Gondolom,mind a legtöbbünk Dini-t
#include < a_samp >#include < dini >#include < dudb >#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA#define COLOR_RED 0xFF0000AA#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA#define DIALOG_REGISTER 3634#define DIALOG_LOGIN 3635public OnPlayerConnect( playerid ) {SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );return 1;}public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );return 1;}public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {#pragma unused reasonif( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) { SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 ); if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == 30 ) { SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 ); SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 ); SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );}}return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );} else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );}return 1;}if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );} else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );}return 1;}return 0;}public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) {if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) { if( !response ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );} else { if( strlen( inputtext ) < 3 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" ); } else { dini_Create( PlayerAccount( playerid ) ); dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext ); SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" ); }}} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) { if( !response ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );} else { if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" ); } else { SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" ); }}}return 1;}GetPlayerNameEx( playerid ) {new x[ MAX_PLAYER_NAME ];GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );return x;}PlayerAccount( playerid ) {new x[ 64 ];format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );return x;}
Gondolom,mind a legtöbbünk Dini-t Sajnos. ::| [/quote]Miért sajnos? (egyébként lesz host && honlap én is megírom MySQL-re )
Gondolom,mind a legtöbbünk Dini-t Sajnos. ::| [/quote]Miért sajnos? (egyébként lesz host && honlap én is megírom MySQL-re ) [/quote]Az összes fájlkezelos módszer közül talán a dini a legrosszabb( leglassabb ), csak sajnos mindenki azt ismeri( mert régi )... Ugyanez a helyzet az strtok-kal is, és a dcmd-vel is... :neutral: U.I: A MySQL szerencsés választás.
warning 203: symbol is never used: \"ret_memcpy\"
#include < a_samp >#include < dini >#include < dudb >#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA#define COLOR_RED 0xFF0000AA#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA#define DIALOG_REGISTER 3634#define DIALOG_LOGIN 3635public OnPlayerConnect( playerid ) {SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );return 1;}public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );return 1;}public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {#pragma unused reasonif( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) { SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 ); if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == 30 ) { SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 ); SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 ); SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );}}return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );} else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );}return 1;}if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );} else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );}return 1;}return 0;}public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) {if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) { if( !response ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );} else { if( strlen( inputtext ) < 3 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" ); } else { dini_Create( PlayerAccount( playerid ) ); dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext ); SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" ); }}} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) { if( !response ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );} else { if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" ); } else { SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" ); }}}return 1;}GetPlayerNameEx( playerid ) {new x[ MAX_PLAYER_NAME ];GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );return x;}PlayerAccount( playerid ) {new x[ 64 ];format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );return x;} 1 warning van benne. warning 203: symbol is never used: \"ret_memcpy\" [/quote]Ha neked jelzi azt a figyelmeztetést, akkor : #pragma unused ret_memcpy //Globális névtérbe
#pragma unused ret_memcpy //Globális névtérbe
Viszont a mySQL használatához nem elegendo a PAWN tudás.
Viszont a mySQL használatához nem elegendo a PAWN tudás. Ha a PAWN-hoz készített plugint használja, akkor szerintem elegendo. [/quote]Ennyi am a larp-ból fogok majd puskázni :shy:
#include < a_samp >#include < dini >#include < dudb >#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA#define COLOR_RED 0xFF0000AA#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA#define DIALOG_REGISTER 3634#define DIALOG_LOGIN 3635public OnPlayerConnect( playerid ) {SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );return 1;}public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );return 1;}public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {#pragma unused reasonif( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) { SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 ); if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == GetPlayerScore( playerid ) * 30 ) { SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 ); SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 ); SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );}}return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );} else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );}return 1;}if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );} else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );}return 1;}return 0;}public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) {if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) { if( !response ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );} else { if( strlen( inputtext ) < 3 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" ); } else { dini_Create( PlayerAccount( playerid ) ); dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext ); SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true ); SetPlayerScore( playerid, 1 ); SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" ); }}} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) { if( !response ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );} else { if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" ); } else { SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" ); }}}return 1;}GetPlayerNameEx( playerid ) {new x[ MAX_PLAYER_NAME ];GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );return x;}PlayerAccount( playerid ) {new x[ 64 ];format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );return x;}