GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => Modellezés => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ozon98 - 2015. Július 22. - 01:03:41

Cím: Modellezés
Írta: ozon98 - 2015. Július 22. - 01:03:41
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni,még pedig:El szeretnék kezdeni modelezni(pár ötlet már van is) csak annyi a baj hogy egy normális tutorialt se találok ami alapján elkezdhetném,esetleg valaki linkelni/írna egy hasznosat?Illete Sketchuppal vagy 3DS-maxal csináljam?Előre is köszönöm a segítséget
Cím: Modellezés
Írta: Patrick - 2015. Július 22. - 11:40:27
Mivel a SketchUp-ot nem nagyon használtam, arról nagyon nem tudok mit mondani kezelésügyileg, én személy szerint kezdésnek a Cinema4D-t ajánlanám inkább, átlátható, könnyen kezelhető, és nagyjából minden menü, opció egyértelmű benne, illetve arról talán találsz jobban tutorial-t, mint a SketchUp-ról, vagy a 3ds max-ról.
Ha bármi kérdés felmerülne, vagy kell egy kis bevezető írj rám privátban. :D
Cím: Modellezés
Írta: Legend - 2015. Július 22. - 12:58:08
Sketchup bohóckodáshoz, nagyon alap modellek lemodellezéséhez jó, de többihez kevés.
Ha GTA-ba akarsz modellezni, akkor 3ds maxot ajánlom, mert ha összetettebb modellt csinálsz c4d-ben, akkor 3ds maxban iszonyat rossz lesz átvinni.
Cím: Modellezés
Írta: Patrick - 2015. Július 22. - 13:10:56
Na igen, ha át akarja vinni, akkor elég macerás a dolog..
Cinema4D szerintem a megfelelő kezdő modellezőprogram, mondjuk ez felhasználófüggő, kinek, hogy. :D
Cím: Modellezés
Írta: SnooP - 2015. Július 22. - 13:16:49
Kezdetben Sketchupal gyakoroltam. Nagyon, nagyon alap modellezésekhez jó, a kezelését 2 óra alatt elsajáítithatod szóval ilyen első ismerkedésnek nem rossz, viszont ha GTA-hoz akarsz modellezni akkor inkább hanyagold, én már párszor próbáltam átkonvertálni sketchup modelleket 3dmax-be, de ahogy a fiúk is írják tényleg macerás, de megoldható csak sok munka van vele. A 3DMax sem annyira nehéz én inkább azt javasolnám. :)
Cím: Modellezés
Írta: ozon98 - 2015. Július 22. - 13:52:32
Sketchupot már ismerem,és a cél az hogy pl. be modellezek egy városházát és azt be tudjam a saját MTA szerveremre tenni :)
Cím: Modellezés
Írta: Patrick - 2015. Július 22. - 14:17:33
Idézetet írta: ozon98 date=1437565952\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56525\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sketchupot már ismerem,és a cél az hogy pl. be modellezek egy városházát és azt be tudjam a saját MTA szerveremre tenni :)
 
Akkor 3ds max-nál maradj, mert csak ott tudod kikonvertálni a kellő fájlokat. :D
Cím: Modellezés
Írta: ozon98 - 2015. Július 22. - 15:43:56
és pontosan le tudnád írni hogy ha meg csináltam a modelt utána merre tovább hogyan?
Cím: Modellezés
Írta: Patrick - 2015. Július 22. - 17:35:38
Itt a modellezés részlegben megtalálható egy \"Saját object berakása MTA szerveredbe\" topik, ott megtalálsz mindent, ami szükséges a konvertáláshoz, és annak berakásához. :)