parancsot hogy
meg tudja nézni mennyi xp je van
és mennyi kell még
köszönöm
szerk: már regizik : D
és mit tegyek ha csak a jelszót menti? xp t és level t nem akarja :O
ui: sajnálom igazatok van most látom csak milyen bunkó voltam....  :o
ne haragudjatok  :(  :\'(  
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. május 01. - 12:10:58
Idézetet írta: TengeriMalac date=1272030545\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
if --> ha
else if ---> vagy ha
pl
if(pénzem == 200 forint) return tudok venni kis coca cola-t
else if(pénzem == 100 forint) return nem tudok venni egy kis coca cola-t
ha van 200
vagy ha nincs
elég hülye példa :D
 
     if (strcmp(cmdtext, \"/vegyünk coca cola-t\", true)==0)
       {
 if (money < 200)
       {
       SendÉletÜzenet(cocacolavevo,COLOR_VALÓSZÍNU,\"vettél coca cola t\");
       SendÉletÜzenet(cocacolavevo,COLOR_VALÓSZÍNU,\"ha a kóla rossz pénzt nem kapod vissza\");
       }
       else
       {
       SendÉletÜzenet(cocacolavevo,COLOR_VALÓSZÍNU,\"nincs 200 forintod kólára? XD\");
       és ha már hülyülök:
public OnPlayerSpawn(playerid)
if(EmberGyurcsány)
{
ÁllítsdBeAzÉletét(baromid,-999999999999.999999999999999);
SendÉletÜzenet(baromid,COLOR_VALÓSZÍNU\"qrva anyád te mocsok\");
ÁllítsdBeAzÉletét(baromid,-999999999999.999999999999999);
        return 1;
        }
        return 0;
        }
és a témánál maradva: légyszi csináljátok meg azt a parancsot!
Cím: "level-ezo" script
Írta: kurta999 - 2010. május 01. - 13:34:58
Tessék, /stats al megnézheted az XP-d és a Szinted
 

if( strcmp( \"/stats\", cmdtext, true ) == 0 )
{
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"XP: %d, Szint:%d\", GetPVarInt(playerid,\"XP\"), GetPlayerScore(playerid));
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
return 1;
}


Ám ez a PVar jobb mint a rendes változó ?
Cím: "level-ezo" script
Írta: XtremWarrior - 2010. május 02. - 09:44:53
köcce :D