Szerző Téma: \\"Kötszer\\"  (Megtekintve 783 alkalommal)

\\"Kötszer\\"
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 22:21:14 »
0 Show voters
Heló! Ismét én, és egy olyan kódba szeretném a segítségeteket kérni, hogy a játékos vesz kötszert x helyen ha sarga a színe és y helyen ha piros a színe, akkor kap 5db-t, és a /heal illetve egy közeli játékost /medic parancsal tudna gyógyítani, a kötszert elveszti, ha kilép.(Tehát nem kell mentés) Elõre is köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 14. - 23:25:57 )

És ha valaki használ kötszert akkor vegye el a kötszert.
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 14. - 23:25:57 írta Benike1997 »

\\"Kötszer\\"
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 18. - 02:24:37 »
0 Show voters
Tessék :)
Ha valami nem jó csak szólj!
 
#define Xhely -1403.4766, 2611.8047, 55.5781
#define Yhely -883.3125, 2738.9219, 45.1328
#define PIROS            0xFF0000AA
#define SARGA            0xFFFF00AA
new Kotszer[MAX_PLAYERS];
Kotszer[playerid] = 0;
if (strcmp(\"/vesz\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, Xhely) && GetPlayerColor(playerid) == SARGA || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, Yhely) && GetPlayerColor(playerid) == PIROS)
{
Kotszer[playerid] += 5;
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Itt nem vehetsz kötszert!\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/heal\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new id;
    if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /heal < Név / Id >\");
new Float: sX, Float: sY, Float: sZ;
GetPlayerPos(id, sX, sY, sZ);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, sX, sY, sZ))
{
Kotszer[playerid] --;
SetPlayerHealth(id, 100);
}
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal