Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Hatalmas Archívum
»
Beszélgetés archívuma
»
Bemutatóterem
»
Szervert bemutató anyagok
»
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
2
Le
Szerző
Téma: SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei (Megtekintve 3757 alkalommal)
SnooP
1798
SnooP
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Dátum:
2014. december 27. - 13:37:39 »
+10
Voters list:
Sziasztok.
A címből szerintem nem derült ki annyira sok, hogy mit is szerettem volna. Nos a lényeg, hogy készítettem pár egyedi szkriptet, de ne ilyen Kis Pistike vagyok és profi szkripter szindrómára gondoljatok, hanem valami olyasmit akartam létrehozni ami azért kreativitást, türelmet és időt igényel + olyan amit még senki se csinál. Szerintem sikerült, de döntsétek el ti.
Munkák amiken dolgoztam
-
-
-
-Megjegy: Ilyenről már biztos hallottatok, de úgy gondolom elég kiépült rendszer ahhoz, hogy megmutassam a nagyközönség előtt + ennek inkább a háttérben lévő kezelése ami dicséretre méltó ugyanis kitaláltam egy teljesen új, gyors és korszerő fast handle rendszert az achievementekhez ami sokkal spórosabb és gyorsabb is.
-
- Megjegy: Ezt amennyire lehetett próbáltam tető alá hozni, mert valami irtó élvezetes, ám sajnos azért a SA:MP se egy MTA és teljesen pontosan a jelenlegi függvényekkel és eljárásokkal nem lehet szinkronizálni
-Büszkeségem az, hogy kifejlesztettem egy teljesen timerMENTES időmérést. Ez sok idő volt és elég sok logikai problémát okozott, de hál\' istennek sikerült olyan szinten optimalizálni, hogy szerverben lévő timerket felváltotta, sőt gyorsabb lett csak tőle.
-Szervereknél foglalkoztam a szerverek tehermentesítésével (lásd Timer, Achievementrendszer). Sikerült kifejlesztenem teljesen egyedi gyorsan működő rendszereket
-Custom GUI-k:Lásd videók
-Egyedi modellezések (csak sajnos nem globális szinten)- Kép lent
-Készülő graphical updater (szintén nem globális)
Mi késztetett erre?
Nos, a videóban említettem, hogy itt jobban kifejtem. Szóval viszonylag rég az anyafórumon böngészgetve láttam pár srácot akik konfrontálódtak egy magyar sráccal és azzal érveltek, hogy a magyarok nem tudnak szkriptelni csak az angol fórumról lopni és azt hasznosítják. Ezen kicsit akkoriban fölkaptam a vizet és be akartam bizonyítani az ellenkezőjét ezért azt találtam ki, hogy létrehozok egy teljesen 0-ról írt szervert. Innen jön ez a név, hogy Chernobyl Diaries (Csernobili Naplók) amikor beloginoltam. A szerver egy teljesen egyedi szervernek indult több játékmódot szimbiózisba helyezve és mindegyikből kiragadva a pozitív tulajdonságaikat:
-Team Fortess 2 féle tökéletes elosztási rendszer a csapatmunka kiépítésére
-Zombi mód összeforrasztása a Team Deathmatch
-Walking Dead Játék szindróma.Valahogy jobban nem tudom leírni. Nem csak az öldöklést akartam kihangsúlyozni, mert nem arról kéne szóljon, hanem valami nagyot akartam kiemelni. Össze akartam társítani egy külön kampányt a kialakult játékhelyzettel. Ezért minél többet játszik valaki annál nagyobb Sherlock lesz és annál több story fog kiunlockolni ezzel megtudva azt például, hogy a különálló kampányból miként futnak a szálak és hogyan fognak egyesülni, ezzel egy minimális feszültséget és egy nagy adag kíváncsiságot kerítve a játék és a szerver köré.
-Godfather módokra jellemző jutalomrendszer amely egyben a szerver \"gazdasági motorját\" szolgálja
És ezt az egészet összekombinálva egy
úgy gondolom így is sikeres egyveleget alkotott volna. Ám én tovább mentem és nem csak olyan vonalon akartam ellézengni ami okés, hogy jó és erős, de annyira nem lesz maradandó senki számára sem. Úgy gondoltam, ha már lúd legyen kövér
Éppen ezért neki álltam a fejlesztéseknek, előszedtem a kreatív énem, hogy megmutassam és bebizonyítsam, hogy tévednek. Szerintem a fenti videók és amiket fent leírtam vagy videókban felsoroltam úgy gondolom, hogy jól demonstrálják azt, hogy sikerrel jártam.
Lesz-e a szerverrel valami? / A munkák publikálva lesznek?
Nos, először is úgy gondolom, ha már szenvedtem vele és ne vesszen kárba az egész sem igen lesz, DE hogy jövő nyárig ne is gondolkozzon senki sem azon, hogy megfog-e nyílni. Nem akarok nagy részt szentelni rá szóval a lényeg: a munkát nem publikálom a szervet megnyitom, de a fejlesztése nagyon lassú folyamat ugyanis a legjobb módon és a legyorsabb módon szeretném megírni és az baromi sok idő, az új dolgok kitalálása sok időt emészt fel és pepecselős munka plusz egyedül fejlesztek mindent szóval amúgy is lassan megy. Segítség nem kell. Ennyi volt csókolom
Nem önpromó akar ez lenni csak nem akarok ezzel kapcsolatos privát üzenetekre válaszolni
Másodcél - Avagy az év szkriptere cím
Megmondom őszintén ezek a videók lassan 1 hónapja készek voltak (természetesen azóta nem fejlesztettem semmit mert magánélet + vizsgák + stb tudja már mindenki az ilyen sablon szövegeket
) csak a youtube is sz*rakodott meg lusta is voltam átgondolni a problémát a feltöltéssel és ezért nem került fel. Ez igazából kapóra is jött, hogy őszinte legyek ugyanis most itt lesz lassan az éves \"összeállítás\" és akkor úgy gondoltam, hogy ezek a munkák azok amivel én szeretnék pályázni az év szkriptere címre.
Különösen ajánlom a témát
-JBauernek, részben miatta is hoztam létre a témát és nem 3 sorban rendeztem volna el :\'D
-Kurtisnek, a modellezésben való hasznos tippekért és segítségért!
-Jackobnak, a csodálatos mappolásért!
Egyéb média (képek)
Achievement GUI és a kedvenc TF2-es hangom (szerintem minden játékosnak
)
http://kepfeltoltes.hu/141227/sa-mp-083_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
A készülő képességrendszer GUI-ja
http://kepfeltoltes.hu/141227/sa-mp-084_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
Modellezési munkálatok
http://kepfeltoltes.hu/141227/betoltgecihaha_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/141227/bug2_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/141227/lasd_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/141227/munkaltok1_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/141227/npp_pic_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/img]
Majd az utolsóval aki szeretné helyettesítheti a mappot persze ehhez még jönnek többi custom, mostmár általam modellezett csernobili épületek, csak ilyen kisebbek, mert eléggé terheli a memóriát. (RAM)
Szakszótár
GUI- Graphical User Interface - Grafikus felület (aki esetleg nem tudná, szerintem más ismeretlen szó nincs)
Elnézést, ha túl hosszú a leírás vagy a videó de úgy gondolom ott mindent részleteztem. Ha a leírásban hibát észleltek kérlek javítsatok ki, mert már hajnali 3 és kissé tompa vagyok ilyenkor
Végszó
Köszönöm, hogy megnéztétek visszajelzésetek várom hol kéne még javítani, fejleszteni és dolgok.
«
Utoljára szerkesztve: 2014. december 27. - 20:54:42 írta RusH.
»
Naplózva
Hörry
835
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #1 Dátum:
2014. december 27. - 13:56:50 »
0
Voters list:
Hát erre nem nagy tudok mit mondani csak, hogy:
:wow:
Valami fantasztikus.
Naplózva
SnooP
1798
SnooP
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #2 Dátum:
2014. december 27. - 14:00:13 »
0
Voters list:
köszönöm
Naplózva
almightymartin
4659
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #3 Dátum:
2014. december 27. - 14:30:13 »
+1
Voters list:
Nagyon jó , nálam már most te vagy az év szkirptere :wave:
Naplózva
www.twitch.tv/almightymartin
Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]
Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4
SnooP
1798
SnooP
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #4 Dátum:
2014. december 27. - 16:19:07 »
0
Voters list:
ez csak másodcél volt, de köszönöm :\'D
Naplózva
Loren
1401
Ex Moderátor
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #5 Dátum:
2014. december 27. - 16:21:39 »
0
Voters list:
Rush megint bealázott minket
, grat szép lett!
Naplózva
citromhun
2747
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #6 Dátum:
2014. december 27. - 16:37:25 »
0
Voters list:
A 4-es reaktor kialakítása nem rossz. Sok sikert, Rush!
Naplózva
SnooP
1798
SnooP
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #7 Dátum:
2014. december 27. - 16:56:51 »
0
Voters list:
köszönöm
Igazából a modellezés le lett szűkítve abból az okból, hogy ne foglaljon túl sok memóriát, mert csak FPS csökkenést és laggot okozna. Plusz az egész kiterjedt modellhez nincs elég nagy map azért lett csak egy részlet kiragadva belőle.
Naplózva
citromhun
2747
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #8 Dátum:
2014. december 27. - 17:09:43 »
+1
Voters list:
Ezért írtam csak a 4-es reaktort és nem azt, hogy Lenin erőmű. Szerintem elégé büszkék lehetünk annak, hogy így is még emlékezünk e nagy történelmi tragédiáról. A lényeg az, hogy a 4-es reaktor ott van.
Naplózva
Rupert
2301
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #9 Dátum:
2014. december 27. - 17:53:54 »
0
Voters list:
Erre nem tudok mást írni, csak azt, hogy minden tiszteletem és elismerésem a tiéd.
Naplózva
SnooP
1798
SnooP
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #10 Dátum:
2014. december 27. - 18:13:24 »
0
Voters list:
köszi, de akinek van türelme az is össze tudja hozni
Naplózva
citromhun
2747
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #11 Dátum:
2014. december 27. - 18:31:57 »
0
Voters list:
Darukat esetleg nem teszel az erőműhöz? Mivel ugyebár jelenleg csinálják az új \"sz*rkofág\"-ot. (Utólag észre vettem a képen egy darab darut.
)
Az erőmű közelében vagy egy emlékmű is, az nem lenne rossz ötlet, hogy egy szobrot tennénk oda. Egyébként az bizonyos emlékmű az elhunyt tűzoltókra emlékeztet akik nem tudták el oltani a forró/izzó grafitot, illetve fűtőanyagot. Ja, és mivel már elég ramaty az állapota a \"szarkofág\"-nak (azért is csinálnak újat, csak az ukrán állam adósság miatt nem nagyon lehetséges most ez a művelet, pedig az életünk múlik rajta) így egy titkos utat is lehetne találni benne, persze ha túlságosan is meg közelíti a játékos a 4-es reaktort halálos dózist kap mivel, még mindig izzik a fűtőanyag, és nem is egy könnyen fog az hűlni. 112 millió curie sugárzásba azért bele hal az ember. Vedd figyelembe azt is RusH., hogy nincs teljesen hermetikusan lezárva az egész \"szarkofág\", vannak kis rések vagy minek is nevezhetem őket, azokon keresztül hűtötték a fűtőanyagot, bele értve a grafitot is. Nem kizárt, hogy még izzik, de az sem kizárt, hogy ~100 celsius fok alatt lehet az anyag. Az erőműt magát nem túl veszélyes meg közelíteni mert munkálatok folynak ott, vagyis nem pont ott hanem úgy a közelében. A szarkofág közelében lehetnének romos épületek, esetleg tetemek. Esetleg Las Venturas lesz maga Csernobil, vagy Pripjaty? El tudnám képzelni.
Ha még lesz ötletem, akkor hozzá teszek egy-két dolgot.
«
Utoljára szerkesztve: 2014. december 27. - 20:30:11 írta Gregor
»
Naplózva
SnooP
1798
SnooP
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #12 Dátum:
2014. december 27. - 20:52:57 »
0
Voters list:
Nem rossz, nem rossz, de én igazából ebbe 10% tudok javítani szkriptelés terén. Nagyon sok múlik a mappoláson, földalatti kisebb járatok vannak, de nem feltétlen akarok a gamemodeot korhűen Csernobilhoz igazítani, vagyis kiragad belőle egyes elemeket főleg táj szerint, de ilyen szarkofágos mappolásos dolgot nem tudom hogyan lehetne a SA:MP tető alá hozni úgy, hogy nézzen is ki valahogy. Sajnos manapság nem, hogy a mappoláshoz, már a szkripteléshez sincs sok türelmem, mert olyan ez, mint a kisautókkal való játszás - vagyis ha már megtanulsz rendes autót vezetni nem a kisautókkal fogod kiélni magad és nálam ez a rendes programozási nyelvekkel van így.
Viszont van egy lista ahol az eddigi megvalósításra váró ötleteket tároltam és ott már szerepel ez hogy bizonyos zónáknál sugárveszély van (ne lehessen a mappot buggoltatni) csak még sose értem el oda, hogy meg is valósítsam. A hullákat elszórva viszont fel is használtam kösz a tippet. Az emlékmű meg szintén mappolás kérdése én azt mondom teljesen okés csak a megvalósítás a kényesebb része
Köszönöm szépen a tippeket!
Látom eléggé érdekelt csernobil, anno a suliba én is ezt a projectet választottam, sok érdekességet takar :\'D
Naplózva
citromhun
2747
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #13 Dátum:
2014. december 27. - 21:14:29 »
0
Voters list:
Tulajdonképpen egyáltalán semmit sem tanultunk anno a suliban Csernobilról. De mikor a Visontai erőműben voltunk, és erről volt szó akkor nagy figyelemmel kisérte a mondanivalómat. Elmondtam mi hogyan történt, bár az időpontokat nem tudtam, hogy pl.: 7%-on volt a teljesítmény xy időpontban, de sokkal többet tudtam a történtekről mint a körbevezető. De most ahol vagyok ott kértek tőlem egy ilyen beszámolót (Klapka György Szakiskola - Jászberény) .
Végül is nem szükséges teljes korhűen létrehozni a tájat, illetve az építményt. Egyébként JBauer még a SA-MP világában van?
Elég régen beszélgetem már vele, talán mikor még segítőkész volt.
Vissza térve a modellre, avagy a mappra.
http://kepfeltoltes.hu/141227/munkaltok1_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
Ez a modell nagyon tetszik, bár igen le van kicsinyítve, így mondjuk a 2-es reaktor már nem férhetett bele (Nem is számít mert az nem sérült meg, vele ellentétben a 3-mas reaktor) Egyébként nem nagyon ajánlom a Duna TV-s dokumentum filmet mivel tele van zagyvaságokkal.
Team Fortress 2 csapatmunka ötlet tetszik, de ez már a közösségen avagy a játékosokon fog múlni. A zombi mód is tetszik, de inkább nevezzük sugár fertőzötteknek!
A The Walking Dead-es (ne nagyon legyen olyan mint pl.: A Slender nevű játék, mert az teljesen kihat az ember elméjére. - Igaz, tudja a felhasználó, hogy ez egy játék, de lehet tőle rémálma. :confused: ) dolog nagyon meg fogott, mivel azt úgy fogtam fel mintha egy főküldetés szál lenne, tehát egy sztorin alapuló szerver.
PM-et hamarosan küldök, és egy-két dolognak remélem ürülni is fogsz.
Ja, és továbbra még nem jutott eszembe ötlet, hogy min hogyan, és milyen módon kéne változtatni.
Naplózva
SnooP
1798
SnooP
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
«
Válasz #14 Dátum:
2014. december 27. - 21:28:11 »
0
Voters list:
A TF2-es csapatrendszer úgy lesz/van félig felépítve, hogy a játékosoknak(értem itt a zombikat) a nyerés érdekében együtt kell működniük, hogy nyerni tudjanak szóval ez nem érzem, hogy a ló túloldalára esne át.
A Walking Deades dologból meg pont azt akartam kihozni amit te mondtál csak hülyén fogalmaztam meg.
JBauerrel még nagyon nagyon régről a Light Life Roleplayes korszakból jóba lettünk és azóta úgy ahogy tartjuk a kapcsolatot. Nem aktív játékos és fórumozó csak néha jár fel. :\'D
Várom a PÜ-t
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
2
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Hatalmas Archívum
»
Beszélgetés archívuma
»
Bemutatóterem
»
Szervert bemutató anyagok
»
SA:MP teljesen másképp -avagy a Chernobyl Diaries még sosem látott ötletei
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal